~Hoofdstuk 48~Epiloog

1.8K 83 14
                                    

Jason laat haar los. Haar mollige armpjes komen steeds dichter naar me toe. 'Kom maar liefje, kom Sky je kunt het,' zeg ik, terwijl haar beentjes ongecontroleerd stap voor stap zetten. Nog een aantal meters voordat ze er is.

Dan hoor ik de tuindeur piepend opengaan. 'Boetje boetje,' Sky verandert van "koers" en gaat recht op haar grote broer af, die haar daarna optilt. 'Goed gedaan Sky,' lacht Jason. 'Wil je koffie?' vraag ik hem. 'Twee koffie graag,'

Uit de deur komt ook Laartje tevoorschijn, zijn vriendin. Ik denk terug aan de dag op her marktplein. Wie had ooit kunnen bedenken dat Julia's dochter Mate's zou worden met mijn zoon?

Ik lach hartelijk als ook zij het grasveldje op komt wandelen. 'Hee Skytje,' fluistert ze, als Sky haar handjes richting Lara houd.
Je hoort het goed. Julia heeft haar dochter vernoemd naar haar beste vriendin.

'Oké dan, twee koffie zonder suiker met melk, komt eraan! Gaan jullie maar alvast zitten,' zeg ik tegen Jason, Lara en Elias. Gelukkig helpt Lara me nog even met de koffie. 'Ben ik te laat?' hoor ik twee bekende stemmen zeggen. Kyle loopt hand in hand met Julia. 'Tuurlijk niet, ga zitten!'

Ik had me dit nooit kunnen voorstellen. Het koninkrijk is weer in balans, met de pack gaat het goed en mijn gezin is kerngezond. Vanaf het moment dat ik Jason in zijn wolvenvorm zag wist ik dat hij anders was. Bijzonder zelfs. Dat in een vrijwel korte periode mijn leven zo drastisch veranderd is, in de goede zin, heeft me helemaal gelukkig gemaakt.

Ik zie nu ook in, dat zelfs de kleinste dingen een grote betekenis kunnen hebben.

Ik wordt uit mijn gedachten gehaald door een gierende lach. Sky heeft zich vast weten te klemmen in Kyle zijn haar. Hij schreeuwt het uit, terwijl zij het juist hartstikke leuk vind. Als Sky eindelijk loslaat, praten en lachen we samen tot de zon langzaam achter de bergen verdwijnt.
----------------------------------------------
O.m.g.
Dit ging veel te snel😭!
Het zijn een stuk of 3 maanden geweest en nu al voorbij...

*😭🤒😓😰*

Heel erg bedankt voor het lezen my little pack♥️

IDEEEN VOOR EEN NIEUW BOEK? LAAT EEN THEMA ACHTER IN DE REACTIES!!

Love y'all [Voor altijd natuurlijk eh ;) ],
StoryWriterLarissa🎉👍🏼♥️😊

Mijn gebroken weerwolfshart [Nederlands]✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu