Nu ben je gelukkig weer bij mij," zegt hij. "Ben je niet boos" stamel ik. Hij houdt zijn handen op mijn heupen en zijn lippen komen op die van mij. "Ik denk dat je mijn hint wel begrijpt" fluistert hij.
De deur gaat open en Nicolas en Lola komen binnen. Nicolas staat te grijnzen, met een blik van; ik-wist-het-toch, en Lola kijk liefdevol. Ik maak me gauw los uit zijn armen, en we blozen beide."Ik heb een vraagje," zeg ik. Jason kijkt me vragend aan. "Mogen mijn vrienden deelnemen aan de pack?"
Het is al weer twee weken geleden dat ik ben terug in de Moonlight pack. Lola heeft besloten gewoon een Gamma te zijn, en te helpen in het huishouden. Nicolas is een middenklasse packlid.
Gelukkig mochten zij, nadat ik misschien wel 20 minuten lang Jason heb aangekeken met puppyoogjes, in de groep. Ik heb soms wel het gevoel dat Jay jaloers is op Nicolas. Hij doet bij hem zo afstandelijk......'Hee Nic, hoe gaat het ermee?,' roep ik blij. 'Hoi Hope, ik was net op weg naar een vergadering,' hij kijkt aandachtig. Hij reageert niet meer op mijn stem, terwijl ik door blijft ratelen over koetjes en kalfjes. 'AARDE AAN NI-CO-LAASSS!!' schreeuw ik, zo hard als ik kan, in zijn oor. Hij springt op, als een kat waar ijskoud water overheen gegooid is. 'Je weet dat je me het ooit moet vertellen hè?,' begin ik. 'W-w-wat?,' stottert hij. 'Jij verbergt iets, en ik vind het niet erg, want iedereen heeft zo zijn geheimen. Helaas voel ik iets vreemds. Een gevoel dat ik niet goed kan plaatsen,' de laatste woorden sterven weg. Hij wordt lijkbleek, roept iets van dat hij te laat is, en verdwijnt.
Ik loop naar Jason zijn kamer toe. Hij zal vast en zeker slapen. De deur gaat piepend open. 'Goedenavond sleepy,' fluister ik. Hij geeuwt. 'Hoe laat is het?,' vraagt hij. 'Het is nu half acht,' is mijn antwoord. Hij springt overeind, en rent naar de badkamer. Na een kwartiertje. Komt hij de kamer weer binnen gewandeld, met een handdoek rond zijn middel. Mijn mond valt open. Hij grinnikt, en trekt een boxer aan. Ik sta op, en staar uit het raam.
Zijn grote armen pakken mij vast. Hij grijpt mijn hand, en draait me naar zich toe. Zijn lippen raken zacht de mijne. Hij drukt me tegen de koude muur aan, en kust me heviger. Hij schuift mijn haren opzij. Hij gromt dominant. Feline neemt het over, en jankt zachtjes terug. Ze geeft hem waarschijnlijk toestemming. Langzaam komt zijn kus op mijn nek, tot dat hij bij de plek is. Zijn tanden groeien een beetje aan, en hij zet ze zacht in mijn vel. De tranen stromen over mijn wangen, en een kort gilletje ontsnapt uit mijn mond. Het doet veel meer pijn dan de vorige keer. Hij maakt het af, en kijkt me dan met zijn diepe, prachtige ogen aan. Mijn zijn grote hand veegt hij de tranen weg. 'I-I-ik wil je iets vragen,' zegt hij serieus. Vragend kijk ik hem aan. 'I-I-ik zou het, w-wij zouden graag, de bond willen vereeuwigen, z-zodat niemand ons nog uit elkaar kan halen, maar a-als je niet....' mijn vingen leg ik op zijn lippen. Mijn liefdevolle blik spreekt boekdelen.
De volgende dag gaat normaal. Ik word door het hele huis gefeliciteerd met het verbinden van onze bond. 'Hoe weet je het?' vraag ik Lola. 'Je straalt helemaal! Je komt er wel achter als je een paar jaartjes ouder bent,' knipoogt ze.
Ik bezoek Lola regelmatig, bespioneer Nicolas, en ik ga vaak uit met de meiden.
Donderdag is er een dringende, onaangekondigde bespreking. Ik en Julia lopen samen naar de grote hal. Ze laat me zien waar Jason zit, en verlaat dan respectvol de kamer. We zitten op een verhoging. Jason in het midden, en mijn "troon" aan de linkerzijde. Alle mannen van de pack, inclusief Nicolas, zijn aanwezig. Hij kijkt me, ik zou bijna zeggen trots, aan. Jason schraapt zijn keel. 'STILTE!' Beveelt Beta Kyle. Hij klapt drie keer in zijn handen. De deuren gaan open, en een pack komt geboeid met zilver binnen. De gezichten vertrekken van de pijn. Voorop loopt Terrence. Mijn adem stokt. Ik kijk geschrokken. Zijn hele pack kijkt me furieus aan.
'Goedemiddag dames en heren. Jullie zijn vandaag opgepakt, vanwege verschillende misdrijven, onder andere martelen zonder toegevoegde waarde. Iedereen heeft de kans om te vertellen of hij of zij hieraan meegewerkt heeft. Mijn mate, Luna Hope, zal ook oordelen, dus liegen is geen optie. Heeft een van de leden van mijn, en Alpha Terrence zijn pack, een oppositie hiertegen?,' Iedereen kijkt me verbaast aan terwijl hij dit zegt. Niemand steekt zijn hand op. De Moonlight leden worden verzocht om te vertrekken, exclusief Talia. Alleen Beta Kyle, Smid Duncan en Martelaar Hayden blijven in de kamer. Iedereen wordt verhoord. De mensen die eraan meegewerkt hebben, worden afgevoerd, de rest als rogue vrijgelaten. Van de 250 mensen, zijn er 24 vrijgelaten, en de rest veroordeeld. Ik slik. Bij de veroordeelden hoorden onder andere Terrence, zijn Beta en van onze Pack Talia. Violet is in het niets opgelost. We hebben haar niet kunnen vinden.
'Je hebt het goed gedaan,' fluistert hij me in. Ik glimlach, en samen verlaten we de zaal.
Aan de ene kant voel ik me opgelucht, eindelijk ben ik van hem af. Helaas voel ik aan de andere kant ook aan dat hij toch familie was.
De weken passeren. Jason heeft besloten om mij ook een aantal Luna-Opdrachten te geven. Ik heb de ouderen geholpen door een bingodag te organiseren, sinds ik weet dat ze dat leuk vinden op de meest extreme momenten, BingoVrijdag.
Ook heb ik bij weeshuis voor extra reclame gezorgd, waardoor meer jongen opnemen.
Het is vrijdagavond. Ik, Jay Quinn en haar mate Midas, liggen samen op de bank, kijkend naar de film Moana, die ik al een aantal keren heb gezien. We hebben de popcorn en frisdrank voor ons staan. De film wordt stopgezet, en we houden een korte pauze. Jason gaat naar het toilet, en Quinn pakt nieuwe popcorn. Ik en Midas blijven lekker liggen.
Achter ons horen we gegrom. Ik kijk op. Jason staat daar, met donkere ogen, grommend. 'Rustig vriend, ik praat alleen een beetje,' zegt Midas. 'Ja inderdaad,' vul ik hem aan. Sophie gaat naast Midas zitten, en Jason gaat demonstratief tussen Midas en mij zitten. Toch best lief! 'Geef mij de chips aan,' dwing ik dan toch een beetje geïrriteerd. Jason staat op, en pakt het voor me. 'Aaawww, wie wist dat de strenge Alpha zo een softie kon worden tegenover zijn mate!' Grinnikt Quinn. We liggen allemaal in een deuk, behalve Jason, die ons quasi boos aankijkt...
De ochtend daarop zitten Jason en ik in ons kantoor. Hij is bezig met papierwerk, en ik met het organiseren van een F-Party. De F staat voor found, in het Nederlands vinden. De machtige Alpha die eindelijk zijn mate heeft gevonden, dat wordt er gevierd. Ik word uit mijn concentratie gehaald, door Jay, die me zenuwachtig aanstaart. 'Wat is er?,' vraag ik hem ongerust. Hij kijkt me heel serieus aan. 'Ik heb geprobeerd je het te vertellen, en ik denk dat nu het beste moment is....,' hij laat een korte stilte vallen, en ik kijk hem angstvallig aan.
'... we hebben je ouders gevonden,'
----------------------------------------------
Oeiii!Yeey! We zijn #15 in Weerwolf en meer dan 1000 lezers! Echt super! Ik had dit echt nooit verwacht!
Vergeet niet om te liken, te reageren en te delen!
Hoe vinden jullie de nieuwe cover? Laat het me weten in de commends!
Love you all❤, StoryWriterLarissa!
[1285 woorden]
JE LEEST
Mijn gebroken weerwolfshart [Nederlands]✔️
Werewolf~Voltooid~ Hoogste Ranking #1! Hij loopt rondjes langs het water, kijkt bij de waterval, loopt weer terug. Uiteindelijk staat hij vlak boven mijn boom. Hij loopt rondjes, en beweegt voorzichtig. Ik ben hem zo in gedachten aan het bestuderen, dat i...