3.1

2.3K 280 119
                                    

JungKook Pov

- Babócám?- mentem le a lépcsőn, de nem kaptam választ.

Hol lehet? Körbe néztem az egész házban, de sehol nem volt. Kezdtem feladni, miszerint biztos nincs itthon, de hirtelen valaki hátulról átölelt.

- Megijedtél, hogy eltűntem?- kuncogott a fülembe.

- Picit- mosolyogtam és megfordultam karjaiba.

Imádom. Egyszerűen túl gyönyörű és megdobogtatja a szívem. Imádom Zelot.

- Na de itt vagyok- fogta közre karjaival nyakam és pici csókot lehelt ajkaimra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Na de itt vagyok- fogta közre karjaival nyakam és pici csókot lehelt ajkaimra.

Elmosolyodtam félénkségén, de hamar felvette heves tempómat amivel átvettem a domináns szerepet.
Ajkai játéka felér mindennel. Még TaeHyung édes csókjaival is.

Na igen... Ugye mi lett Mr. Arogáns bunkó faszfejjel... Faszom se tudja mert leléptem.

Pontosabban vissza költöztem a szülő városomba. Elsőre rossz volt, hogy senkit sem ismertem, de az új munkámnak hála össze barátloztam Zelo-val.
Szerencsére itt is hamar alkalmaztak mint fotós, hála a Tae után szerzett hírnevemnek.

Felőlem most már teherbe ejtheti azt a kurvát is. Nem érdekel mi van vele. Én most boldog vagyok és azt hiszem tényleg szerelmes.

- Na elgondolkoztál Nyuszkóm- nevetett halkan párom.

- Bocsáss meg- mosolyodtam el és összedörgöltem orromat az övével.

- Mit szólnál ha kimennénk medencézni? Meleg van ahhoz képes, hogy este van. Na?- gyermekien csillogó és reménykedő szemei elegek voltak ahhoz, hogy azonnal bólintsak.

Összekulcsolt ujjakkal mentünk ki és ledobáltunk magunkról minden ruha darabot és belementünk a kellemesen langyos vízbe.

Míg én megálltam szélen szerelmem boldogan úszott egy kört. Egy pillanatra elbambulhattam mert csak azt vettem észre elkapta a bokám és lehúzott a víz alá. Hogy az a! A kis sunyi!

Huncut és eltökélt mosolyomat látva megfutamodhatott mert elkezdett menekülni. Elfuthatsz csillag virág, de elbújni nem fogsz tudni.

Azonnal utána eredtem és el is kaptam a kis cukiságot. Nem engedtem fel hanem megcsókolva őt biztosítottam még a víz alatt. Legalább nem fullad meg a picike.

Lassan engedtem fel és felbuktam vele együtt.

- Hm sűrűbben foglak elkapni- kuncogott édesen

- Na maradjá' Babyboy- kuncogtam és megpöcköltem az orrát.

Több órán át tartózkodtunk a medencében, de szegénykém beszundított így felvéve a szexy életmentő szerepét karjaimba vettem és felvittem a szobába. Beraktam az ágyba, de valamennyire áttörölgettem csepnyi testét. Betakargattam és már bújtam volna mellé mikor a telefonom eszeveszett rezgésbe kedett.

Ki hív ilyenkor? Megnéztem a számot ami rettentő ismerős volt, de gondolkozás nélkül vettemfel.

- Igen?- kérdeztem halkan, hogy ne keltsem fel a párom.

- Gyere haza. Most!- a határozott, dühös még is könyörgően kétségbesett ismerős hang megdermesztett.

Miért hív? Miért hónapok után? Miért akarja hogy vissza menjek? Miért Tae... Miért?

- Miért?...- kérdezten halkan.

- Gyere haza!- még mindig dühösen beszélt ugyan azzal a hangsúllyal.

- Én otthon vagyok. Nem oda tartozom- köszörültem a torkom

- De igen! Hozzám tartozol! JungKook...ha.. Ha nem jössz haza azonnal én...én nem tudom mit csinok veled!- remegő hanggal próbált erélyes lenni, de nem nagyon ment neki.

- Akkor nem úgy tűnt- picit szemrehányásnak szántam, de nem változtat azon a tényen, hogy kurvának tart és, hogy megcsalt. Ha egyálltalán kapcsolat volt az ami köztünk történt.

- Kook...- hevesen kezdte, de elakadt mert nem nagyon tudta hogy folytassa. - ha nem jössz haza én megyek!

- Pff gyere- forgattam a szemem, de hagyj békén- nyomtam ki és leraktam a telefonom.

Tudom hogy megteszi, de nem fog tudni haza rángatni. Új életet kezdtem. Nélküle.

Oh Boii Halii :)

3. Évad 1 rész pipa :D
Remélem tetszett a kis ízelítő 😜
Na ki lepődött meg? 😉😂
Ha tetszett hagyjatok nyomokat :33

Pussz: VALAKI

Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now