JungKook Pov
Leültem az ablakba és elkezdtem eszegetni a kis tojásom.
Miért nem mondott semmit? Vagy azt hiszi nem vettem magamra? Hát kössz bazd meg kurvára magamra vettem.Fújtatva megráztam a fejem és kiszálltam az ablakból. Még az étvágyamat is elveszi. Én meg még így vagyok a gyerekek apja? Ch persze. Fáj, de Lia-nak igaza van. Ha a gyerekek felnőnek és oviba mennek látni fogják, hogy minden gyereknek anyja és apja van. Nem egy apja meg egy... Másik férfi aki csak ott van. Mert hogy az apjuk nem vagyok az biztos.
Ahj miért kell mindent megnehezíteni?Valaki elkezdte kaparászni a szoba ajtót. Kutyát is tartunk?
Össze vont szemöldökkel nyitottam ki és megláttam a pici Tae-t ahogy bánatos kutya szemekkel bámult fel rám az ajtó előtt ülve.
Ahj annyira imádom őket, de aaaah...- Papa...- motyogta síró hangon. Még a pici szája is lefelé görbült.
- Mi az picikém?- guggoltam le aggódva és az ölembe vettem.
Becsuktam az ajtót és leültünk az ágyra. Szorosan bújt a melllasomba és kieresztette könnyeit.
- Mi történt Tae?- simogattam a haját.
Hüppögve próbálta elmondani, de nem ment. Vissza húztam mellkasomra, hogy nyugodjon meg. Hosszú menet volt mire már csak szipogott. Vettem egy zsepit és letöröltem könnyeit.
- TaeHyung mit csináltak veled?- néztem szemeibe.
- Papa....pa... Kiabált...- próbálta össze foglalni magát.
Tae kiabált velük? Biztos volt rá oka, bár nem tudom...
- Meg...csúnyát mondott...rád- ölelt meg hirtelen.
Na jó... Kiabálhat ha rosszat csinálnak, de engem ne előttük szidjon. És ha majd vissza mondják valakinek? És még nekem papol, hogy ne beszéljek előttük csúnyán.
- Beszélek vele- mosolyogtam halványan csak, hogy ne pityergjen újra.
- De ne veszekedjetek... Jó?- hatalmas könyörgő és könnyes szemekkel felnézett rám amire megesett a szívem. Nyugalom előttetek nem fogunk.
- Nem fogunk. De alvás gyere- mosolyogtam és felvettem az ölembe.
Átmentünk a szobájukba és bele fektettem ágyikójába. Puszit nyomtam a fejére és a kezébe adtam a cumis üvegét. Lassan lementem a nappaliba is. TaeHyun játszott Minseokkal és Seungrival.
- Gyerekek alvás- mosolyogtam rájuk és felvettem őket az ölembe.
Leraktam őket is majd vissza mentem.
- Kicsim mi a baj?- állt meg előttem Tae.
Még becézget? Komolyan? Mérgesen néztem szemeibe majd csuklóját egyáltalán nem gyengédnek nevezett mozdulattal megragadtam és kirángattam hátra, hogy ne a házban ordítozzunk.
- Miért kiabáltál Tae-re?- állt neki azonnal.
Meglepődött, de elszégyelve magát oldalra nézett.
- Ideges voltam...- suttogta.
- És az a megoldás, hogy veszekedsz rá?- tártam szét a karom, de közel sem ez érdekelt a legjobban. - Mit mondtál rólam előttük?
Mintha megijedt volna úgy kapta rám a tekintetét. Szóval Tae nem hazudott.
- Én ö.. Szeretlek JungKook...
- Nem a mellé beszélés érdekel. Mit mondtál? - kérdeztem újra.
- Ne kelljen még egyszer kimondanom. Akkor is megbántam..- suttogta és közelebb lépett hozzám, de hátráltam.
- Mond ki!- utasítottam.
- Mocskos kurva...- lehet mondani akart volna még utána valamit, de a szája alap állásba került az általam leosztott pofon miatt.
Meglepődött, de hirtelen elborult az agya és a csuklómra fogott. Acél láncokhoz hasonlóan kezdte szorítani majd csak egy kis hang és éles fájdalom nyilalt a területbe.
Felordítottam fájdalmas hangon amitől mintha vissza tért volna. Mérhetetlen megbánás volt szemeibe, de ez engem nem érdekelt. Kirántottam a kezem és könnyes szemekkel rohantam ki az ajtón. Be akartam csukni mikor bele ütköztem valakiba.
- Szia Kook. Oh TaeHyungie- került ki Lisa majd közelebb ment Taehez és forró csókot váltottak.
Tae...viszonozta? Most csak viccel ugye? Ez már röhelyes... Végig folytak a könnyek az arcomon és elsiettem.
Csepnyi boldogság, megannyi teher és szomorúság...
Oh Boii Halii :)
Reggeli rész ami után még ma lehet irok :3
Ha tetszett hagyjatok nyomokat 💕💕Jah és ez a rész volt az évad záró azt az előbb elfelejtettem kiiírni :3
Pussz: VALAKI+++
Nagyon szépen köszönöm a 23.000 megtekintést. És, hogy a fici MÁSODIK HELYEN VAN A FANFICTION LISTÁN!!!
Annyira boldog vagyok, hogy ennyi embernek tetszik ez a rakat szar amit én nap mint nap össze hordok :33
Imádlak titeket ❤❤❤❤Pussz: DOMINIKA
( Ha találkozok bárkivel is ezek után puszi osztás lesz :* )
YOU ARE READING
Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]
FanfictionJeon JungKook egy fiatal fotós, akinel a kezébe sose adtak nagy munkát. Viszont mikor végre a sarkára áll és a nagyobb munkát követel nem gondolja, hogy az a nagy feladat mennyire lesz nehéz. Azt hitte a sztárok fotózása könnyű. Beállnak, lő és vég...