6

756 65 16
                                    

Keto dit kishin qene edhe me te lodhshme.
Kishte pasur 4provime ne shkoll , pastaj punen me orar te rregullt , kishte qen tek mamaja per vizit sepse tani kishin filluar edhe disa terapi fizike , pastaj pas tyre shkonte edhe ne sallen me te cilen po mirrej me zbukurime.

Ishte bere e mahnitshme salla.
Ja kishte dal mban ta mrekullonte edhe veten edhe stafin tjeter.
Ja kishte dal mban te ishte vetvetja pas kaq kohesh.
Ja kishte dal qe te tregonte se nuk ishte vetem per te kaluaren.

Megjithat ftesat e panumerta te Z.Uill dhe Brajsen qe tashme ishin bere shok dhe ishin prezantuar keto 3 dit , i kishte shperfilluar.
Deri para 5 minutave telefoni i saj nuk ndalej.
Deri para 5 minuta kishte pasur ftesa edhe nga disa djem te tjer.
Sot ishte ajo festa per te cilen ajo ishte munduar aq shum.

Por ajo kishte refuzuar te shkonte.
Sdeshironte te ishte aty prezente. Se ndjente veten per te tilla raste.
Nuk e ndjente vetem te gatshme te kthehej ne jeten e dikurshem. Ne ate Isabellen qe i adhuronte festat dhe ishte me te vertet nje vajz e cila dinte si te argetohej.
Pastaj ishte edhe ajo se qfar te vishte?
Ajo kishte dy pal xhinse dhe tri bluza me menge te shkurtera, dy me menge te gjata. Kishte dy fustane te se emes te dala jasht mode.
Me qfar te shkonte ajo??

Dikur nuk i interesonte se si dukej, vishej me xhinse me ndonje bluz te modes , vishte edhe minifunde te lekures , ishin te preferuarat e saj , vishte minifustane , dhe dukej e bukur , ama thjesht deshironte te argetohej.
Kurse tani , lere qe prap nuk i interesonte se qfar vishte, por ishte ajo se nuk kishte me deshir.
I kishte vdekur ajo deshira dhe pasioni qe kishte pasur ne zemer.
Kishte vdekur cdo gje qe ajo kishte.
Thjesht tani ishte nje trup me shum ne kete bote.
Nje trup qe kerkonte diqka per te cilen mundohej te largohej , te mos e merrte.
Ishte nje trup qe ndihmonte tu rriste fitimin e parave.

Kishte vendosur qe kete nat te paketonte cdo gje ne ate shtepi dhe me parat qe do merrte neser do paguante nje apartment. Kurse gjysma qe do i mbetej borgj do ia paguante mbas dy muajve kur te gjente nje pun tjeter qe paguante mir.

Rregulloi cdo gje. Futi ne pako cdo orendi. Jo se kishin mbetur ndonje gje por ato gjera te pakta i futi qe te mund t'i ipte per bamirsi.
Disa gjera te saja personale, disa gjera nga guzhina , dhe disa rroba te mamas i futi mir ne disa canta dhe i vendosi ne dhomen e saj.

Dhe te fundit qfar i kishte mbetur ishte dhoma e vogel e mbyllur prej vitesh.
Ishte ajo dhoma e 'atij'.
Ishte dhoma ku kishte cendruar 'ai'.

Si do e hapte?
Po ta hapte ate dhom do hapte edhe zemren , do hapte dhe kujtimet.
Si do ja benet?
Nuk i linte dot gjerat e 'tij' aty ne ate shtepi , ku edhe do rrenohej.

E hapi me duart qe i dridheshin.
Kur hapi ate dhom qe tashme ishte mbuluar nga pluhuri dhe merimangat , hapi cdo kujtim.
Hapi edhe fetyren e tij ne syt e saj.

Pse ishte jeta e till.
Pse po e bente te vuante cdo dit?
Per qfar jetonte ajo?
'Ai' ishte edhe ashtu jeta e saj.
'Ai' ishte deshira , pasioni, frymezimi, dhe arsyeja pse ajo jetonte.
Ata ishin aryset e njeri tjetrit.

Por pse duhej te denohej ajo?
Pse nuk u denuan te dy?
Pse nuk u larguan te dy?
Pse tani duhej te ishte ajo e cila ulet dhe qan.? Pas kaq shum kohe , pas kaq kohe kur syt e saj nuk ishin mbuluar me lot , pse ulej dhe qante tani me te madhe?
Pse ajo duhej te ishte personi i cili tani po bertiste si te ishte e cmendur?

Pse ishte 'ai' droga e saj?
Pse 'ai' ishte kishte hyr keq ne trupin e saj?

Cdo dashuri ka nje kufi.
Cdo dashur ka kufi , duke perfshir edhe dashurin e dy te cmendurve.
Edhe dashuria e tyre si vella dhe moter duhej te kishte kufij.
Edhe ata duhej te duheshin mes njeri tjetrit sikur te gjith.
Edhe ata duhet te ishin te till, por pse ata u bene me keq?

Sikur dikush te shihte veprimin e saj dhe dikur te shihte sjelljet e njeri tejtrit do mendonin se ishin te dashuruar marrezisht dhe qe nuk ishin vella e moter.

Nese dikush do ishte deshmitar i sotem , do mendonte se ata kishin genjyer ne lidhje me njeri tjetrin.
Do mendonte se ata kishin qen thjesht dy te dashuruar.

Por jo!
Kjo nuk ishte.
Lidhja e tyre kishte qene me te vertet e madhe dhe  fort .
Lidhja e tyre ishte e till ngaqe ata nuk kishin as nje pasuri perveq njeri tjetrin.

Ndiheshin shum me fat qe kishin njeri tjetrin per cdo gje.
Endrra e tyre ishte nje dhe endrra e tyre ishin vet ata.

Ishte ulur ne dyshme.
Po qante pas kaq  kohesh.
Edhe tani e kuptoi se me te vertet askush nuk ka qene dhe nuk do jet me i rendesishme se 'ai'.

U ngrit me kujdes duke filluar me mbledhjen e gjerave te tij.
Nuk i kishin par dhe prekur qe kur ai hyri nen tok.
Qe ateher ajo nuk ia kishte leshuar syt asaj dhome dhe gjerave te tij.

Mblodhi te gjitha gjerat e tij duke i futur me kujdes ne nje cant qe gjeti ne dhom. Me pas mblodhi edhe carcafet ne kravatin e tij te vogel dhe te prishur tashme.
Syt e saj zun diqka.
Diqka per te cilen keto 3 dit nuk kishte menduar fare.
Diqka me te cilen ajo nuk ishte ngopur fare.
Diqka per te cilen ajo kishte hequr dor.

Trupi filloi t'i dridhej.
U emocionu dhe u friksua ne te njejten koh kur pa ate.
Kishte koh qe nuk e kishte pare.

Syt i zgurdulloi menjeher.
Mendja i kaloi ku nuk duhej t'i kalonte, e me pas edhe para disa viteve.

Iu kujtua kur Leo i kishte kerkuar falje per diqka te pakuptimt dhe i kishte thene se po e bente per te.
Iu kujtua kur e kishte par me Felon ne diten e garave te motoreve.
Iu kutjua kur ai i kishte dhene dhe marr diqka Felos.
Iu kujtua kur edhe babai para se te vdiste i kishte dhe diqka ne lidhje me Leon.

-Oh Zot?? Jo nuk eshte e mundur. Nuk e besoj!!- filloi te fliste me veten dhe te dridhej. Kapi koken e saj me dor dhe perseriste vazhdimisht - Jo. Nuk e besoj. Jo. S'eshte e mundur-

U be si nje e cmendur.
Nuk ishte e mundur qe edhe Leo i saj te kishte vepruar si ajo.
Nuk eshte e mundur qe edhe ai te kishte shitur nje gje te till.
Nje gje kaq te shpifur.
Nuk e besonte dhe nuk do e besonte.

Iu kujtua edhe nje her kur i kishte thene qe do mund te blinin nje motor te ri.

-Oh zot. Pse? Oh zot jo ai. Jo per diqka te till.- nje gje e till asaj i ra si nje dru ne kok.

Kishte marr nje traum.
Se besonte se ai e bente.
Pse do e bente kur ata ishin te lumtur.

Filloi te dridhej edhe me shum.
Filloi edhe nje her me makthet e saj.
Edhe nje her tjeter duke e konsideruar veten si pa zgjidhje gaboi.
Edhe nje her tjeter humbi.
Edhe nje her tjeter u nenshtrua.
Edhe nje her ajo theu premtimin.
Edhe nje her tjeter ajo u be skallve.
Edhe nje her ajo vdiq.










Me dashuri: B.M♥

Syte e tu jan droga imeWhere stories live. Discover now