Linea's synsvinkel
Marcus:
Gleder meg til og se deg igjen!Linea:
Glæder mig til at se dig!Marcus:
😘Linea:
💛💛Min gate var helt tom, lige som sidste gang jeg var her. Drømmen jeg havde drømt for 2 uger siden, blev ved med at vænne tilbage til min tankegang. Hvorfor skulle jeg have en drøm som den, jeg ønskede ikke at have det sådan med Marcus. Men tanken og følelsen, blev ved med at snige sig ind på mig, og fik mig til at overveje min beslutning en ekstra gang. Jeg forsøgte at ignorere det, så godt jeg kunne, fordi det var jo slet ikke det jeg ville. Det jeg ønskede mig aller mest, var et venskab der varede længere end nogen andres gjorde, eller ville komme til. Ikke et muligt heartbreak af den skønneste dreng på jorden. For det var han virkelig, selvfølgelig havde han sine fejl, men det var ikke nogle jeg ikke kunne rumme.
------
Flyveturen havde ikke taget særlig lang tid og nu sad jeg bare og ventede ved den gate de andre skulle lande ved.
Jeg spottede ham som den første, og kunne ikke være mere ligeglad med mine ting, eller hvad andre tænkte, jeg skulle over til ham og det kunne ikke gå for langsomt.
"Hei du," sagde han glad, men overrasket over min modtagelse af ham. Selvom jeg nærmest klamrede mig til ham, trak han mig stadig tættere ind til sig og lagde hans kind på min pande.
"Jeg har savnet dig så åndssvagt meget!" Viskede jeg og strammede mit greb om ham.
"Jeg har savnet deg," svarede han og plantede et kys på panden af mig. Jeg stivnede i et kort øjeblik og vidste ikke rigtig, om jeg skulle tage det så tungt som jeg gjorde - igen sneg min drøm sig ind i min tankegang og fucked med min hjerne.
En flok piger stod og gloede på os, inklusivt alle andre, men pigerne fangede min opmærksomhed. Så dømmende som jeg nu var, blev jeg enig med mig selv om, at de var alt for gamle til at være fans. Det tog mig noget tid at huske, at de dansede for dem i Royal Arena og måtte være deres faste dansere."Let's go, kjærster," råbte den rødhåret pige flabet og fik Marcus til at rødme.
"Vi kommer mormor," svarede jeg flabet tilbage og trak Marcus med mig.
"Mormor?" Spurgte hun forvirret.
"Jeg troede vi sagde ting der ikke var rigtige?" Svarede jeg og opretholde min fasede, for jokens skyld.
"Veldig morsomt! Jeg liker henne, Marcus," grinede hun, sammen med de andre og Marcus.
"Jeg og," flirtede Marcus og gav min skulder et klem.
"Slutt og flirte med meg!" Grinede jeg og vi fulgte efter de andre.
------
Jeg kunne stadig ikke tro, at de skulle varme op for The Vamps, det var alles yndlings band - inklusivt mit! Jeg var lige på nippen til at flippe helt ud og fangirle på det groveste.
De havde haft lyd, lys og generalprøver og vi var nu på vej ned for at se byen.
"Jeg bare må spørre, men hvor gammel er du?" Spurgte en af danserne med blondt hår og briller - Maren hed hun vidst.
"Jeg er 17," smilede jeg og kastede mit blik efter Marcus, som gik sammen med hende den rød håret pige og Martinus.
"Jeg viste du var eldre end han, men ikkje så mye!" Svarede hun overrasket.
"Det ikke mere end 1,5 år," grinede jeg.
"Er det ikkje 2år?" Spurgte hun?
"Nej, jeg har fødselsdag i morgen, men please ikke fortæl nogen noget!" Bad jeg.
"Jeg siger ikkje noe," forsikrede hun mig og trak mig med ind i Outfitters Nation, som de andre lige var gået ind i. En tanke slog mig, i det jeg spottede fotografikboksen som stod i butikken og jeg rev fat i Maren.
"Hva skjer?" Spurgte hun overrasket.
"Vi må tage nogle billeder derinde!" Konstaterede jeg, og hendes forvirret udtryk blev udskiftet med forståelse. Et øjeblik blev jeg utrolig usikker på, om jeg var alt for fremme i skoen og nu bare havde formået at skræmme hende væk, men hun var heldigvis med på den og træk den rød håret pige med, så Martinus og Marcus stod forvirret tilbage.
"Utrolig akavet spørgsmål, men jeg er nød til at spørge, hvad I hedder?" Spurgte jeg akavet og lod et lille grin forlade mine læber.
"Ella og Maren," svarede de og maste sig ind i boksen sammen med mig.
"Hva gjør vi?" Spurgte jeg og tog mig selv i at snakke norsk.
"Prater du norsk?" Spurgte de begge overrasket.
"Jeg har boet i Norge i et år," svarede jeg lige gyldigt.
"Vi må bare se skikkelig model aktig ut, på den første også cute på resten, så er de også sykt gode for Instagram," svarede Ella og jeg rynkede på næsen.
"Instagram?" Spurgte jeg og fattede ikke helt, hvad det havde med noget som helst at gøre.
"Ja, går du ikkje opp i Instagram'en din?"
"Nej?"
"Det må du, mange vil følge deg, især fans av Marcus," blinkede hun kækt og jeg himlede med øjne. Vi fik taget billederne og jeg havde stærkt på fornemmelsen, at jeg var den mindst kønne på billederne. Men uanset havde jeg minder fra turen herover. Vi var alle på vej ud af boksen, men jeg blev stoppet af Marcus.
"Du blir med meg," sagde han kækt og trak mig med ind, i boksen jeg lige kom fra.
------------
{Please, del, kommenter, og vote}
Glædelige 10. December venner - jeg havde også en lang arbejds dag i dag, men here ya go xx