46

429 30 10
                                    

-Pse nuk ma ke thene me heret kete gje? Prap do ma fshihje, prap do me genjeje? Apo edhe tani ndoshta do te thuash qe femija nuk eshte i joti?- po fliste me nje ton inati.

Pas kaq kohesh Sebastian ishte kthyer per ta bindur te mbate ate femij!
Dhe ndoshta fare per  te, thjesht ta benet per veten e saj dhe per ate qenje te pafajshme!

Dhe Isabella qe kur ishin ulur ne ate kafenen afer spitalit nuk kishte folur as edhe nje gjysme fjale! Madje as nje pershendetje te vogel nuk ia kishte thene! 
E kjo gje vetem sa po i bente nervat Sebastianit.

-Te pata thene apo? Te pata thene qe me ty nuk ia vlen? Nuk ia vlen as te flasesh, as te rrish, as te lidhesh, as te miqesohesh, as.... as te kesh femij... as te mundohesh majde!!- ia tha i mbushur me inat.

Thjesht nuk po mund te bindte veten se ndoshta kishte marr fund cdo gje, dhe qe ishte e pamunder te ndryshosh mendimin e Isabelles.
Nuk po mund ta pranonte se ajo nuk do fliste fare.

Isabella e pa edhe nje her ne sy  sikur te ndjente pak neveri nga ai, dhe u ngrit nga tavolina, por dora e tij e ndaloi.
E ndaloi siq e kishte ndaluar edhe te vahzdonte jeten e saj te qet!.

-Ti e di qe un  kam marr vendim tashme! Mos harrxho frymen kot!- dhe prap u mundua te largohej duke dashur te largohje edhe nga mberthimi i tij.

-E di! Me ne fund fole. E di shum mir, prandaj jam ketu, per te te bere te ndryshosh ate mendim koti! Jam ketu per te te bere te heqesh dor nga marrezirat! Te heqesh dor me nga ajo jeta jote qe ta shpif dhe te heqesh dor nga genjeshtrat tashme! Ti ende nuk e ke kuptuar? Jeton ne nje bot me genjeshtra!!- i tha me plot perbuzje por qe e ofroi me afer vetes duke u perballur me frymarrjet e njeri tjeterit!

-Dhe kush nuk jeton  ne nje bot me genjeshtra? Ti??- dhe i ngriti vetullen duke i kujtuar se e kishte genjyer ne lidhje me ate se nuk e dinte qe Isabella perdorte drogen.

-Isabellaaa? Mjaft me! Jam kthyer ketu per ty dhe per femijen, kurse ti? Mjaft me ! U bene thuajse tre muaj vujatje si per mua ashtu edhe per ty, dhe nuk te mjaftoi??? - dhe e shihte tere mall duke rrudhur vetullat.

-Nuk mund te heq dor nga drog vetem per nje femij! Per nje qe ndoshta do me mallkon ne te ardhmen perse e sjella ne jet! Thjesht nuk heq dor! Ti nuk e di se cfar do te thot te drogohesh! Nuk e di se cfar do te thot te heqesh dor nga droga, nga nje helm qe eshte futur ne trupin tende! Ti thejsht as nuk e di as nuk me kupton!- dhe arriti te lirohej nga mberthimi i tij.

-Un? Un nuk e di ? Un jam droguar me keq se ti? Un kam futur nje helm me te madh se ti ne trup? Dhe mendon se nuk heq dor nga ajo? Mendon se nuk e provova? E provova Isa! Hoqa dor edhe nga ajo drog, por jo tashme nuk eshte futur ne trupin tim, por eshte futur ne zemren time dhe mendjen time! Dhe ajo drog e di si quhet? EEEE?- dhe pa syt e saj qe kishin marr nje te gjelbert me te zez. Nje ngjyr lodhje dhe dorzimi. -Ajo drog quhet Isabella! Thjesht ti Isabella je droga ime! Cdo gje e jotja eshte droga ime! Duke filluar  nga syt! SYT E TU JAN DROGA IME Isaa!- e tha duke bertitur e me pas duke ulur  paska tonin e zerit.

Thjesht ajo qetesia qe mbizotronte shpesh mes tyre, po ndodhte edhe tani!
Asnjeri nuk po fliste!
Thjesht syt e tyre po komunikonin!
Ngjyrat e syve te tyre po mundonin te depertonin!

Isabella luajti koken ne menyr mohimi.-Nuk mundem! Te betohem qe nuk mundem! Thjesht nuk e beje dot! Nuk mund te filloj nje rrug te till, e gjat dhee... dhe!Thjesht me lere te qet! Un nuk jam aq e fort sa tja dal mban, e sidomos e vetme!- dhe nje pik loti e tradhetoi ate fetyren neutrale qe mbante deri tani.

-E vetme?Ti nuk je e vetme!- i imtesoi syt.- Isa? Un jam ketu! Po ta them mbi 100her, un jam ketu! U ktheva per kete! U ktheve per te te ndihmuar! Thjesht....-beri nje fetyr habijtje- Nuk e besoj! Thjesht nuk po mund te besoj! Ti thua qe nuk je e fort dhe je e vetme?? Mos ndoshta edhe keto dikur ishin nje genjeshter? Mos ndoshta ajo perballja, guximi, shtrija qe tregoje me te tjeret ishte genjeshter, ishte loj? Mos ajo kur u tregoje te tjerve qe ke perkrah nene, kishe kujtimet, dhee... ishin genjeshtra? Ishte nje loj ajo?- dhe luajti koken ne menyr neveritse.- Isa? Ti nuk je kjo? Ti se pari duhet te kuptosh qe nuk je vetem. Un jam ketu, u kthev per ty Isa! Edhe pse ti duhej te beje kete her nje hap! Ti duhej te ishe ajo qe bene nje hap, nje hap drejt meje, nje hap drejt nesh, drejt nje te ardhmeje tende qe ka te beje me mua! Dhe un si gjithmon jam ai qe beje hapa para, e ti hapa mbrapa! Isabella? Mund te kerkosh ndihm nga un! Ndoshta ky mund te jet edhe hapi yt i par drejt meje, drejt nesh! E di apo? Te kerkosh ndihm, pavarisht kujt, tregon fortesi dhe mbi te gjitha menquri!Dhe ti? Nuk te dija per te till, me beso? Un u ktheva pavarsisht te gjithave Isa? U ktheva edhe pse ti nuk e meritoje kete? Cfar do beshe tani? Do kthehesh tek un? E di apo? Eshte shum von tashme! E pse? Sepse un erdha, u ktheva un per ty! Por e vetja gje qe mund te besh tani eshte te mos heqesh dor nga ai femij. Ti japesh nje jet, ti japesh nje frym? Ti japesh pak lumturi jo vetem atij por edhe vetes, mua, mamas tende, ndoshta edhe diku shum larg babit dhe vellaut tende!- dhe leshoi syt e tij per ne trupin e saj, ku i ndali tek barku i saj qe ende nuk ishte fryr shum, dhe nuk mund te vereje asgje!!

-Femija?Kjo eshte e vetmja arsye perse ti prap bere hapin drejt meje! Kjo eshte arsyeja e vetme pse u ktheve! Ky femij ketu!- dhe i ngriti koken per ta par ne sy. - Ky femij eshte aryeja pse tani je ketu prapa meje dhe mundohesh te mebindesh! Pse? Ty as qe te interesoj un! Madje as qe ke ne mendje gje tjeter perveq ketij femije? Nese me  bind ta lind kete femij, ateher thjesht sa do me qendrosh pran per nje periudh 9 mujore dhe me pas me kete femij ne krah do ikesh nga ketu duke me lene mua edhe nje her te vetme dhe te derrmuar! Dhe do me leshe humbese ne gjith kete histori! Kurr! Ktheu atje ku ishe! Ktheu atje ku ishe edhe para se te takoheshim, para se te filsnim, para se te hedhje hapin e par, para gjithqkaje qe ndodhi mes neve dyve! Ik dhe mos gabo te kthehesh! Do me shktarrosh edhe mua edhe jeten time! Keshtuqe ik! Dhe mos kthe as koken nga pas, e di pse? Sepse un  nuk do heq dor nga droga por do heq dor nga ky femij!- dhe disa lot te nxeht ran nga syt e saj qe tashme ishin skuqur! 

Jo gjithmon lotete e tradhetonin, por sot ajo nuk mundej! Ishte lodhur tashme! Ishte lodhur nga cdo gje, duke filluar nga mendimet qe vazhdimisht e benin lemsh!

-Pse me detyron te veproj ndryshe Isa? Po te them qe un jam pran teje per cdo gje! Po te them qe u ktheva per ty dhe jo per femijen! Meqense eshte edhe femija ateher ju jeni te dy arsyeja e kthimit tim! Pastaj ai femij eshte i imi! Eshte edhe e drejt e imja te vendos mbi te! Un u ktheve per te te ndihmuar ISA!- ngriti paska zerin.

E kurse Isa e teproi ngaqe bertiti me te madhe, ku beri qe te gjith ne kafene ta shikonin dhe te flisnin per te. -Pse nuk u ktheve me heret pra? Pse nuk u ktheve po ate dit qe ike? Pse ike ateher? Nese jo per fmeijen, pse ateher ike dhe me le? PSEE?- bertiti dhe njohkosisht filloi te qaj. 

Thejsht i dukej shum rrug e gjate per te vazhduar me tej. I dukej nje rrug e erret dhe pa krye! I dukej se asnjeher nuk mund te shihte driten, nese do vazhdonte! 
Dhe nese nuk gjente me te vertet driten, e ne ate rrug humb nje tjeter, si do ja dilte ajo? 
Si do mund pastaj te mos e fajsonte veten, Sebastianin, boten dhe mbi te gjitha zotin!
Si do jetonte ne fakt!
Kishte frik, shum frik per te ecur para!

Ecte mbrapa sepse ate rrug e kishte kaluar njeher dhe e dinte se me cfar perballej, por per te ecur para kishte nje rrug te re dhe nuk dinte asgje per te! Asgje!

Kishte frik te nisej!
Kishte frik te mos dorzohej!
Kishte frik te ishte edhe lumtur madje!
Kishte frik te qeshte!

Kishte shum shum frik te ishte Isabella qe kishte qene para se ta mbeshtjellte stuhia e zez!

Kishte shum frik, dhe nuk dinte si ta mposhte!!



Epoo lemsh u bene keta dy! Dhe faj ne kete rast nuk i ve Isabelles, sepse ka shum te drejt. Ai maskara duhej te kthehej kur e la ne ate gjendje dhe jo tani kur kuptoi per femijen!
Por hajde ishalla  behet ndonje gje!! 

Ju cfar mendimi keni per kete?
Si mendoni se do jet fundi, tani qe i dini disa detaje te vogla??

P.S: mua sme pelqejn fare librar/filmat romantik, nuk i dua edhe aq shum fundet e lumtura por as edhe aq te trishta jo!
Keshtuqe me plq dicka me shum reale😅😍

Me dashuri:B.M♥

Syte e tu jan droga imeWhere stories live. Discover now