- Oké, ki jön?- néztem végig a sereg lányon akik nyálukat csorgatva és műkörmeiket használva próbáltak minnél előbb az előttem lévő székbe ülni, hogy kirakják mellüket és a természetellenes arcukra "mosolyt" varázsoljanak.
- Viselkedjetek már kérlek- sóhajtottam fáradtan.
Mi a francnak csak ilyen munkát kapok? Tabló fotózás, esküvő, ballagás stb. Nehéz lenne valami jobb, vagy nehezebben elvégezhető munkát a kezeimbe adni?
Én tisztában vagyok az adottságaimmal, de sajnos a főnököm nem. Nem gondolja végig, hogy a 14-15 éves lányok a látványomtól elélveznek. Azt hiszi csak leülnek, 5 kép fejenként és kész. Én más vagyok mint a többi fotós.
Ha egy személynek nem áll jól egy adott póz arról nem csinálok képet. Lehet bunkó vagy kötözködőnek látszom, de csak nekik akarok jót.
De mi ez már, hogy 20 diákból álló osztály és az összes tini picsa? Komolyan, egy természetesen szép lány sincs itt jelenleg. Na meg máshol sincs. De azt hiszik az emberek, hogy a melegek nem tudják megállapítani, hogy egy lány szép vagy ronda.
Azt még én is látom, hogy aki agyon sminkeli magát az ronda és nem feltétlen azért mert tényleg csúnya. Egyszerűen a smink a simán szép lányokat is elcsúfitja. Jó egy pici smink oké, de mikor megölel és az arca a pólódon marad az már gáz.Én is szoktam magam sminkeni, mint kb a többi hozzám hasonló, de nállunk az csak szemceruza és alapozó. De ezeket általában mindig viselem.
Kínkeserves 3 óra múlva mind a 20 lány meg volt.
Fáradtan pakoltam össze.- Bocsi kérdezhetek valamit?- kocogtatta meg a vállam egy lány.
Felszusszantva felé fordultam érzelemmentes, unott arccal.
- Igen?
- Nem szeretnéd meg adni a számod?- rebegtette méteres műszempilláit.
- Eltaláltad- kacsitottam gúnyos mosoly kíséretében és figyelembe sem véve hisztizését folytattam a pakolást.
Komolyan mit hisz? Hogy majd egy maga fajta kis lánnyal fogok randizni? Pedofilnak nézek ki?
- Kookie- jött be Jimin ragyogó mosollyal.
- Mi van Törpe?- fordultam felé.
- Hé hol a tisztelet?!- komorult el és tarkón csapott.
- Bocsi Hyung- forgattam a szemem. Annyira utálom, hogy egy tőlem kisebb személynek kell tiszteletet adnom. De ezen kívül imádom a kis pufókságot.
- Na mindjárt más. Na milyen volt a fotózás? A lányok huu- nézett a lányok után.
Ch nőcsábász balfarok. Mi a francot eszik a nagy mellen és a nagy seggen? Inkább izmos mellkas és feszes fenék. Ah...legjobb.
- Szokásos- vettem fel a táskám.
- Melyik kérte el a számod?- kuncogott.
- Szerencsére most csak egy- mosolyodtam el.
- Am a főnök hivat. Új munka- paskolta meg a fenekem.
- Ha megint ilyen én felmondok!- lettem dühös azonnal.
Álandóan csak ilyen hülye munkákat kapok! Nem hiába dolgozok itt már legalább 5 éve. 22 éves koromra szeretnék már normális feladatot. Még bizonyítani sem enged.
- Állj a sarkadra Kuksikám- kacsintott és elsietett.
Na biztos a kisurvája már várja.
Elindultam a főnök irodájához. Az ajtó előtt kicsit hezitáltam, de bekopogtam.- Gyere- szólalt fel a nyillászáró másik oldaláról fiatal főnököm kemény hangja.
Legfogtam a gombkilincset és elfordítva benyitottam a szépen rendbe tartott irodába.
A főnököm a kávéját iszogatta az asztala mögött. A rendkívül kényelmes székébe mélyedve bűvölte a laptopját.- Látni kívánt Mr. Wang?- álltam meg az asztal előtt érdeklődve ránézve.
- Áh Jeon. Igen, szeretnék munkát rádbízni- rakta le a kávéját és összedörzsölte tenyerét.
- Mit Uram?- rágcsáltam alsó ajkam.
- Esküvő lenn...- akarta nekem felvázolni, de közbe vágtam.
- Nem uram, nem válalom el- hangom nyugodt volt abban a reményben, hogy ő se lesz ideges.
- Hogy mondod?- nézett rám meglepetten. Nem ezt a választ várta.
- Nem fogom elválalni. Nekem rendes munkát adjon.
- Jeon te nekem nem ellenkezel. A tiszteleted a Hyung-od felé hol van?- kicsit megemelte a hangját, de még viszinylag vissza fogta magát.
- Adjon rendes, normális munkát és megadom a tiszteletet is- fontam keresztbe a karom mellkasom előtt.
- Rendes munkát akarsz, Huh?- állt fel és megtámaszkodott az asztalon tenyereivel.
- Igen- állt meg hasonló pózban.
Farkas szemet néztünk, de ő tört meg hamarabb. Barna íriszeit elkapta rólam a férfi és az asztal fiókjából elő vett egy fényképet.
- 2 hónapig bírd ki mellette. Személyes fotósa leszel. A beosztást vele megbeszéled, de ha nem bírod ki, ki vagy rúgva- s azzal elém csúsztatta a modellem képét...
Halii! :)
És vissza tértem ❤
Remélem tetszeni fog ez a sztorym is nektek ugyan úgy mint az előző ❤
Ha ez a porológus/első rész felkeltette az érdeklődéseteket hagyjatok nyomokat 💕Pussz: VALAKI
YOU ARE READING
Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]
FanfictionJeon JungKook egy fiatal fotós, akinel a kezébe sose adtak nagy munkát. Viszont mikor végre a sarkára áll és a nagyobb munkát követel nem gondolja, hogy az a nagy feladat mennyire lesz nehéz. Azt hitte a sztárok fotózása könnyű. Beállnak, lő és vég...