Det var jo ikke et riktigt kyss

1.4K 48 11
                                    

Linea's synsvinkel

Selv om der var mødt mange fans op ved backstage indgangen, var Marcus ikke bleg for at lægge sin arm om mig, som han havde gjort så mange gange før. Det var dog lidt anderledes denne gang, han holdte bedre fast og mig tættere ind til sig.

"Klar?" spurgte han stille, i det vi gik ud.

Det gik så hurtigt og der skete så meget omkring mig, at jeg slet ikke kunne svare ham eller nå at tænke over et svar.

Ind, ud også ind igen.

"Nej ikke rigtig," svarede jeg da vi var kommet ind i bilen. Jeg var stadig ret overraskede over skrigene, hvordan de skubbede hinanden for at komme helt tæt på, og at flere af dem stod og græd. Marcus smilede skævt og lagde igen hans arm om mig.

Jeg var så utrolig træt, at hans skulder var alt for lokkende, at lægge sig til rette på og sove, men jeg vidste hvis jeg lagde mig til nu, ville de ikke få mig op når vi kom frem til hotellet. Jeg lagde alligevel mit hovede på hans skulder, men tvang mine øjne til at holde sig åbne, bare 15 minuter endnu.
Min mobil gav lyd fra sig og frem kom Frederiks navn. Hvorfor ringede han nu? Jeg sukkede irriteret og trykkede på afvis. Han var sikkert fuld og jeg orkede ærlig talt ikke at hører på ham lige nu. Plus, tanken om igår kørte stadig rundt i baghovedet på mig, hvilket det nok ville gøre i et stykke tid.

"Hvem er Frederik," spurgte Marcus stille.

"Min kæreste," svarede jeg endnu mere stille, end Marcus havde spurgt.

------

Jeg var godt klar over vi var på vej ud af bilen, ind på hotellet og op på hotelværelserne. Det var ikke det at jeg ikke opfattede alt det der skete, men jeg var så træt at jeg kun lige opfattede det. Inden vi gik ind på de forskellige hotelværelser, gav Kjell-Erik igen nogle informationer i forhold til i morgen tidlig.
Igen var det mest til de to norske drenge, der overraskende nok ikke så særlig trætte ud.

"Sørg for de ikke gjør noe dumt, Linea," sagde deres far med Gunnarsen charmen som alle i familien havde lidt af.

Dog nogen mere end andre.

"Jeg kan virkelig ikke love noget," gabte jeg. Kjell-Erik grinede lydløst, Martinus det samme og Marcus smilede skævt og lagde en arm om mig. Jeg var så heldig at skulle dele værelse med dem, da hele mit besøg var utrolig spontant. Deres værelse var også det eneste de kunne opgradere til mere end de havde booket det til at være. Tro mig, selvom jeg var utrolig træt, tvivlede jeg stærkt på, om jeg overhovedet ville få sovet.

Hvorfor var de så friske?

Det var de to der havde lavet aller mest i dag, men stadig dem med mest energi. Var det fordi vi andre var gamle? Det kunne hellere ikke være tilfældet, Emma var den der gik ud som et lys først, og hun var den yngste.

------

"Hvorfor vil I se film nu?" spurgte jeg opgivende og lagde mig i den største seng. Jeg sov normalt bare i trusser også evt. en t-shirt, men for det første var Sverige overraskende kold og for det andet, skulle jeg dele værelse med to 15-årige drenge. Jeg havde nike's np cool shorts på og en tilfældig hættetrøje.

"Hvorfor vil du ikkje?" svarede Martinus flabet og fik Marcus til at grine.

"Jeg siger ikke, at jeg ikke vil, men spørger hvorfor I vil," svarede jeg igen. Selvom jeg var helt færdig, holdte det mig ikke fra at smide en flabet bemærkning tilbage i hovedet på ham.

"Fordi det er gøy!"

"Klokken midnat?"

"Ja," svarede de i munden på hinanden, som var det, det mest logiske der var blevet svaret på idag. Jeg gav op og lod dem vælge en film, de kunne ikke tvinge mig til at se med.
En mindre detalje jeg ikke havde tænkt over, var at jeg havde lagt mig i dobbeltsengen og de derfor nemt kunne invadere den imod min vilje. Det gjorde de med glæde også. Da jeg begyndte at lægge mig til rette for at sove, sprang de i som var de på ferie i Thailand og var på vej ned i poolen.

"May the Gods above be with me," sukkede jeg og prøvede at ignorere deres grin og fokusere på min søvn. Selvom mine øjne var lukket, kunne jeg fornemme lyset blev slukket og sengen gav en smule efter, kun fra den ene side - en var altså blevet i sengen, og havde sendt den anden op for at slukke lyset.

"Linea?" hviskede Marcus

"Mhh?"

"Vil du ikkje se filmen med oss?"

"Nei," rømmede jeg mig og bed mærke i jeg svarede på norsk. Ikke at der er den store forskel på et dansk nej og et norsk nei, men måden de bliver udtalt på er en smule forskellige. Jeg kunne hører han mumlede et okay. Et par arme sneg sig, om livet på mig og trak mig tæt ind til den krop de tilhørte. Jeg mærkede han pressede sine læber imod min hovedebund. Godt nok vidste jeg han holdte af, at hænge op af mig osv. men at han ville kysse mig, kom helt bag på mig!

"Marcus, hun har en kjæreste!" kommenterede Martinus bebrejdende og en smule irriteret.

"Ja, men det var ikke et riktigt kyss og hun sover jo," forsvarede han sig selv.

"Bare ikkje gjør noe dumt."

"Nei nei, jeg er bare veldig glad i henne!"

"Jeg vet, Marcus."

Jeg blev ved med at holde mine øjne lukkede.



------------

{Please, del, kommentere, og vote}

Det er først nu det bliver rigtig spændende, hehe. Bliv endelig ved med at fortælle mig, hvad I syntes om de forskellige situation osv.

Age Disparity | Marcus Gunnarsen Fan FiktionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora