Jason kijkt ze een voor een met een bedenkelijke blik aan. "Ik wou haar vertellen dat jullie een KLEIN beetje direct zijn." Ik moet zachtjes lachen. "Nou, dit is Lara..." ze wijst naar het meisje met de blonde haren "...en ik ben Julia. Kom gauw mee, de packhousetour gaat beginnen hoor!" "Doen jullie een beetje rustig!" Waarschuwt Jason hen. "Ik wil niet dat ze de eerste dag meteen gillend wegrend". Hij krijgt een paar begrijpelijke blikken terug. Julia pakt me bij de hand en trekt me vlug de kamer uit.
"Let the tour begin!"
Oké, het packhouse is mega, net zoals alle kamers. Het is vele malen groter dan mijn vorige packhouse. Nou ja, dat denk ik. Ik heb het grootste gedeelte van mijn tijd toch op de zolder doorgebracht.
Lara laat eerst haar eigen kamer zien. 'Nou, wat vind je ervan?' Ik kijk om me heen. De muren, het bed, de knuffels in vorm van unicorns.... alles was roze, en niet vergeten; de glitter. 'Het is u-u-h, sprankelend en echt vrolijk,' weer ik zo snel te bedenken. Eigenlijk heb ik er geen precieze woorden voor.
'Kom, nu naar mijn kamer!' Na een lange, bijna eindeloze gang komen we bij haar kamer aan. Ze heeft haar kamer helemaal in het natuurthema ingericht. Overal staan de meest exotische planten. Zij heeft witte muren, maar een groen bed en pluizig vloerkleed. 'Wow, deze is ook supermooi,' waarna Lara meteen antwoord " Je ziet nu wel wie de serieuze is..." ze kijkt Julia met een indringende blik aan "...en degene met unicornpower" voegt ze er lachend aantoe. Ze trekt zo'n rare blik, dat eerst ik, en daarna de rest, in lachen uitbarst. 'Wat lach je schattig!'
Ik denk dat ik voor het eerst sinds tijden, echte vriendinnen gevonden heb.Daarna volgt er een lange tour van verschillende badkamers, woonkamers (Ja, ze hebben er meer dan één!), keukens, en zwembaden. De tour eindigt in de grootste keuken.
Ze vragen me of ik het leuk gehad heb vandaag. Ik bedank ze hartelijk. Julia kijkt me aan, en kijkt daarna naar Lara.
'Oké dan schattepattatekeunicorn we brengen je naar je kamer zodat je lekker een beetje kunt uitrusten,' roept Lara uit. ' ka-kamer?'Vraag ik. 'Ja tuurlijk! Je had toch nier verwacht dat je in die ziekenboeg bleef liggen! Je kamer ligt naast die van Alpha Jason, kom maar mee!' Nog voordat ik iets kan zeggen, trekken de meiden me al mee de gangen door, de trap op naar mijn 'nieuwe kamer'.
Zodra we in de kamer aankomen, kijk ik mijn ogen uit. -Zó groot, zó mooi!- hoor ik Feline door mijn hoofd heen galmen. Er zit zelfs een eigen badkamer bij en een inloopkast. 'dit H-h-hoeft e-echt niet. De zolderkamer is P-prima.'zeg ik timide. Ze kijken me beide plots verbaast aan. 'Nee tuurlijk niet, dit is jou kamer. Waarom zou je op de zolder slapen gekkerd?' vraagt Julia. "I-ik w-ik jullie niet tot last zijn. I-ik sliep bij mijn vorige pack ook op zolder du-dusja..." Breng ik uit, met mijn ogen naar mijn voeten gericht, die met de punten naar elkaar gericht zijn. Ze kijken me aan met een blik vol medeleven en weten niet hoe ze hierop moeten zeggen. 'Maar dit is jou oude pack niet. Het avondeten wordt zo naar je toegebracht. Rust nu maar even,' probeert Lara, zo opbeurend mogelijk te vertellen. Ze lopen beide de kamer uit, en ik laat me met een plof op het matras vallen.
POV Jason
Door de drukte in de afgelopen periode heb ik geen tijd gehad voor mijn pack-verantwoordelijkheden. Net wanneer in helemaal verdiept in het werk zit, wordt er op de deur geklopt. 'Ja?,' Julia en Lara komen binnen. Ik laat meteen al mijn werk vallen. 'Hoe is het met haar?' De bezorgde blikken zeggen genoeg. Al snel hebben ze me een verslag gegeven van de dag en zodra ze het 'zolder gedeelte' hebben beschreven, word ik kwaad, nee woest vanbinnen. 'Rustig aan Jason, adem in en uit. Ze is nu hier, er kan niks era meer gebeuren,' Ik adem in-uit-in-uit-in-uit. Langzaam wordt ik rustig. Wie dit haar aangedaan heeft, zal boeten. -Mark our words-gromt Zane.Ik wil nog veel meer vragen stellen, maar ik moet me focussen op het feest van overmorgenavond. Dan is het matingsfeest, een feest waarop ik iedereen gelijke kansen geef om hun mate (uit een andere pack eventueel) te vinden. Ik nodig mijn Moonlight pack uit, en de the bloodmoon pack, Brownwolf pack en de yellowclaw pack. Ik zal het Hope morgen vertellen, ze zal nu vast al slapen.
Ik zorg ervoor dat het een spetterende avond wordt, om niet te vergeten, met deze keer, mijn toekomstige Luna aan mijn zijde.....
----------------------------------------------
Aawww wat Cute! Comment, share + deel!
Ly all Xx StoryWriterLarissa!♥️[910 woorden]
JE LEEST
Mijn gebroken weerwolfshart [Nederlands]✔️
Werewolf~Voltooid~ Hoogste Ranking #1! Hij loopt rondjes langs het water, kijkt bij de waterval, loopt weer terug. Uiteindelijk staat hij vlak boven mijn boom. Hij loopt rondjes, en beweegt voorzichtig. Ik ben hem zo in gedachten aan het bestuderen, dat i...