Linea's synsvinkel
"Hva gjør du?" Spurgte Marcus overrasket over min handling.
"Jeg finder tøj at sove i," svarede jeg, da det var utrolig indlysende.
"Please ikkje gjør det."
"Hvorfor?" Til tider gav han ikke ret meget mening.
"Kan du kanskje sove i min t-shirt?" Spurgte han stille. Jeg ville ikke gøre nar af ham, men det var et underligt spørgsmål og ikke mindst en sær forhåbning han havde sig.
"Oh nej," svarede jeg og prøvede at holde mit grin tilbage.
"Hvorfor ikke?"
"Fordi jeg ikke er din kæreste Marcus og jeg har mit eget med."
Han rullede øjne af mig og smed t-shirten fra sig. Marcus var så utrolig sød og kærlig, men når han ikke fik sin vilje blev han pigesur, som ingen andre kunne blive det.
Han gik ud af værelset og jeg så mit snit til at få skiftet i en fart, uden han skulle overvære det eller at jeg skulle spærre badeværelset. Jeg har ikke noget særlig fancy tøj på, så det tog heldigvis ikke lang tid at få af. Dog så var Marcus hellere ikke væk længere tid, end hvad det tog mig at smide tøjet."Shit," udbrød jeg, og gik forskrækket et skridt tilbage og ramte lige ind i vindueskarmen med min nøgne balde.
"Av for fanden..." skreg jeg og tog mig hurtigt til stedet der var blevet ramt. Marcus havde stået og gloet fra døråbningen, men lukkede den nu hurtigt i og kom over til mig. Jeg tænkte ikke videre over hans handlinger. Han tog fat om min hofter drejede mig rundt, gik ned i knæ og kærtegnede stedet der var blevet ramt.
"Der?" Spurgte han og forsatte sin bevægelse, så jeg vidste hvilket sted han snakkede om. Jeg nikkede blot som svar. Til min store overraskelse, og noget jeg aldrig havde regnet med han ville gøre, gjorde han. Macus pressede sine læber imod min balde, rejste sig og sendte mig et alt for kækt smil.
"Marcus hvad fanden," jeg prøvede at være seriøst, men hans flabede smil gjorde det umuligt. Han bakkede bagud og holdt sine hænder i vejret.
"Du kommer til at fortryde det der, Gunnarsen!" truede jeg og skubbede ham om kuld i hans seng og satte mig på ham med et ben på hver side af hans krop. Igen havde jeg slet ikke tænkt over situationen eller at jeg stadig var i undertøj.
"I haven't regretted anything yet," sagde han kækt og refererede til min halv nøgne krop.
"Jeg ved hellere ikke hvad jeg vil gøre nu," svarede jeg opgivende og lagde mit hovede på hans bryst.
"Bare ikke gør det igen, det var for underligt," konstaterede jeg og håbede han ville acceptere det.
"Hvorfor det? Du har en sexy butt," hvilkede han tydeligvis ikke kunne acceptere. Han gave begge min balder et klem og lod efterfølgende hans hænder hvile det samme sted.
"Er dere klar på Fi..." Martinus vadede ind, jeg lukkede flovt øjne i og Marcus rev hurtigt et tæppe over mig.
"Martinus!" Udbrød han og hentydede til han skulle gå.
"Sorry," råbte han på vejen ud.
------
Vi havde spillet FIFA i, jeg ved ikke hvor lang tid og stemningen var utrolig akavet, lige bortset fra når de scorede eller jeg gjorde noget utroligt dumt i spillet.
Jeg var og havde altid været vildt dårlig til FIFA.
"Martinus," startede jeg, "det var ikke hvad det så ud til," Marcus begyndte at grine og Martinus mistede tydeligvis fokus fra kampen de var igang med.
"Sikker?"
"110 procent sikker," konstaterede jeg og kiggede på Marcus for at få lidt opbakning.
"Nei Martinus, det var ikke noe!"
"Okay, jeg tror dere," grinede han og lukkede et mål ind, så der nu stod 3-2 til Marcus.
------
"Sov godt," sagde jeg til Emma i det jeg gik forbi hendes værelse og videre ind på Marcus' værelse. Jeg var efterhånden begyndt at hænge lige så meget op af ham, som han hang op af mig. At ligge mig oven på ham, istedet for ved siden af, var det mest naturlige for mig for tiden.
"Du var veldig fin i undertøyet dit," sagde han og kørte en hånd igennem mit hår.
"Slut med at snakke om det," sagde jeg flovt og gemte mit hovede i hans nakke. Aldrig før havde jeg været så fristet til at kysse nogens nakke, som lige nu. Mest af alt fordi han selv havde været så flabet tidligere idag. En varm følelse skød frem i min mave, ved hans berøring på min bagerste ende igen og jeg kunne ærlig talt ikke styrer mig.
Jeg pressede mine læber imod hans hals, og efterlod våde kys på hele siden af den. Marcus greb bedre fat om min røv, og jeg var klar over det jeg havde gang i, måske ikke var det smarteste, men jeg kunne ikke gøre for det. Jeg løftede mit hovede fra hans hals og var få centimeter fra hans læber. Mit hjerte bankede hurtigt og jeg bed hårdt ned på min underlæbe. Situationen blev overvejet grundigt i mit hovede og jeg havde ingen ide om, hvad der ville være rigtig, og hvad der ville være forkert.
Jeg gav ham et hurtigt kys på kinden og rullede ned af ham.
"Var det det jeg fik?" Spurgte han fornærmet.
"Jep," svarede jeg flabet.
"Seriøst?"
"Mhh," smilede jeg og kiggede op på ham fra hans brystkasse af.
"Okayokay," sagde han fornærmet, men i en flabet tone og trak mig helt ind til sig. Jeg lukkede øjne og smilede for mig selv.
"Jeg er veldig glad i deg, Linea!" Hviskende han og kyssede mig i håret.
Det var det sidste jeg havde brug for at hører lige nu.
------------
{Please, del, kommenter, og vote}
Her er der et kapitel til alle jer der alligevel stadig er oppe. xx