POV Jason
Ik laat alle grenswachters, alle wolven, op zoek gaan. Little did I know, dat ze al lang weg was. Ik voel de brandende tranen over mijn wangen glijden.Ze-is-weg.
POV Hope
Ik zit al een paar weken in een muffe, koude schuur. Ik ben geblinddoekt, en mijn handen en voeten zitten vast met een dik touw. Ook zit er tape op mijn mond, die er een keer per paar dagen af gaat op te kunnen eten en drinken. Ik heb nog geen daglicht gezien, vanaf het moment dat ik hier vast zit. Ik kan alleen maar denken aan Jason....Een bekende, penetrante geur vult mijn neus, wanneer de deur voor de zoveelste keer opengemaakt wordt. 'En b*tch, ken je me nog? Mijn plan om jou uit de weg te ruimen bestaat nog steeds hoor,' een valse lach echoot door de ruimte. O jee...
POV Jason
Ik kom al dagen mijn kamer niet uit. Ik voel dat Hope zich niet goed voelt.
Ze zullen boeten, allemaal. Een geur vult mijn neus. Citroen en rook, gemengd met een hele doos parfum en zeezout. Eerst hoop ik op Hope, maar er komt helaas iemand anders binnen.Talia komt binnengehuppeld. 'Goedemorgen schatje, hoe gaat het vandaag?' Ze drukt een kus op mijn wang, en maakt een selfie. 'Talia, verwijder het, NU!' Ik zette voor het eerst sinds Hope hier aankwam mijn Alpha stem op. Ze typt een paar dingen in, en doet wat ik zeg.
'Je mate is nu al zó lang weg, echt vervelend voor je,' ze kijkt me aan. Haar ogen stralen het ook uit. Is ze misschien aardiger dan dat ik tot nu toe gezien heb?
'Vertel me alles over haar,' kirt ze. Ik vertel haar niet veel over Hope, alleen hoe lief ze is. 'Heb je de bond al compleet?' vraagt ze me. 'Nee, helaas niet,' zeg ik somber. Haar ogen beginnen opeens raar te stralen. 'Oké, ik moet nu trainen, tot snel!' Ze blaast een kushandje naar me toe, en loopt weg.
POV Hope
Een uurtje later komt ze weer terug. Mijn blinddoek wordt afgedaan. Het felle licht die uit de kier van de deur naar buiten schijnt, zorgt ervoor dat ik een paar keer moet knipperen voordat ik iets zie. Talia staat weer voor me. Ze houdt de telefoon onder mijn neus. 'Kijk eens hoe fijn JayJie en ik het hebben,' Mijn mond valt, figuurlijk, open van verbazing. Ze kijken elkaar aan, en Talia geeft Jason een kus. Dit kan toch niet waar zijn? Dit zou hij nooit doen. Ze pakt haar telefoon, loopt heupwiegend weg en slaat de deur achter haar dicht.Een week gaat voorbij. Ik voel me steeds maar zwakker worden.
Talia komt binnen, gevolgd door een meisje met paars haar en lila ogen. 'Nou, dit is haar, de slet waar ik het over gehad heb,' zegt ze laconiek. 'Ik ben Violet,' ze zwaait demonstratief naar me. 'Dit, mijn lieve Hope, is een heks, voor het geval je hamsterbrein het nog niet heeft ontdekt. Zij gaat een klusje voor me opknappen,' zegt ze met een valse grijns.
"K-K-klusje?" stotter ik. Haar gemene kraaloogjes beginnen te gloeien. 'Ze verwijdert die lelijke mark van JayJie bij je, jij ongecontroleerde dodo. Ik zorg ervoor dat een andere wolf jou claimt, jou mate en het compleet, want dan kan ik voor altijd bij HEM zijn, zonder dat JIJ in de weg staat,' ik kijk geschrokken op.
'Ik zal nooit, maar dan ook echt nooit, iemand anders als mate nemen,' verdedig ik mezelf.
'Het is ook geen vraag, liefje. Alles is mogelijk. En als een band compleet wordt, kan niks het nog stoppen,' lacht ze.'Wanneer kun je het voor elkaar krijgen?' zegt ze, gericht tot de heks. "Geef me een uur, en ontmoet mij dan op de open plek. Daar zal ik alles uitstallen. Waar is het geld?' antwoord Violet. Talia drukt tientallen paarse briefjes in haar handen.
Een uur. Zo snel?! Ik kan dit niet. Dit alles kan niet. Wat zal Jason ervan vinden? Ik wil dit niet'! Jason waar ben je?
POV Jason
Ik legde alles aan mijn ouders uit. Van het moment dat ik haar ontmoette, tot het moment dat ze kwamen. Ze kijken me verdrietig aan. Ze konden zien dat ik veel om haar gaf. 'We vinden haar wel, lieverd,' zegt mijn moeder kalmerend. Eindelijk ziet zij ook in dat Hope het belangrijkste in de wereld voor me is.Mijn allerliefste Hope, waar ben je?
---------------------------------------------Kort hoofdstuk, hoort ook kort te zijn. Volgende hoofdstuk meer! Like, share en laat in de reacties weten wat je er van vond!
Love you all!!storywriterlarissa ❤🐺
JE LEEST
Mijn gebroken weerwolfshart [Nederlands]✔️
Werewolf~Voltooid~ Hoogste Ranking #1! Hij loopt rondjes langs het water, kijkt bij de waterval, loopt weer terug. Uiteindelijk staat hij vlak boven mijn boom. Hij loopt rondjes, en beweegt voorzichtig. Ik ben hem zo in gedachten aan het bestuderen, dat i...