Indrøm det nu bare

1.7K 53 6
                                    

Linea's synsvinkel

"Hej hej venner," sagde jeg på vej ind i caféen, jeg arbejdede i hver tirsdag fra 15 til 20. Det var ikke det fedest at have en vagt hver tirsdag, men på den anden side var det den eneste dag i ugen jeg arbejdede. Jeg skiftede til den t-shirt og forklæde jeg skulle have på under min vagt.
Jeg gik ud til selve caféen og små snakkede med den ældre dame der havde været her siden kl.08, indtil min anden kollega kom her ud. Det var rart at være to om en vagt, istedet for at være her i så lang tid alene.

"Hej..." sagde hun før hendes ansigtsudtryk ændrede sig fuldstændigt.

"Har du ikke glemt et eller andet?" Spurgte hun og begyndte at fnise sammen med den ældre dame.

Jeg kiggede forvirret på hende og hun pegede på mit hår som svar. Flot jeg havde glemt at sætte det op.

"Hmmm, en fyr du ikke kan få ud af hovede?" Jokede den ældre dame.

Prøv med to, hvis ikke tre.

Jeg kunne ikke stoppe med at tænke på denne her weekend, eller hvordan Frederik ville tage det hvis han fandt ud af det? Speaking of devil, Frederik skulle spise her med sine venner i aften og selvfølgelig havde jeg fået fornøjelsen af at være deres tjener.

"Jeg har en kæreste, " forklarede jeg og tog i mod et homosexuelt par og viste dem hen til et bord for to.

------

Jeg skrev mine timer ned, gik ud af caféen, med min kollega og Frederik, efter vi havde låst døren og slået alarmen til. Frederik, havde besluttet sig for at vente på mig, da de kun lige var blevet færdig med at spise få minutter før lukke tid.

"Vi ses om en uge, Linea," råbte hun og gik den modsatte vej end Fredrik og jeg gjorde. Vi vinkede begge til hende, mens vi gik hånd i hånd.

"Dit eller mit?" Spurgte han, mens han stadig holdte min lille hånd i sin.

"Helt sikkert ikke mit, så dit hus det bliver."

Vi kom endelig frem til Frederik's hus. Tilsynladende var hans forældre ikke hjemme og hans søster sov hos en veninde. Han smilede skævt til mig, efter at have informeret mig med denne mindre detalje. Jesus, kunne den dreng ikke tænke på andet? Men sød det var han, noget jeg bestemt ikke kunne tage fra ham.

Sofie:
Er vi spændte på weekenden?

Linea:
Jeg ved du er,
men ikke så sikker på om jeg er...

Sofie:
Du ville ikke have gået med til at tage med,
hvis du ikke bare kunne lide dem lidt

Linea:
Whatever, bare ikke fortæl nogen
om den her koncert.
Vi tager til København for at shoppe
og ikke fordi vi skal til en koncert.

Sofie:
Livet ville være nemmere for dig, hvis du bare indrømmede at du kan lide deres musik.

Linea:
Det har jeg allerede gjort.

Sofie:
Hvad er problemet så?

Linea:
Folk må ikke vide at jeg kan.

Sofie:
Hvad er der så slemt ved, at folk ved hvilket musik du kan lide?

Linea:
Jeg kan ikke forklare det,
men de skal bare ikke vide det, okay?!

Sofie:
Slap af, vi ses i morgen!

Jeg efterlod hende på læst og børstede forsat mine tænder. Et sæt arme sneg sig rundt om mit liv og trak mig tæt ind til en varm krop, tilhørende, Frederik. Jeg sendte ham et svagt smil igennem spejlet og drejede mig rundt efterfølgende.

"Hvad tænker du på??" Fniste jeg og spyttede tandpasta rester i håndvasken.

Jeg havde kun en af hans hvide t-shirts på, så det kom ikke rigtig som nogen overraskelse, at han ikke kunne holde fokus, nogen andre steder end min krop.

"Du er så forbandet smuk, hvad har jeg gjort for at fortjene dig?"

Jeg flyttede mit hovede tættere på hans øre.
Hvad jeg skulle til at sige, kunne jeg ikke tro jeg havde tænkt mig at gøre, men here goes everything or nothing I guess.

"Sikkert fordi du er så dygtig med de hænder du har dig," jeg greb fat om begge hans hænder og flyttede dem længere ned, så de landede på min røv.
Det eneste han gjorde var at smile skævt, før han løftede mig op og bevægede sig ind imod hans sove værelse.

Jeg var ikke en gang i humør til sex, men jeg var nød til at få de norske drenge ud af mit hovede. Hvis der var nogen der kunne det, var det helt bestemt Fredrik.


------------

{Please, del, kommenter, og vote}

Også evt. Følge mig eller tilføj ff'en til jeres Reading list, så I får en notifikation hver gang jeg opdatere.

- xoxo

Age Disparity | Marcus Gunnarsen Fan FiktionWhere stories live. Discover now