Harry
Ten kluk mě naprosto vykolejil, když mi začal kouřit. Bylo tak tak dokonalý. Trošku jsem nadzvedával boky, abych mu pořádně podráždil mandle, zatímco jsem ho nemilosrdně šukal mým jazykem. I s mým ptákem v puse vzdychal, což bylo prostě úžasný. Zadkem se více natiskl na můj obličej a mně bylo jasné, že chce víc. Na chvíli jsem se odtáhl a koukal na jeho vstup s touhou v očích. Chtěl jsem být uvnitř tak sakra moc. Lehce jsem pleskl Louise po zadku, načež se z jeho úst ozval další vzdech, který tlumil můj penis hluboko v jeho krku. Přisál jsem se zpět a dráždil ho jazykem pár chvil, než se udělal a dost se zadusil. Postříkal mi celou hruď, ale mně to vůbec nebránilo v tom, abych pokračoval v uspokojování ho, i když byl poměrně hodně citlivej. Při každém doteku s sebou škubal a snažil se odtáhnout, než se zase zadkem tlačil ke mně. Po chvíli jsem se udělal i já a on všechno spolkl, takže byl nepořádek minimální. Sundal jsem ho ze sebe a usmál se pyšně na něj. "Byl jsi dokonalej," pochválil jsem ho a poslal mu vzdušnou pusu, jelikož odmítám líbat rty, na kterých je zbytek mého sperma. To je prostě hnus.
Louis
Zrychleně jsem dýchal a snažil se popadnout dech. Každý takový zážitek s ním je prostě lepší a lepší. Pokaždé mě udělá zoufalého po dalších jeho dotycích. Chtěl jsem se k němu přitulit, ale byl celý od mého spermatu. Tiše jsem se zasmál a otřel si z očí slzy, které se vytvořily kvůli jeho chloubě v mém krku. "Měli bychom si skočit do vany," zachraptil jsem a on okamžitě přikývl a posadil se. Vylezl z postele a pomohl mi vstát. "Děkuju, Harry..." zašeptal jsem a on se mi podíval do očí. "Za co?" zeptal se nechápavě a vedl mě do mé koupelny, kde mě opřel o umyvadlo a šel napustit trochu vody do vany. "Za tohle rozptýlení, abych nemusel myslet na to, co se stalo. Za to, že jsi dodržel slib, který jsi mi dal, i když si ho já nepamatuju. Za to, že mi děláš život lepším jenom svojí přítomností. Někdy jen dokážu přemýšlet nad tím, proč jsem tě zaujal a proč ses se mnou začal bavit. Někdy si myslím, že zatím je něco víc, co mi nejspíš nikdy neřekneš, ale pak mě napadne to, že jsem tě třeba něčím zaujal. Nevím, ale je hezké nad tím alespoň takhle uvažovat," věnoval jsem mu úsměv a potom, vyčistil jsem si zuby, abych se zbavil chuti jeho spermatu a pak si nechal pomoct do vany a čekal, co mi řekne na to, co jsem před chvílí řekl,.
Harry
Možná by nebylo zrovna logické mu říct, že na to přišel a jediný důvod, proč tu teď jsem, je protože chci vyhrát sázku. Nejspíš by to nevzal moc v pohodě. "Fakt si nepamatuju, čím sis mě tak získal, prcku. Možná tehdá na té přednášce, když jsem ti házel gumu do vlasů," zasmál jsem se. Začal jsem mu mydlit záda a různě ho masírovat. "To jsi byl ty?" zeptal se na oko dotčeně. "Já a Jimin hlavně," přiznal jsem. "Vždyť víš, že druháky nikdo nemusí. Tak proč jim nechodit něco do vlasů, ne?" zasmál jsem se. "Nechápu tu veškerou averzi vůči druhákům. Je to kravina plná předsudků stejně jako o tvojí partě." Na jeho slovech možná něco bylo, ale to šlo mimo mě. Druháci jsou prostě odpad školy a za tím si budu stát vždycky. Blbli jsme ve vaně jako malí kluci a umírali u toho smíchy. I když mě smích trochu přešel, když se mi dostal šampon do nosu a já si začal sprchou proplachovat dutiny, což Louisovi dopomohlo k ještě většímu smíchu. Bylo mi s ním tak dobře. Přemýšlel jsem, co bude s mým životem po té sázce. Možná bych mohl využít jeho stěhování, ošukat ho, pořádně ho zhulit, a potom jenom koukat na to jak odjíždí. Myslel by si, že ho miluju, ale pravda by byla jiná. I když tohle je moc krutý i na mě. Nechci mu ublížit, ale potom nevím, jak tuhle situaci vyřešit.
Louis
Nemohl jsem se přestat smát, když jsem ho pozoroval. Vypadal neskutečně moc vtipně a hlavě, když naštvaně svraštil obočí a hodil po mě arogantní obličej. Přelezl jsem si k němu na klín a tvrdě ho políbil, abych si ho trochu usmířil. "Jak to můžeš vydržet?" zeptal jsem se šeptem, když jsem propustil jeho rty ze svého sevření. "Co?" zavrčel a ruce přemístil na můj zadek. "Kluci říkali, že jsi přede mnou byl zvyklý na to, že jsi obden měl někoho v posteli na šuk. Jak to můžeš teď vydržet bez toho? Už to bude skoro měsíc a zdá se, že se držíš... pokud teda nemáš někde nějakou bokovku," zasmál jsem se a snažil se nevypadat nervózně, abych nepoznal, že z té možnosti mám vážně nahnáno. "Já jen... přijde mi to divné... že chceš být se mnou, i když víš, že se sexu patrně dočkáš až o letních prázdninách," pokrčil jsem rameny a zamotal prsty do jeho mokrých vlasů. Jeho úsměv se zvedl na podlý. Pomocí rukou mě nadzvedl a donutil můj zadek, aby se položil přímo na jeho ptáka. "Neříkej, že ty to takhle dlouho vydržíš?" zeptal se a ignoroval mojí předešlou otázku. "Nejsem nymfoman jako ty. Vydržel jsem to sedmnáct let bez toho, abych na to myslel. Myslím, že pár měsíců to ještě vydržím," uchechtl jsem se a jemně políbil jeho rty. "A teď ty odpověz na to, na co jsem se tě ptal."
ČTEŠ
Weed Love || Larry Stylinson // Book1 ✔
FanfictionVždy se říkalo, že změna je život. Ale co když, vás právě změna o život připraví? Stačí si začít s nesprávnými lidmi, podnikat nesprávná rozhodnutí a váš život se začne pomalu rozpadat, jako domeček z karet. Dokončeno✔ Book2: Drug Hate RPG příběh: ...