Edhe kjo vere sikurse edhe nje vere tjeter kishte kalur.
Kesaj here ishte me e lodhshme per Isabellen dhe me e mundimshme.
Kishte pasur edhe harxhime me te medha.
Duhej te blinte ushqimin e saj te pandashem, pastaj disa gjera te pakta per te mbushur frigoriferin e vogel disa shpenzime ne lidhje me punen dhe se fundmi edhe disa shpenzime ne lidhje me maman e saj.Ishte e lodhur shum ne kete vere.
Do donte te mos kishte me vera te tilla te cilat do ia shkatrronin jeten.
Ajo jo vetem qe e kishte lodhur mjaftueshme dhe kishte bere shpenzime po dita e dites ishte futur ne borxhe edhe me te medha seq kishte qeneVazhdonte te benet takime te vazhdueshme edhe me Felon dhe me disa te tjer.
Nuk i ndalonte takimet dhe per shkak te borxheve arrin edhe te duroj eren e tyre.
Nga te gjith gjerat kjo ishte ajo qe urrente me se shumti.
Urrente aromen dhe duart e tyre te shpifura.
Por meqense ishte ajo ne nevoj per ta, detyrohej ta bente.
Kete jav madje kishte marr edhe propozim qe te mirrte pjes ne garat me motora, qe do mbaheshin mbas 2 jave.
Dhe si per cudi.
Sikur ajo te ishte nje e cmendur kishte pranuar.
Kishte pranuar pa menduar fare.
Kishte prnaur qe edhe nje her tjeter ge perballej me emddren dhe friken e saj me te madhe.
Edhe nje her tjeter kishte dashur te provinte diqka per te cilen e kishte te ndaluar dhe e dinge mjaft mir se.nuk do ja dilte mban.
Por po e provonte.
Edhe nje her tejter siq kishte bere.me.pluhurin e saj, po e bente edhe me kete gar.
Do e provonte pvarsisht qd ajo mund te ishte hera e fundit apo edhe e para.Ndjente brenda vetes se ajo do ishte e fundit.
E dinte se do ishte edhe fundi i saj, por do e provonte se nuk kishte qfar te humbte, perveqse te fitonte.Po e bente kete vetem e vetem per te marr para dhe per te paguar borxhet. Edhe nje her tjeter ajo po vepronte gabim.
Nuk po shkonte pas enderres se saj me deshiren dhe shpresen se do ja dilte mban per kenaqesit e saja te numerta, por po shkonte pas enderres se saj duke thyer nje premtim, nje zemer dhe nje borxh.
Po e bente qe edhe nje her tjeter pas kesaj te futej ne borxhe dhe edhe nje her tjeter ta provonte, qe edhe nje her te mund te thyente nje premtim dhe me kete te mund te zhytej edhe me shum ne nje zhgenjim..Dhe teska sot po hipte ne at motor qe i kishte marr dikur nje jete dhe nje shpirt.
Nje trup dhe me shum se aq, nje cop te zemres, po mendonte per ate. Kishte 2 jav qe vazhdimisht kishte menduar per ate dhe per jeten me te. Kishte dy jav qe kishte malltretuar veten dhe zgjidhja e vetme qe kishte gjetur kishte qene pluhuri i saj. Kishte qene droga qe mendonte se e kishte nxjerr sado pak nga ajo humner ku ishte futur keto dy jav dhe ende po vazhdonte.Dhe tani, para se te hipte ne enderren e saj kishte thithur edhe nje her ate pluhur, e kishte thithur edhe nje her sikur ajo te ishte hera e fundit qe po e thithte.
E kishte thithur sikurse herave te tjera duke menduar se ajo do ishte doza e fundit, por prap kishte vazhduar duke mos pasur arsye pse te ndalej.Kurse sot ajo e thithi me shpresen qe nuk do dilte me gjall nga ajo gare.
E thithi duke i marr edhe eren per her te fundit sepse vazhdimisht ishte lutur qe te mos dilte gjall nga ajo gare. Dhe keshtu do vepronte.
Edhe nje her tjeter pas ketij premtimi te thyer do thyente edhe nje.
Dhe pos nje premtimi do thyente edhe nje zemer delikate, nje zemer qe ishte e mbushur me erresir dhe drita e veteme ishte ajo.
Do thyente zemren e se emes.
Zemren e cila dita dites po dobesohej nga merzia dhe zhgenjimi i tepruar.Dhe ja tani teksa shtypi gazin dhe pa nje nenqeshje ne fetyren e Felos edhe nje her u ndje edhe me e sigurt per ate qe do bente.
U ndje edhe me e sigurt qe nga kjo gare te mos dilte e gjall.
U ndje edhe nje her edhe me sigurt kur pa edhe disa shikime te cilat tregonin mjaft mir se konsiderohej nje kurv edhe pse si e till nuk dukej.
U ndje edhe me e sigurt kur pa fetyrat e shpifura te te gjith atyre qe kishte vite pa i pare.
U ndje shum e shpifur edhe per veten edhe per ata. U ndje edhe e zhgenjyer me veten e saj. Sa ndryshe kishte qene dhe sa ndryshe ishte.
U ndje keq me veten e saj se nga ajo vajza energjike qe kishte qene kishte pasur nje shoqeri te till.
Nje shoqeri per te cilen kurr nuk ia kishte vlejtur te harxhohej koha dhe kurr nuk ia kishte vlejtur te behej sakrifica.
Kurse tani qe ishte e kunderta e asaj qe ishte dikur, e kishte vene re nje gje te till. E vuri re edhe tani teksa pa fetyra te mbushura me mllef dhe fetyra te cilat kishin nje urrejtje kundrejt saj.
Dhe teksa pa edhe nje her fetyrat e tyre, u lut qe ajo te ishte e fundit her. U lut edhe nje her qe te mos dilte gjall nga ajo dreq gare per te cilen theu edhe nje her veten dhe edhe nje her i dha arsye vetes qe ta urrente.Edhe nje her veproi ne te gabuaren.
Edhe nje her tjeter ajo veproi ashtu siq nuk duhej.
Edhe nje her tjeter ajo u zhgenjye me veten e saj.
E till do mbetej deri ne fund.Me dashuri: B.M♥
YOU ARE READING
Syte e tu jan droga ime
General FictionE di Isabella, apo jo? SYT E TU JAN DROGA IME!- i tha Sebastina teksa e puthi ne ball. -E di Sebastian, apo jo? SYT E TU JAN DROGA IME!- i tha dhe i la nje puthje te leht ne qaf. S:19.Feb.2017?? F:29.July.2017