📷15

3.5K 381 217
                                    

- Biztos?- nézett rám meglepve Tae.

- Igen- bólintottam.

- Uh velem alszol- fogta meg izgatottan Tae kezét Krystal és felhúzta az emeletre.

Még perceken keresztül csak bámultam magam elé majd elkezdtem össze pakolni az asztalt. A koszos edényeket a mosogatóba raktam a hűtőbe meg a maradék vacsorát.

Nevetés zaja hallatszott az emeletről. Örülök, hogy Krystal boldog.
Felmentem a szobámba és az ágyon eldőlve picit felnyögtem. Fájt a hátam, de nagyon.
Az ölembe vettem a laptopom és akkor vettem észre a telefonom nincs nálam. Hol lehet?

Elkezdtem keresni, de sehun nem volt. Hm...
Közben a laptopom eszeveszett csengésbe kezdett. Ki ír ennyit?
Leültem és meglepődtem hogy 79 üzenet magamtól? Mi a szar?

Megnyitottam őket és mind kép volt. Mind selfie volt TaeHyung-ról.
Kicsit nyálcsorgatva néztem végig, de rendeztem a vonásim.
Otthagytam volna nála a telefonom??

"miért van nálad a telefonom??"

Üzenetemre egyből jött válasz

"Aki kapja marja 😉"

"Ch, add vissza!"

"Miért? Akkor legalább most tele lesz ilyen képekkel"

Küldött egy selfiet amin a pólója alját a szájaba vette és kezével a hajába túrt. Kockás hasa csak úgy sziporkázott.

Halk nyögést hallattam, de ennyivel nem fogja elvenni az eszem.

"FÚÚÚJ!"

- Azért nyögtél babám?- a hang az ajtó felől jött.

Lecsaptam laptopom tetejét és kezem hirtelen a szám elé kaptam. Az arcom a vörös minden árnyalatában játszott, de csak jót nevetett rajta.

- Aranyos vagy JungKookie- bentebb lépett és becsukta az ajtót.

Az a mosoly az arcán sajnos rossz elő érzetet adott, de valami folytán izgalommal töltött el. Nagyot nyelve raktam le a laptopom az éjjeli szekrényre.

- Krys?- próbáltam leplezni mennyire mocskos dolgok kezdték ellepni az agyam, de mintha nem sikerült volna mert beharapta alsó ajkát és keresztbefont kezekkel megállt pont az ágyam előtt.

- Kicsi Kookie...mi jár a csinos kis agyadban?- lentebb hajolt és kezeivel felsimított combom külső részén.

Érintésére reflexből húzódtam hátra. Túl jó volt, de a helytelen miért lehet ennyire jó? Nem szabad.

- Tae...Krys?- kérdeztem újra és hatalmas boci szemekkel felnéztem gyönyörű barna íriszeibe.

- Bealudt- olyan játékossággal ejtette ki ezt az egy szót, hogy még én is kezdtem egy pillanatra feloldódni. Kezeinek hála teljesen elterültem az ágyon és fejemet a párnába ejtettem. Egész testével felém mászott és alkarjával támaszkodott felettem.

- Taeh...- leheltem nevét. Egy pillanatra lehunyta szemei majd mély levegőt vége különös csillogással újra rám nézett.

- Kookie- keze a hajamat cirógatta

Lehunytam a szemeim és vártam, hogy megtegye. Tudtam, hogy meg fogja tenni... Éreztem...

Ahogy kinyitottam a szemeim már csak néhány milliméter választott el szépen ívelt ajkaitól. Picit kitolta nyelvét és ajkait benedvesítette. A tetteitől apró sóhaj szökött ki ajkaim közül.

Végül egyszerre kaptunk egymás ajkai után. Eleinte csupá ncsak szenvedélyes szájtépés volt, de kezével végig simított az arcomon és próbált lassítani.
Hamarosan már csak nagyon lassan és tapasztaló módon kóstolgattuk egymás édes párnáit.

Ahogy keze végig járta minden porcikámt egész lényemben megremegtem és halkan belenyögtem csókunkba.
Éreztem elmosolyodott és átcsúsztatta nyelvét a számba.

Ízlelőink vad táncot vívtak dominanciáért küzdve, hol az ő szájában hol az enyémben.
Keze megtalálta a pólóm allját és lassan gyűrte fel. Kezeim felemeltem és le tudta emelni rólam a zavaró textíliát. Egy pillanatra elszakadt ajkamtól, de én máris elégedetlenül nyöszörögtem.

- Nyugi Kis nyuszi ez jobb lesz- újabb csókot nyomott ajkaimra, de ezúttal egy rövidebbet és egyik kezével oldalra fordította a fejem. Fedetlen és védtelen nyakamat látva sóhajtott egyet és azonnal a nyakamat kezdte ostromolni mézhez hasonló ajkaival. Alig tudtam fékezni az hangom. Csak egyre inkább fel akart törni minden kis nyögés vagy sóhaj.

- Engedd ki a hangod Nyuszikám- duruzsolta bőrömre majd elkezdte kiszívni a nyakam.

Már nem bírtam. Ujjaim a hajába vezettem és hangosan sóhajtoztam. Reménykedtem vastagak a falak..

Keze lecsúszott nadrágomhoz és az anyagon keresztül próbált "méretet venni". A hátam kissé felemelkedett majd remegve hulltam vissza.

Új, szabad területet keresett a nyakamon és azt is alaposan megdolgozta. Megfogom ezt bánni? Nagyon...

Keze alatt már majdnem elcseppentem amikor kopogtak.

- Kook, Jimin itt van? Nem láttad Taet?- Krys álmosan kiabállt be a szobába.

TaeHyung azonnal leszállt rólam és bebújt a szekrénybe. A sokkból muszáj voltam hamar felébredni és össze szedni magam. Felvettem az eldobott pólóm és takaróm az ölembe húztam, hogy ne lássa termetes merevedésem amit az Ő pasija okozott.

- Gyere- makogtam ki valamit.

Bekukcskált és választ várt az előző kérdéseire.

- Jimin nincs itt, pornót néztem és Tae nem tudom hol van- próbáltam a szemébe nézni, de ezek utan hogy...?

- Oh értem. Bocsi hogy megzavartalak- mosolygot huncutul és kiment.

Miért emészt a bűn tudat? Ez az ő hibája! Miért kellett ide jönnie?? És, hogy fogok ezek után Jimin szemébe vagy Krystal szeméve nézni?
Egy senkiházi paraszt vagyok...

A gondolatra hogy az életem két legfontosabb személye megutálhat, sós cseppecskék kezdték el eláztatni az egész arcom.

- Kook...- jört ki a szekrényből Tae és aggódva jött oda hozzám.

- Hagyj békén. Takarodj- ellöktem ép felém tartó kezét és elfordultam.

- De ne mond, hogy ez nem jelentett neked semmi- elfolytott hangon beszélt és megszorította csuklóm amit idő közben elkapott.

- Au- nyikkantam fel. - Menj ki!

Kirántottam a kezem és lehajtottam a fejem. Nem akarok a közelébe lenni... Tönkre tett mindent vagy legalábbis tönkre fog...

Oh boii haliii :)
Mai rész amit már egyszer felraktam, de az csak véletlen volt 😅😅
Remélem tetszett, ha igen akkor hagyjatok nyomokat ❤❤❤❤

Pussz: VALAKI

Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now