Lassan az ölelkezésünknek is vége lett. Ne már...
- Megfázol, gyere be- fogta meg a kezem és behúzott az épültbe.
Nem a csuklóm, nem a felkarom, nem az alkarom hanem a kezem. Közvetlen a kezem. Wow.
Nem tudtam sokáig egymásba simuló kezeinket nézni mert hamar elengedte.
- Khm...mára a fotózásból ennyi. Gyere már dolgunk van- ment öltözni engem meg elküldött pakolni.
A zsebemben a telefonom folyamatos rezgésbe kezdett.
Kivettem és az ismeretlen szám alatt lévő zöld ikont elhúztam.- Igen?- álltam meg a pakolással.
- Na meg van a számod Zöldfülü- kuncogott a vonal másik végén TaeHyung.
- Honnan van?- lepődtem meg.
- Titok. Na gyere a kocsihoz késésben vagyunk
- Iganis Főnök- raktam le és felvettem a cuccaim.
Hová akar ez menni? Olyan furcsa néha...
Kiléptem az épületből és beültem az autójába amiben már benne volt a drága modellem.- Hová megyünk?- raktam hátra a táskám.
- Titok. Tetszeni fog- rakta fel a napszemüvegét és egy gomb lenyomásával a tető megszűnt felettünk.
Beindította a motort ami halk hangon felszólalt és elindultunk.Egy idő után már szinte nem is úton, hanem csak egy kitaposott ösvényen mentünk.
- Ezt a kocsit ide mered hozni?- lepődtem meg és picit felpattantam mert egy kis mélyedébe ment az autó.
- Ez már több mindent kibírt- kuncogott és gyorsított.
Azt hittem kiesek annyira göröngyös volt az út.
Ahogy bentebb mentünk az arcomba egyre több pici, rózsaszín virág csapódott.
- Pinkie- kuncogott, de a haja neki is tele volt.
Mosolyogtam rajta és ahogy hirtelen befékezett majdnem a szélvédőre nyomódtam.
- Baszd meg!- kiabáltam ijedten a fekete üveggel szemezve alig néhány centiről.
- Az Bassz meg és inkább nem. Na gyere- vágott tarkón így lefejeltem az üveget. Nevetett és kiszállt.
- Barom- morogtam és kiszálltam.
Határozott léptekkel ment előttem, de hirtelen eltűnt.
- Tae?- mentem most már bizonytalanul tovább és valami hirtelen megragadta a kezem.
Sikítottam, de beesetem két fa közzé. Fenékre pottyanva érkeztem.Érdeklődbe néztem fel.
- Gyökér Zöldfülü- nevetett hangosan TaeHyung.
Morogtam és felkeltem. Leporoltam a füves nadrágom, körbenéztem és elállt a szavam.
Egy kis elkerített helyen voltunk aminek a közepén egy hatalmas cseresznye fa volt.
Az egyik ágáról egy hinta lógott- Miért hoztál ide?- néztem furcsán Tae-re aki csak mosolygott.
- Mert- vont vállat és ismét megfogta a kezem. Megint nem az alkarom, nem a felkarom, nem a csuklóm hanem a kezem.
Ismét érezhettem pihepuha mancsát az enyémhez simulni és elvezetett a fához. A hintánál lenyomott rá ő meg falmászott egy ágra.
-De rég ültem hintába- mosolyogtam nosztalgikusan. - Krys-t mindig elvittem a közeli játszótérre, de nem volt hajlandó másra felmászni csak hintázott. Mindig mondta, hogy lökjem. Magasabbra akarta, én meg teljesítettem, de egyszer kisesett. Akkor tört el először a karja. De nem sírt. Mosolygott és azt mondta ezt megismételjük...- csak úgy dőltek belőlem a szavak.
Akkor még Krys előtt titkolták a szüleink, hogy valójában milyenek...
- Krys ő...?- szólalt meg Tae és láttam, hogy érdeklődve néz
- A húgicám.
- Mennyi idős?- vonta össze a szemöldökét.
- 17. Miért?- hajtottam fejem a hintát tartó kötélnek.
- Csak kérdeztem. Egyedül laksz?- egyre személyesebb kérdései zavartak, de nem tettem szóvá.
- Nem. Krystallal
- És a szüleitek?
Kérdésére befeszültek eddig nyugalomban lévő izmaim. Rá akartam vágni, hogy magán ügy, de ő is elmondta, hogy mi a helyzet az apjával... Nem lenne tisztességes.
- Nos a szüleink...
Halii :)
Este ugyan de remélem tetszik 😅
Ha igen nyomokat hagyjatok :)Pussz: VALAKI
YOU ARE READING
Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]
FanfictionJeon JungKook egy fiatal fotós, akinel a kezébe sose adtak nagy munkát. Viszont mikor végre a sarkára áll és a nagyobb munkát követel nem gondolja, hogy az a nagy feladat mennyire lesz nehéz. Azt hitte a sztárok fotózása könnyű. Beállnak, lő és vég...