8

704 61 18
                                    

Ashtu edhe ndodhi!
Buzeqeshja dhe e qeshura e tyre e madhe u ngri kur tek tavolina e tyre u ndal ajo.

-Me falni?? Ju kerkuat kete?- dhe la tabakun e pijeve ne tavolinen e tyre.

Te gjith zgurdulluan syt kur pan ate.
Te gjith ngrin kur e pane ate dhe ne farksion sekondi treguan edhe nje keqardhje te vogel per te.

Me se shumti qe u godit nga ajo dhe zeri i saj ishte Felo.
Ai kurr se kishte menduar se do e shinte.
E dinte se ajo kishte jetuar ketu , por mendonte se pas vdekjes se Leos dhe me pas babait do ishte transferua ndokun tejter.

Sa budalla qe ishte apo?
Me qfar para do largohej ajo?
Per qfar? Per ke?

-Isaa?-menxi u degjua zeri i tij i mekur.
Megjithat Isabella nuk u shqetesua fare nga kjo gje.
E injoroi ne fakt.

-Nese deshironi ndonje gje tjeter ma thoni!- dhe u ndesh me syt e te gjitheve te cilet po e shikonin sikur ajo te ishte nje UFO. Deshi te qeshte por e permbajti veten.
Ata po paraqiteshin shum qesharak.
Megjithat kur per 10sekonda nuk mori as nje pergjigjje ktheu shpinen duke dashur te largohej.

-Isabella?? Ti?- degjoi zerin e nje femre. E dinte mir se ajo ishte Tringa. Beri nje neqeshje.
"paska mbajtur mend edhe emrin tim"- e mendoi me vete.

Ktheu koken per ta pare . Ishte detyr e saja ne fakt. Ndoshta edhe kerkonte ndonje gje. Keshtuqe u kthye shum serio dhe u afrua pak me afer.

-Urdheroni? Kerkuat gje?- u duk edhe me shum serio.

-Isabella? Qfar po bene ketu?- u degjua zeri i Felos.

Qfar po bente??
Qfar pyetje idioteske ishte ajo?
Ai e shihte se po punonte.
Pse e pyeste?
Apo mos ndoshta i referohej se qfar beneta ajo aty ne ate qytet??

Prap Isabelles iu formua nje neqeshje.

-Isa? Nuk na njeh neve?- ishte ndonje kokbosh.

-Isabella? Qfar... dua te them pse bene keshtu? Ti na njeh neve . Pse nuk na pershendet?- pyeti nje tjeter mashkull.

Po e vertet qe i njihte. Ama i njihte dikur. Dikur kur mendonte se ja vlente t'i njihnte.
I njihte dikur kur mendonte se nuk kishte tradheti dhe genjeshtra.
Dikur kur mendonte se cdo gje ishte reale dhe jo aktrim.
I njihte vetem dikur.
Kurse tani ata ishin thjesht disa  njerz qe me siguri i kishte pare ne rruget e ketij qyteti ose edhe me sakt ne ndonje kanal televiziv kur kishin fituar ndonje loj.

Buzeqeshi me veten kur mendja i shkoi tek loja.
Tek motoret dhe e kaluara. Por ajo e kishte lene pas kete keshtuqe u fokusua tek pyetjet e tyre.

-Natyrisht qe ju njoh. - u kthye nje buzqeshje fallco tek ata. Ashtu siq e kishte menduar.-  me duket se njerin nga ju e kam par ne televizor. Ose me skat ndoshta edhe keni qene ndonje klinet i restauarntit. Por te me falni se nuk i mbaj mend te gjith. Ka shum klient ketu.- dhe iu dha edhe ajo me ne fund nje buzeqeshje fallco.

-Si je Isa?- e pyeti Felo.

-Isabella te lutem. Siq po e sheh ne karfic un quhem Isabella dhe jo Isa - ia ktheu ajo me nje ton ironik.

Edhe ate shkrutes e kishte lene tashme mbrapa.
Edhe ate bashk me cdo gje.
Tash kur po shihte buzeqeshjet e tyre fallco ne fetyr dhe po ndeshje me syt e djallt te Felos u be keq.
Filloi te dridhej nga pak.
Keshtuqe vendosi te ikte para se te perkeqesohej.

U ktheu kurrizin edhe pse te tjeret vazhdonin ta therrisnin.
E urrente kur perballej me te kaluaren.
E urrente kur duhej te ishte e till me diqka qe e kishte fshir nga vetja.

Megjithat iku ne garderoben e restaurantit, kekroi ne canten e saj dhe gjet ate.
Hyri ne banj.
E vendosi ne nje cep te llavamanit dhe e thithi.
E thithi sikur te mos e kishte thithur kurr.
Edhe nje her tejter u roberua.
Edhe nje her tejter sikur plot her te tjera ne vazhdim.

Edhe nje her tjeter ajo e thithi ate duke e thithur edhe her te tjera ne muajt ne vazhdim.
Edhe nje her ajo vdiq.
Edhe nje her gaboi per te gabuar prap.

Heeey kjo vajz serio ju paska kthyer droges prap moj!???
Uaaaa. Ne fillim nuk e besoja por serio e paska vajza😅😅

Hey te gjith besimtarve musliman urime Festa e Fiter Bajramit😊😍😍


Me dashuri: B.M♥ dhe O.

Syte e tu jan droga imeWhere stories live. Discover now