2.13

2.5K 303 142
                                    

JungKook Pov

- Ez nagyon finom- mosolyogtam csillogó szemekkel és újabb adag kaját vettem a számba.

- Nagyon örülök, hogy ízlik- mosolygott és lassacskán megettünk minden falatot.

- Alkoholt?- kérdezte és megéreztem a lábát a bokámnál.

Az épp ivott viz megakadt a torkomon és elkezdtem köhécselni.

- Hé jól vagy?- kérdezte aggódva, de fentebb csúsztatta lábát.

Vörös fejjel köhögtem és ráztam a fejem, hogy nem, baszottul fuldoklom.

- Na Kookie semmi baj- simította meg a kezem. A lába megállt ennek hála a köhögésem is.

Ittam mostmár egy pohát vizet nyugodtan.

- Jobb?- somigatta lágyan a kezem és a lába ismét fentebb ment.

Baszod Tae hagyd abba! Tekintetemmel próbáltam megnyugvásra bírni, de csak araszolt felfelé.

- TaeHyung!- szólaltam fel eréjesen.

Lába elérte, hogy a kicsi Kookie is felfelé araszoljon.

- Mi az JungKook? Akkor bort?- villantott kacér mosolyt

- Vezetel. Egyedül?- remegett meg picit a hangom.

- Hamarabb ki fog az menni, mint, hogy én vezessek- kacsintott és rendelt egy üveggel a legdrágább borból.

Öntött mindkettőnknek majd koccintva bele kortyoltunk. Nem tudtam, hogy érti az előző mondatát, de majd biztos meg tudom...

- Gyere- állt fel és felém nyújtotta mancsát.

Félénken hagytam, hogy felsegítsen majd pénzt az asztalon hagyva elkezdett hátra vinni.

- Tae hová viszel?- mentem utána és összesimuló kezünk lassan már összekulcsolódó ujjakban végződött.

Sejtelmes mosollyal hátra nézett majd kinyitott egy ajtót. Kezeivel előre invitált és elsőként léptem be a feldíszített terembe. A sarokban két hegedűs fiú állt, a terem közepén egy torta volt az asztalon 23-as gyertyával.

Muszáj voltam kuncogni picit. Olyan találó. A tortán egy fényképész fiú volt és egy modell. Mindkettő fiú és a fényképész rettentően hasonlított rám. A modell meg teljesen olyan volt mint Tae.

- Boldog születés napot JungKook- szólalt meg mögöttem TaeHyung.

Ez nekem? De hát miért?
Szembe fordultam vele, de csak mosolygott és a kezét nyújtotta.

- Megtisztelsz egy tánccal?- mosolygott édesen.

- Nem is tudom...- játszottam az eszem, de kezébe helyeztem mancsom.

Közelebb húzott magához és másik kezét a derekamra helyezte. Szabad kezem megpihent a vállán és felcsendült a lágy hegedű szó.

Amit tudni kell rólam nem tudok lassúzni. Most is tökéletesen letapostam Tae lábát szinte minden lépésnél.

- Nagyon sajnálom- szégyeltem el magam és elléptem tőle. - Nekem ez nem megy.

- Nyugi. Orvosoljuk- mosolygott és combjaim alá nyúlt.

Meglepődve láttam, hogy az ölébe kapott és lábaimat a derekára kulcsolta. Kezeimet a nyakába rakta és a derekamnál szorosan fogott magához.

Picit magasabb voltam így tőle ezért fel kellett néznie rám. A zene ütemére elkezdett lépkedni mintha csak velem táncolna.
Gyönyörű, félhomályban csillogó szemeibe néztem amik boldogan pislogtak fel rám.

Egyik kezemet elvettem a nyakától és a szemébe lógó tincseket hogy barna szempárját jobban szemügyre vegyem.

Mi ez az érzés? Kívánom az ajkait a testem összes szegletére. Hogy érintsen és fulladásig csókoljon, hogy majd egymás karjaiban érjen el minket a vég. Szerelmes lennék? Ebbe a fiúba?

Hogy jutottunk el a Mr. Arogánstól addig, hogy végleg az övé legyek? Furcsa a mi utunk, de nem hiszem, hogy véletlenül fonódott össze.

Mit teszek? Közelebb hajoltam és össze érintettem ajkaim az ő dús párnáival. Nem éreztem azt, hogy meglepődik. Inkább csak azon lepődtem meg, hogy egyből viszonozta.

Finoman én félénken mozgattuk ajkaink, hogy még véletlenül se tegyünk olyat amit megbánnánk.

Forró nyelve összesimult ízlelő szervemmel így egy számomra teljesen megborzongtató érzést előidézve.

Néhány perc múlva már vaddá vált csókunk, de elengedett. Elködösült és vágyakozó tekintete számomra egy teljesen jó ötletet adott. Lerakott az öléből és a tortával együtt mindent otthagyva mentünk ki a kocsihoz. Gyorsan beszálltunk, de nem oda vitt ahová gondoltam. Kivitt a város egy lakatlan helyére.

Keze lassan átcsúszott combomra. Kiszállunk és újra vad csókba húzott. Ez a kocsi most egy egész kényelmes hely lesz vágyaink kielégítésére úgy érzem.

Oh Boii Halii :)

Úgy gondoltam megleplek titeket :3
Remélem tetszett és eléggé felcsigáztam a hangulatot 😏😏

Ha tetszett hagyjatok nyomokat ❤❤❤

Pussz: VALAKI

Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now