Lineas synsvinkel
Marcus:
😘Linea:
💛💛Min mor holdte i hendes Porsche og ventede på mig, ude foran lufthavnen. Jeg låste min mobil og forsøgte lidt at glemme hvad det var blevet til på handicaptoilettet.
"Hej skat," sagde hun og trykkede på speederen med det samme jeg satte mig ind. Jeg mumlede et hej tilbage til hende og sad og stirrede på alle de billeder og videoer jeg efterhånden havde med Marcus.
"Har du planer nu?" Sagde hun og havde tydeligvis noget hun gerne ville.
"Nej?"
"Jeg har fundet i forhandler der gerne vil tage din bil i bytte for en ny Audi," sagde hun og lød pludselig som en mor der interesserede sig for mig.
"Seriøst?" Spurgte jeg ivrigt og drejede mig imod hende. Hun nikkede tilfreds over min reaktion og drejede af ved en Audi forhandler.
Snap fra Marcus
Jeg rødmede ved tanken om, at han overhovedet havde haft behovet for at skrive til mig, jeg vidste jo udmærket godt at han tog til Holland.
Jeg sendte et hurtigt selfie af mig der rødmede og ikke kunne holde op med at smile.Marcus tog et screenshot!
Igen lykkedes det mig at rødme og igen smile.
Marcus:
Er det en Porsche?!Linea:
Seriøst?Marcus:
Sry😘Linea:
Det er min morsMarcus:
Noe gange glemmer jeg hvor mye penge dere harLinea:
Er jeg kun glad for du gør!Marcus:
Jeg vet! Hva gjør moren din?Linea:
Overtog min fars firma, efter hamMarcus:
Hvorfor har faren din ikkje bare firmaet?Min mor kaldte efter mig og jeg var heldigvis nød til at gemme min mobil væk.
Linea:
Jeg må løbe Marcus😘Vi blev vist en masse biler og han spurgte meget indtil hvad mit behov var. Min mor var hurtig til at svare på rigtig mange af hans spørgsmål.
"Så vi er ude i en benzin bil?" Spurgte han og kiggede på mig. Jeg så undrende på ham og efterfølgende på min mor.
"Nej? Jeg skal have så jeg kan kører til Oslo, Trofors eller generelt bare langt," konstaterede jeg og forsøgte nu at svare istedet for min mor.
"Jeg vil gerne have en stor bil, men ikke så stor så den sluger en masse og utrolig dårlig for miljøet! Jeg ved at store biler generelt bare er dårlige for miljøet, men den skal have 4 hjuls træk," konstaterede jeg og han nikkede forstående.
Han begyndte at gå og vi fulgte hurtigt efter.
"Har du en Q3 stående?" Spurgte jeg og gad ikke rigtig spilde min tid, når jeg vidste hvad jeg havde i tankerne.
"Det har vi."
"Også så vi kan prøve kører den?"
"Også så du kan prøve køre den. Skal det være automatisk eller manuelt gear?"
"Manuelt."
"Yes, følg med!"
------
Da jeg ikke var 18 og dermed ikke myndig, skrev min mor under på det hele. Vi havde fået en utrolig fin aftale og skulle kun betale 100.000kr istedet for 455.545kr som bilen kun koster - så kommer der også alt det andet ved siden af.
Bilen kunne hentes om 14 dage også skulle vi bare aflever min Range Rover når vi kom.Vi sad nu alle 4 og spiste aftensmad, men mine tanker var et helt andet sted.
"Jeg vil?" Spurgte jeg forarget og flabet og gled lidt frem på ham i en stille bevægelse. Han bed sig hårdt i læben og greb hårdt fat i mine hofter.
"Okay, jeg vil, men du vil også!" Konstaterede han og kørte sin hænder ned på min røv.
"Jeg ved det ikke," svarede jeg og blev ikke længere påvirket, som jeg var bleve hele dagen.
"Hva mener du?" Spurgte han.
"Jeg vil jo, men det betyder meget for mig at det ikke bliver før du må," svarede jeg.
"Hvorfor? Det burde ikkje betydd så mye for deg!" Sagde han og lagde sin hånd på en blanding af min kind, øre og hovedbund.
Jeg kiggede ham dybt i øjne og havde virkelig ikke lyst til at fortælle ham den anden grund."Jeg kan ikke forklare det, det er bare vigtigt for mig," sagde jeg og håbede det var svar nok.
Han nikkede heldigvis forstående og pressede sine læber imod mine.
Det udviklede sig til noget heftigere end bare et kys, han havde svært ved at styre sig. Han greb fat om mine hofter endnu en gang og begyndte at sætte dem i bevægelse. Han voksede og min vejrtrækning blev tungere."Marcus," stoppede jeg ham og trak mig ud af kysset.
"Please Linea," tiggede han og hans stemme kunne nærmest ikke blive mere sårbar. Jeg bed mig svagt i læben og overvejede det hele grundigt.
"Please," tiggede han igen.
"Marcus," forsøgte jeg igen at stoppe ham. Jeg rejste mig og vidste ikke rigtig hvad jeg havde tænkt mig. Han rejste sig hurtigt og trak mig ind i endnu et kys.
Jeg bed mig hårdt i min underlæbe og stod og stirrede på ham.
Hvis jeg gjorde det ville der være ro fra ham i et godt stykke tid, gjorde jeg det ikke havde jeg stået ved min mening og ikke bukket under.Mine læber landede hurtigt på hans, hvorefter mine knæ fandt jorden og Marcus' bukser ramte jorden.
Hans hænder fandt hurtigt mit hår og hovedebund og mine læber ramte hans underliv.Et tungt åndedrag forlod hans læber og han strammede grebet om mit hår.
"Linea?!" Jeg kiggede hurtigt op og alle 6 øjne hvilede på mig.
------------
{Please, del, kommenter, og vote}
Hovsa :))