Liverpool pt. II

1.2K 52 8
                                    

Linea's synsvinkel

Jeg kunne ikke stoppe med at stirre på det, og jo længere tid jeg stirrede på det, ham og os sammen hvirvlede sommerfuglene endnu mere rundt i mig.

Jeg var smask forelsket i ham.

"Hallo Linea, går det bra?" Spurgte Martinus i det han han knipsede sine fingre ind foran mig.

"Huh? Ja, jeg har det fint?"

"Jeg skjønner, hun har bare veldig svært ved å tag øyne sine av meg," jokede Marcus og lagde en hånd på mit venstre lår.

"Veldig morsomt," svarede jeg sarkastisk og tog et sug af min smoothie. Vi sad alle og proppede McDonald's i os, imens de 4 andre forsøgte at få styr på deres nerver til i aften. Men jeg forstod dem udemærket godt, det var The Vamps de skulle åbne for, jeg ville selv have været vild nervøs.

"Ka jeg få og se mobilen din, Linea?" Spurgte Ella.

"Oh ja?" Svarede jeg tøvende og forstod ikke rigtig hvorfor.

"Du må poste noe på Instagram'en din! Jeg skal poste noe me deg, Maren og jeg! Så får du mye flere følgere!" Jeg havde glemt alt om hendes mission, om at gøre mig Instagram kendt. Marcus så forvirret på mig, efter jeg havde givet hende min mobil. Jeg rystede på hovedet og signalerede at jeg hellere ikke helt var klar over, hvad de havde gang i. Han fjernede sin hånd fra mit lår og lagde den om min skulder, hvorefter han trak mig hen til sig. Mit hovede dumpede ned på hans skuldre og mine øjne blev pludselig utrolig tunge.

"Dere er så sykt søte!" Udbrød Maren og drejede min mobil, for at vise en video jeg havde optaget på Marcus' værelse.

"Vi bare tuller med Snap," grinede jeg og forstod ikke rigtig hvad, der var så specielt ved den. Sommerfuglene kom tilbage ved tanken om mig og ham, der blev omtalt som en enhed.

------

"Skal dere bare like her, mens vi dra?" Spurgte Martinus.

"Ja?" Svarede Marcus ham i en irriteret tone og fik ham til at forsvinde.

"Hey, snak ordenligt, han er din bror," klagede jeg.

"Whatever," svarede han og træk mig oven på ham, så jeg sad med et ben på hver sin side af ham.

"Jeg magter ikke det her mere," sagde jeg klagende og fik hans opmærksomhed i et hjerteslag. Marcus satte sig hurtigt op, så jeg nu sad på en blanding af hans lår og underliv.

"Hva? Hva skjer?" Spurgte han bekymret. Jeg svarede ham ikke, men lagde min pande imod hans og overvejede grundigt alle aspekter i det her. Uden at tænke videre over det, greb jeg blidt fat om hans hovede og pressede mine læber imod hans.
Det var som eksploderede en hel sommerfuglerede, i mig på en gang, og alt hvad jeg havde gået og holdt nede i så lang tid, fik endelig lov til at slippe fri. Mine hænder kørte om på hans baghoved, og efterfølgende igennem hans løse hår. Marcus' hænder gled forsigtigt ned på min bagende og trak mig tætte ind til sig.

Han var uden tvivle vokset og det var ikke lidt men meget.

"Fy faen så vakker du er!" Konstaterede han og kyssede mig på panden. Vi lagde os igen ned, som vi plejede at ligge. Marcus nederst og jeg oven på ham.

"Jeg vil ikke noget nu... men jeg... jeg er sygt forelsket i dig, Marcus,"

"Jeg skjønner, det er ikkje let og være i selskapet mit uten og blive helt in love," jokede han og kyssede mig igen på panden. Et smil bredte sig på mine læber og rystede på hovedet af ham.

"Shit," udbrød jeg, da jeg så hvor meget min mobil gik amok.

"Jeg tenke at Ella og Maren har postet på Instagram," grinede han og låste min telefon op for at se hvad det havde med mig at gøre. Ella havde postet et billede af de billeder vi havde fra Outfitters Nation og Maren havde postet et billede af Marcus og jeg, der gik sammen ned igennem gågaden, vi var i tidligere idag.

"Er det kjæresten til Marcus," læste han højt og grinte af hvor mange der havde spurgt.

"Det er helt sygt, jeg har fået 5000 følgere på 20 minutter!" Grinede jeg og kiggede alle kommentarerne igennem.

"Du må jo poste noe nå da!" Sagde Marcus og rev mobilen ud af hånden på mig. Han kiggede alle mine billeder og videoer igennem, men endte alligevel med at poste et billede jeg havde taget i et spejl, sammen med Maren og Ella tidligere idag. Efter han havde postet billedet, blev min mobil spammet endnu mere, så meget at jeg var nød til at slå den på fly tilstand, for ikke at mistet alt min strøm.

"Shit, Marcus! Jeg skulle jo smadre dig i bowling!" Sagde jeg lidt panisk og rejste mig fra ham og sengen.

"Nei, vi skal ikkje det, vi skal bare like her!" Svarede han og rejste sig efter mig, for at gribe fat om det nederste af min mave. Han satte sig på senge kanten og satte mig oven på ham, hvorefter han pressede sine læber imod mine.

Sommerfuglene kom tilbage.



------------

{Please, del, kommenter, og vote}

Glædelige 11. December - så fik I vel endelig hvad I alle sammen havde ventet på xx

Age Disparity | Marcus Gunnarsen Fan FiktionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora