JungKook PoV
A hátam a bőr ülésnek ütközött. Lábaim közzé fészkelte magát és újra lecsapott ajkaimra.
Kezeimmel a hajába túrtam és ahogy tudtam hozzá préseltem magam. Még ruhán keresztül is éreztem felhevült testének melegét. Kezei felfedezték testemnek minden egyes pontját majd elkezdte rólam leszedni a feleslegesnek vélt textíliákat.
Én sem akartam tétlenkedni így próbáltam levenni az ingét ami annyiból állt, hogy határozottan szét téptem. A textíl anyagának szakadása víz hangzott a cuppogásokkal teletömött éjszakában és a gombok mind szét hullottak a földre.
- De kis vad... Roar~- húzta huncut mosolyra ajkait és nyakamra tévedt forró ajkaival. Ah azok az ajkak...
Halk sóhajokkal díjaztam, de éreztem ettől még csak hangosabb leszek az este folyamán.
Idegesített, hogy én már ing nélkül félig letolt nadrágba fekszem alattam teljesen kiszolgáltatva neki. Fordítani akartam, de kockázatos és nagy meló lenne egy ilyen szűkös helyen így csak lenyúltam a nadrágjához és kicsatoltam az övét. Hirtelen megragadta a kezeim és fejem felett össze fogta őket
- A-a. Kínzást kapsz amiért ennyi ideig ellenálltál nekem Playboy Nyuszi- suttogta ajkaimra és megharapdálta alsó párnám
Csak erőtlen nyöszörgéssel tudtam díjazni. Vágytam rá. Vágytam az érintésére nagyon.
Nem nagyon akart lentebb haladni így fellöktem a derekam, de mordulással válaszolt tagjaink össze érintésére.Elmosolyodtamné megismételtem. Meg lenne a gyenge pontja? Csak fokozatosan szaladtak ki nyakamat kényeztető ajkai közül a sóhajok, nyögések. Mennyei a hangja. És csak növeli a szexuális izzást köztünk, hogy nem csak én eresztem ki a torkom.
Miután össze szedte magát és viszonylag immunins lett a csípő mozgásomra lentebb haladt nedves csókjaival.
Rendesen megkínzott nem mondom... Nyelve, ajka és fogai együttes játéka a mellkasomon és mellbimbóimon maga a mennyország. Lassú még is határozott. Durva még is óvatos. Tökéletes mint ő maga.
Nagyon lassan elérkezett alhasamhoz. Megbizonyosodott arról nem fogok 'belepiszkálni' a munkájába hisz tetteinek a következménye annyi volt, hogy csak fejem mellett erőtlenül pihenő kezekkel hallattam a hangom.
Hasam alsó részét végig szívta. A piros szívás foltok ott sorakoztak egymás mellett. Még szerencse, hogy nem látható hely. Bár ahogy éreztem a nyakamra nem lesz elég egy egész drogéria éves alapozó készlete.
Ahogy tudta, kicsit bénácskán, de lehámozta rólam a nadrágot is. Picit mintha gondolkozott volna, de titokzatos mosolya elárulta. Most végem.
Kibújtotta figyelemért ágaskodó nemességem boxerem fogságából és ráfogva azonnal kínzó lassúsággal mozgatta mancsát.
Elégedetlenül állatias hangon felmordultam kifejezve nem tetszésemet. Jót szórakozott rajtam, de csak elhelyezkedett és nedves csókot éreztem makkomon. Lassan nyalt végig rajtam görcsbe rándítva így is borsó méretű gyomrom.
Az a hosszú nyelv, azok a tapasztalt ajkak mind úgy mozogtak rajtam mintha már évek óta megszokottá vált volna.Megérezhette cseppekben kibuggyanó előnedvemet mert kivett a szájából és hogy ne kelljen helyezkednie szét tépte a boxerem. Az is hasonló sorsra jutott mint a többi ruhánk.
Nem engede, hogy én szedjem le róla a ruhákat bár megértem. Valamiben haza kell menni, de ha rajtam múlik minden ruháját letépem türelmetlenségemben.
Ez lesz az első alkalom, hogy valaki ott lesz... Ott bent, de én bízok benne... Biztosan figyelni fog rám.
- Kook... Ha fáj, szólj. Ha esetleg... elveszteném a kontrolt akkor vágj pofán, világos Zöldfülü?- tornyosult ismét felém.
Elmosolyodtam és bólintottam. Lehúztam egy szenvedély nélküli sokkal inkább érzelmekkel teli csókra.
Hosszú ujjával körzött ánuszom körül majd tényleg a legfinomabb mozdulattal tolta be.Még elviseltem annyival, hogy csak egy két sóhaj hagyta el ajkaim. Nem volt kellemes, de kellemetlen sem. Inkább furcsa.
Lassan mozgatta, de mivel ezzel nem volt bajom csatlakozott mellé a második hosszú zongora ujja. Erre már kicsit megfeszültem. Furcsa és feszít.Összeszorítottam szemeim és egyenlőre csak azt próbáltam megszokni, hogy csak áll bennem. Picit bólintottam, hogy mozdítsa meg. Éreztem ahogy ki, s be húzza tolja, de mivel teljesen ráfeszültem a pokolra hasonlított. Akkor mi lesz a harmadiknál?
Csókokkal próbálta feledtetni velem az égő és feszítő érzést. Valamennyire sikerült neki így befogadó képes voltam következő egyben utolsó ujjára mely hamar a többi mellé került
Nem akartam könnyeket ereszteni, de még is lefolyt egy két könnycsepp orcámon.
- Nyuszi.. hagyjam abba?- hirtelen megálló ujjaira és kérdésére kipattantak szemeim
Heves fejrázásba kezdtem.
- Teh...Tedh beh- nyögdécseltem.
Kihúzta ujjait és utolsó csók után megszabadult alsójától és terpeszbe helyezett lábaim közzé helyezkedett.
Lehunytam a szemeim és vártam a kielégülést. Egy lökéssel teljes behelyezte magát. Szám ordításra nyílt, de hang nem jött ki ajkaim közzül. Csak némán könnyeztem és próbáltam megszokni a hirtelen érzést olyan...
- Kih...Kih töltessz...- motyogtam és próbáltam vissza fogni magam.
Fáj ugyan, de az az érzés amit mellette érzek az leírhatatlan. Mozogjon. Azonnal. Gyorsan
Láthatta mit akarok, mert elkezdett egy elfogadható tempót felvenni.
Egyre hangosabb és hangosabb nyögések jöttek ki a torkomból. A csendes éjszaka már közel sem volt olyan csendes.Leszarva a környezetünket hangot adva élvezetünknek juttatuk egymás a csúcsra. Gyors és vad tempója elég volt nekem ahhoz, hogy az élevezetem egészen beterítse a hasfalam.
Hangos sikításomra állatias morgással válaszolt és nedvét belém engedte. Pihegve dőlt rám. Nem csoda, hogy elfáradt.
Erőtlenül átkaroltam testét és próbáltam rendezni a légvételem.
- Elvetted...- motyogtam.
- Remélhetőleg szép emléket hagyva magam után. És ezt megtartom örökre- emelte fel fejét és izzadt tincseit kiseperte szemeiből.
Elmosolyodtam és csókot nyomtam ajkaira.
- Aludjunk itt- kezdett fészkelődni és felkapart az ülésről. A ruháinkből párnát alakítva elfeküdte majd magára fektett.
Legkényelmesebb ágyikó. Mivel elfáradtam a... Kis kalandunkban hamar álomra tudtam hajtani a fejem abban a reményben, hogy ez nem csak egy kaland volt és nem csak az életem legjobb születésnapi ajándéka.
Majd jövőre kérek ismétlést. Meg ezentúl az év összes napján ismétlést kérek.
Oh Boii Halii ;)
És elérkezett ez is :D drága gyökér szereplőink kielégültek :3
Remélem tetszett ❤❤
Ha igen hagyjatok nyomokat magatok után :3U.i A FENTI VIDEO 16 ÉVEN ALULIAKNAK NEM AJÁNLOTT. Nem vállalok felelősséget!
Pussz: VALAKI
YOU ARE READING
Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]
FanfictionJeon JungKook egy fiatal fotós, akinel a kezébe sose adtak nagy munkát. Viszont mikor végre a sarkára áll és a nagyobb munkát követel nem gondolja, hogy az a nagy feladat mennyire lesz nehéz. Azt hitte a sztárok fotózása könnyű. Beállnak, lő és vég...