7

717 61 26
                                    

-Mirmengjes mama.- hyri ne dhomen e 401 te katit 4 te spitalit Harton.
E puthi leht ne ball dhe me pas la buqeten e luleve aty tek dritarja ku kishte edhe buqeta te tjera.

U ul ne karrigen afer , i shtrengoi doren me pas filloi t'i tregonte se si kishte kaluar mbremb dhe si ja beri me shtepin.
I tregoi edhe qe kishte hapur dhomen e Leos.

-Rregullova cdo gje. Gjerat e vjetra dhe te panevojshme. Gjera qe nuk na duhen , ose mua personalisht nuk me duhen i kam vendosur ne disa pako te vogla qe mora ne nje market , me pas rrobat e tua dhe te miat i bera bashk ne nje cant qe gjeta ne dhomen tende.
Disa gjera qe ke pasur  dikur dhe nuk ke dashur t'i hedhesh edhe ato i mora ne disa canta. Edhe gjerat e kuzhines i kam marr. Dua te them i kam vendosur per t'i marr. Nuk kam para dhe as koh per te dal dhe per te blere te reja. Dhe ne fund e di se qfar bera?- ngadalsoi zerin e saj dhe e beri me te but.- hapa dhomen e Leos. Mbante ende aromen e tij aty. Rrobat e tij te pakta dhe te hekurosura nga ai vet mbanin parfumin e  tij ende. Ne cdo cep ishte fetyra e tij mama. Ne cdo cep  ishte vet ai.- fshiu nje lot qe i ra edhe asaj edhe mamas se saj.- mora gjerat e tij. Edhe ato do i marr me vete. Nuk do le qe edhe ai te rrenohet me ate shtepi. Madje kam vendosur edhe nje pllak ku thuhet se shtepia shitet. E di qe do jet e veshtir per ta shitur sepse ajo shtepi eshte e rrenuar tashme , por do ja rris vleren vendit ku gjendet. Do ia rris vleren oborrit. - e mabroi me kaq dhe mori librin qe i kishte lene ne gjysme t'i lexonte.

Pas telefonates qe kishte marr, ishte ngritur dhe ishte larguar per ne pun.
Sot atyre u duhej me heret dhe me shum ngaqe sot ishte e diel dhe kishte me shum pun.
E urrente kur ata e therrisnin edhe te dielave.
E urrente kur ata e therrisnin ateher kur nuk duhej.
Kishte pasur nevoj qe te bente ca pushim , por perderisa paguhej mir nuk i interesonte.
Tani rroga i duhej edhe me shum.
Me parat qe do merrte sot ose disa dit me pas do ia dilte vetem  per dy dit, me pas dhe parat e shtepis nese e shiste do ia dilte vetem per dy dit ngaqe me parat e tjera te tepruara duhej te paguante apartmentin per te cilin pretendohej ta gjente sot.

Hyri nga hyrja e pasme e restaurantit. Vuri perparsen e saj dhe filloi me pun.
Nervat iu ngriten kur pa disa nga ata qe urrente ne shkoll dhe qe filluan ta qeshnin.

U desh qe te dergonte edhe porosin ne oborrin e pasem te restaurantit. Ate e kishin rezervuar nje grup te rinjesh dhe po festoni diqka.
U detyrua te dergonte porosin sepse skishte as nje puntor te lir. Mori bllokun qe ishte lene me porosit e tyre dhe vazhdoi per atje.

E urrente veten kur shkonte ne momente te paduhura.
E urrente edhe me shum veten kur ishte diku ku nuk duhej te ishte.

Me te dal ne oborrin e pasem u ndesh me fetyren e djallt te Felos.
Ishte po ai Felo i para disa viteve.
Ai djalli per te cilin tashti kishte edhe nje arsye pse e urrente.
Dikur e urrente se i kishte vjedhur puthjen e pare.
Pastaj e urrente se e kishte tallur para te gjithve.
E urrente sepse i kishte bere disa kurthe ne nje gar dhe ajo kishte humbur garen.
Kurse tani i ishte shtuar urrejtja edhe me shum.
Iu kishte shtuar qe mbrembe
Betohej se do e vriste kur ta shihte qe kur kishte vdekur Leo , por se kishte par kurr me qe ate dit.
Kurse tani??
Tani e kishte perball.
E kishte perball edhe ate fetyr te tij djallezore edhe buzeqeshjen e tij prej djalli.
Ishte diqka tipike e tija.
Diqka qe e karakterizonte ate , pas asaj shemtire qe ishte

Ishte me te vertet i shemtuar ne syt e saj. Kishte nje fetyr djalli , qe mbante sy ngjyr  blu. Thjesht kurr nuk e kish kuptuar pse femrat e tjera benin mbas tij.
Pse te gjitha vdesin per te?
Per kete e urrente edhe nje her me shum.

U afrua me inat te madhe ne tavolinen ku po benin fest.
E dinte se fetyra e tij dhe e shum atyre qe e njihnun Isabellen do ngrihej.
Do ua ngrinte ate buzeqeshje por nuk iu be von , sepse e dinte se pas 10 sekondave ata do i buzeqeshnin fallco dhe do e perqafonin.
Por as kjo nuk i interesoi.
Sdo i intersonte me kurr.
Sepse ajo kishte vdekur bashk me fallcifitetin.

Ajo kishte vdekur kur vdiq edhe Leo.

Dhe kur do ringjallej?
Kur do kthehej vetem ne gjysmen e asaj qe ishte?
Kush do i ndihmonte?






Me dashuri: B.M♥

Syte e tu jan droga imeWhere stories live. Discover now