Lees ook eventjes de mededeling aan het einde! Thanks!
----------------------------------------------
Al snel voel ik geen pijn meer en denk ik na over morgen....
-Een stukje rennen zal ons vast goed doen, Hope,- Ik schrik op uit mij gedachten. -je hebt gelijk-Verbannen. Mijn baby. Weg. Voorgoed.
Het is nu precies 5 jaar later. Ik lig in mijn unicorn-onesie op de bank, kijkend naar een kookprogramma op de televisie. Met mijn rechterhand graaiend naar de Tony Chocolade en de JellyBeans zap ik wat langs de kanalen. National Geographic, TLC, Fox, WolfWeb, MoonlightTv.
Niks verschijnt naar mijn zin op de tv te zijn.Jason komt stommelend de woonkamer binnen. Zijn huid is bleek, zijn haar is dof en op zijn gezicht hebben zich al wat flinke haren weten te groeien nu hij zich een tijd niet meer geschoren heeft.
We zijn na de dag van zijn oordeel steeds afstandelijker geworden. Hij blijft volhouden dat dit nodig was. Ik weet daarentegen dat hij, ondanks mijn twijfels, ongelijk heeft.
Ontlopen kan ik het het zacht uitdrukken. Ook is de sfeer in huis veranderd. Michael is na het vertrek van zijn broertje steeds verwender geworden. Alsof door zijn vertrek zijn echte aard naar boven komt drijven.
'Ma-am! Ik wil naar het skatepark nu!,' hoor ik een bevelende toon zeggen. Ik zucht diep. -Kun je met Michael naar het skatepark brengen, Gabe?- vraag ik via de mindlink. -Asjeblieft?- Al gauw wordt er geantwoord. -Je maakt het me moeilijk, maar natuurlijk zal ik het doen Luna- zegt hij, het begin sarcastisch zeggend. Ik glimlach. 'Je kunt met Gabe mee. Pak je tas,'
'Jij moet mijn tas pakken. Nu,' Ik erger me dood. Is dit echt mijn zoon?! Ik houd zielsveel van hem, maar baal er ook van als ik zie dat hij me uit mijn handen glipt. Ik heb er geen grip meer op.
Ik kijk naar Jason, die zich tot nu toe koest heeft gehouden en een boek leest in de groene leren stoel.
'Praat niet zo tegen je moeder en doe wat er gezegd wordt meteen!,' zegt Jason bevelend, vanachter zijn boek. Michael bedenkt zich geen moment en sprint verschrikt de trap op. Gelukkig is er nog één iemand waarna hij luistert....
Een lichtflits, gevolgd door twee zachte tikjes op de grond. Precies wat ik nu nodig heb. Not.
'Wat?,' roep ik geërgerd, als ik zie dat in mijn keuken waar ik net wil beginnen met koken, ze opduikt.
'Ik heb een fout gemaakt, ' Een koude rilling loopt over me heen. 'Waar was je toen ik je nodig had?,' zeg ik, iets wat brutaal, tegen de Maangodin. Ze kijk me in mijn ogen aan en zucht diep. 'Je moet je zoon terug zien te vinden met je natuurgave. Een profetie luidt, dat licht en duister tegen elkaar zal moeten vechten,' ze stopt. Ik denk na. 'Nog een profetie?,' breng ik aarzelend uit. Ze continueert zonder aandacht aan mijn geaarzel te besteden. 'Nee geen profetie,' merkt ze na een lange stilte toch op. 'Michael is het duister, niet Elias,'
Mijn adem stokt in mijn droge keel. Vlekken dansen voor mijn ogen. Snel houd ik me vast aan het keukenblad om mijn evenwicht niet te verliezen. Elias is dus....
Na een tijd begin ik me iets te realiseren.'Het is jou schuld,' Het komt er fluisterend uit. De Maangodin kijkt me schuldig aan. 'Het was jou schuld,' zeg ik nu harder. Mijn hersenen draaien op volle toeren, en ik probeer te beseffen wat ze me net verteld heeft. 'Jij hebt ervoor gezorgd dat Jason Elias verbande!,' Ik gil het uit zo hard als ik kan.
Minuscule Ijspegeltjes vormen in mijn hand.
Voordat ik het weet vuur ik het op de nu zwevende vrouw af, die direct oplost in de lucht om me heen.
Toch blijf ik gillen. Ik zit met mijn handen in mijn haar en laat me op de grond zakken. De hele keuken is veranderd in een ijsbaan, maar dat maakt me niet uit. Het voelt alsof de grond onder mijn voeten vandaan wordt gehaald.Alsof mijn wereld instort.
----------------------------------------------
*Dramatic Tune* TAM TAM TAAMMMM!Volgende update zo snel mogelijk natuurlijk! Als jullie verdere tips hebben, laat het me vooral weten!
Q&A vragen kunnen nog steeds gesteld worden natuurlijk!20Dznd 👁!!!!!
Thanks voor het lezen!
Xxx Ly all♥️
JE LEEST
Mijn gebroken weerwolfshart [Nederlands]✔️
Werewolf~Voltooid~ Hoogste Ranking #1! Hij loopt rondjes langs het water, kijkt bij de waterval, loopt weer terug. Uiteindelijk staat hij vlak boven mijn boom. Hij loopt rondjes, en beweegt voorzichtig. Ik ben hem zo in gedachten aan het bestuderen, dat i...