-Mirmengjees!- e tha shum that teksa hyri ne restaurant.
Mori disa buzeqeshje fallco por as qe i interesoi.
Asgje me nuk po i interesonte.
Ishte lodhur duke i interesuar gjerat e kota dikur.
Kurse tani ishte me mir keshtu.-Isabella?? - degjoi nje ze femre mbrapa vetes. Ktheu koken dhe u ndesh me Sabinen. Njeren nga puntoret e restaurantit. Ishte nje nga vajzat me te sjellshme dhe te bukura aty.
Ishte ende e re.
Kishte diku moshen 17 ose 18 vjeqare.
Ishte e but, e turpshme dhe shum e paster.
- Zotria ju kerkoi ne zyren e tij. Me tha qe i duhesh urgjentisht.- dhe i dha nje buzeqeshje te sinqert.
Kishte koh qe nuk kishte marr nje buzeqeshje te till dhe me ndenja.Megjithat mendja i shkoi nga e mbrembshmja. Me siguri duhej ti ket treguar Sebastian per ndodhin.
U nis me hapa te sigurt per tek dera e zyres se Z.Uill.
Trokiti me gishtat e saj te dobet.
Kete koh ishte dobesuar mjaftueshem sa per tu vene ne dukje.-Hyyyr- degjoi zerin serioz te Uillit.
-Me kishit kerkuar?- u tregua e but por prap foli pa ndjenja.
-Ulu e dashur.- dhe drejtoi doren e tij ne njeren nga karrigat.
-Jam mir keshtu. Sot kam pak me shum pun, skam shum koh zotri. Ju lutem?-
-Sebastian! - u ndal per pak.
Ajo arriti te kuptone se i kishte treguar cdo gje. - Djemt e mi, Sebastian dhe Brajsen, jan shum te lidhur me mua. Nuk kan askend pos njeri tjetrit dhe mua. Kan edhe te emen ama ajo nuk intersohet edhe aq per gjera te tilla. Per perditshmerin. Asaj i pelqejn vetem ngjarjet e medha. Dhe po dal ne tem. Cdo gje qe ndodh ne jeten e tyre un di. Ata kan nje lidhshmeri te madhe ndermjet tyre dhe nese ata grinden Sebastian sillet shum agresiv me te tjeret, siq sillej kur erdhi, kurse Brajsen behet me i afert me te tjeret. Jan te till ata. Dhe po thoja qe Sebastian me tregoi per mbremb. Me tregoi ne lidhje me ngjarjen e mbrembshme. Je mir bij? Qfar te ka bere ai? Shpresoj te mos te te shqetsoj me, ama nese ndihesh e friksuar dhe e vetmuar un mund te te ndihmoj.- ia tha shum sinqerisht cdo fjal.- Zotri. Me vje shum mir per lidhjen tuaj me bijt e tu. Me vje mir qe ata kan nje mardhenje te till. Sepse nje mardhenje kaq te mir kisha edhe un me te vellan. Jo shpesh grindeshim ama kur grindeshim gjithmon fajtor ishte dikush tjeter. Por sa per ndodhin un jam mir. Nuk ka nevoj qe te shqetesoheni per mua. Faleminderit. Sjam e frikuar dhe e vetmuar. Jam shum mir zotri. Por nese ka ndonje problem ne lidhje me punen, ateher un ju kuptoj shum mir.- u tregua edhe ajo shum e sinqert me te.
-Jo Isabella bij. Thjesht tregohu me e kujdesshme. Mua me dhimbsesh si bija ime, ngaqe dy djemt, me sakt Brajson ka krijuar nje miqesi te mir me ty dhe te do shum. Nuk deshiron qe te lendohesh apo te pesosh ndonje gje. Prandaj edhe mua me plq shum, ke fituar zemren time duke mos bere asgje me shum sesa rrespekti dhe sjellja e matur ndaj klineteve. Ndihem me fat qe kam nje puntore sikurse ti.- i buzeqeshi sinqerisht. Ishte hera e dyt sot qe mori buzeqeshje te sinqert.
I pelqeu kjo gje.
Ndihej me mir.
Por prap ndihej keq ngaqe ata nuk e dinin kush ishte ajo.
Nuk do e kuptonin kurr.
Ajo thjesht do bente punen e vet dhe kur te lodhej apo merzitej do dilet nga aty duke i harruar ata njerz sikurse kishte harruar shum te tjere.Mendonte ti harronte ne fakt sepse as vet nuk e dinte nese do e bente.
Nuk e dinte nese do hiqte dor nga ajo pun ndonjeher.
I pelqenin njerzit ne at pun.
Ishin njerezit me te sinqert dhe me bujar qe kishte par ndonjeher.
Ajo sillej ftoht me ta, prandaj edhe ata detyroheshin te silleshin pak me agresiv kundrejt saj.
Silleshin ashtu sepse dshironin qe ajo te zbutej pak.
Qe ajo te miqesohej pak.Por a do ja dilte mbam ajo ne luften me veten?
A do mundej te sillej miqesisht me ata?
A do munte qe te tregohej e but dhe jo e ftoht me te tjeret?
A do munte ajo qe te kthehej ne Isabellen e dikurshme??Kur sot edhe nje her provoi shijen e pluhurit te bardh e kuptoi qe do ishte shum shum e veshtir.
E kuptoi qe sdo mund te ja dilte mban.
E kuptoi qe u dorzua ende pa ja nisur.
Keshtuqe nuk do e merrte nje rrug te till dhe te gjat.
Sepse ajo rruga e gjat do kishte pengesa qe kjo nuk do mund ti kalonte.
Ishe bere nje vajz e dobet kundrejt jetes.Dhe e till do mbetej??
E dobet?Heyyyy njeeerz?!!!
Si ju kam njeher??Se pari kerkoj shum shum falje!!😯😯😯😯
E di jane bere 1 jav qe nuk kam postuar, por ama kisha shum pun, madje edhe kapitullin e kaluar e ka postuar vet aturoja!
Kurse un ka me shum se nje jav pa gjum, mirpo meqense as autorja nuk kishte nder mend te futej e te postonte, keshtu me sy mbyllur si jam vendosa ta lexoja se pari un e me pas te shihja mos ka ndonje gabim(qe nuk jam e sigurt nese kam permisuar te gjitha) e tashti te arsyetoja dhe te kerkoja falje per kete periudh te gjat mospublikimi!😊😳Pastaj ne te njejten koh ju falenderoj qe po e mbeshtesni autoren dhe librin e saj, duke qene se ka mberritur mos me duket mbi 1K lexime!!!!!!
Faleminderiit shum vertet!
Jeni lexues te mrekulleshem!😊😘😍😍😍Deri heren tjeter qe me siguri do jet shum shum shum me von, pas disa ditesh ose ose javesh, shijojeni kete kapitull si dhe te gjith librin per ata qe nuk e kan nisur ende, si dhe do doja qe te votonit, komentonit(per librin ne tersi dhe se cfar mendoni se do ndodh) si dhe nese keni mundesi te shperndanit😊!!
Love u all😍💜💜💜
YOU ARE READING
Syte e tu jan droga ime
General FictionE di Isabella, apo jo? SYT E TU JAN DROGA IME!- i tha Sebastina teksa e puthi ne ball. -E di Sebastian, apo jo? SYT E TU JAN DROGA IME!- i tha dhe i la nje puthje te leht ne qaf. S:19.Feb.2017?? F:29.July.2017