📷13

3.3K 367 134
                                    

Mi a szar? Jimin...jimin...

Jimin ijedten nézett felém és kihúzva magából ujjait leállította a gépen nézett videót.

- Mi...Kookie...én..é-én csak- dadogott és magára húzta a takarót.

- Jimin- sóhajtottam és idegesen túrtam a hajamba. - Mi a faszt csinálsz?

- Én..csak..tudod te- sütötte le a szemeit.

- Igen tudom

- Azt hitted megcsallak?- emelte rám hatalmas könnyfátyolos szemeit.

Elszégyelve magam bólintottam. - Nagyon sajnálom

Leültem mellé és lehúztam róla a takarót ami gyönyörű testét takarta. Óvatosan karjaimba zártam ő meg készségesen bújt hozzám.

- Sosem csalnálak meg. Bízz bennem. Szeretlek- motyogta mellkasomba.

- Én is nagyon szeretlek. Bízok benned. Nagyon sajnálom, ne haragudj rám- csókoltam meg.

- Semmi baj Macikám- ölelt szorosan.

- Kis Picurim- pusziltam a hajába.

- De Kookie... be..be kellene fejeznem...izé...tudod azt...- irulva-pirulva próbálta elmondani amit akar.

- Mit Jiminie?- kuncogtam.

- Neked is van- mondta elgondolkozott arcal ölemet bámulva és pici húsos ujjaival nadrágon keresztül bökdöste tagom, hogy megnézze "él-e"

- Igen van egy kicsi- bólogattam.

- Legjobb lesz ha előbb ezt elintézzük- fordított a hátamra és elfektetett.

- Biztos?- néztem le a tisztelgő kicsi Chimre.

- Nya add csak ide magad- gombolta ki a nadrágom majd egy  szem pillantás alatt már a szájában voltam és élvezkedhettem is hosszú nyelve miatt.

Ribancokat megszégyenítő hangon nyögtem. Túl jó. Saját kezével magát kezdte ugyan úgy kielégíteni. A látvány és az érzés egyszerre túl hamar juttatott a csúcsra. Az utolsó pici cseppeket is kimaszírozgatta belőlem és az arcára került élvezetemet cica módjára lenyalogatta.

- Fincsi tejecske- nézett rám huncut mosollyal de csak pihegni tudtam. Megőrít.

- Baby lefagytál?- játszott ujjaival mellkasomon.

- Nemh...csak ah- kuncogtam és csupasz fenekére simítottam.

- Én is szeretlek- nevetett rajtam és elkényelmesedett.

Buksiját mellkasomba fúrta és kis kezeivel szorosan fogott.
Mint egy kis boldog koala

- Mindennél jobban kiskerti törpém- kuncogva csíptem oldalába.

- JungKook!

*********MÁSNAP ESTE*******************

- Szia Bátyó, de rég láttalak- ölelt meg Krystal.

- Szia Hercegnő. Bezony- kuncogtam és csikizni kezdtem az oldalát.

- Yaah...hagyd abba!- kiabállt nevetve és lassan elterült a földön. - Yaaah

- Nya mi az kicsi rigó?- nevettem és néhány perc kínzás után elengedtem és leültem lihegő lénye mellé.

- Meghalsz- fenyegetett erőtlenül.

- Uhpsz félek- kuncogtam és megpöcköltem nóziát, de csak durcásan felhúzta azt.

- Ezért csináljál magadnak vacsorát- hátat fordított nekem duzzogva, de nem volt képes felkelni a fölről.

- Jobbat csinálok mint te- álltam fel.

- Na üljél le a seggedre- kelt fel gyorsan és a konyhába sietett.

- Na azért- mentem utána és felültem a konyha pultra.

Krytal elővett egy serpenyőt, némi gombát és backont. A gombába rakott sajtkrémet és vastagon körbe tekerte backonnel.
Feltűnt nem 2 adagot csinál.

- Végre többet eszel?- reménykedtem.

- Nem..de oppa én várok valakit. Szeretnék neked bemutatni valakit- félénken nézett rám és selytem hogy rá gondolhatott mert azonnal elpirult.

- Még is kit?- fontam ketesztbe magam előtt karjaim és végig néztem pironkodó lényén.

- Hát tudod ő...van valakim- mosolyodott el és hajával kezdett játszani.

- Kid van neked?- pont végszóra csengettek.

Húgom izgalommal túltöltve kisietett ajtót nyitni, de én ugyan úgy csak a pulton csücsültem.

Halk hangokat hallottam és egy halk csók foszlányát is elkaptam.

- Kookie- jött be a konyhába vissza Krystal. - Ő itt a párom K...

- TAEHYUNG!?

Halii :)
Siettem ahogy tudtam 😊😊
Tudom megint rövid és szar, de ilyenre sikeredett 😔😔
Ha tetszett Nyomokat hagyjatok

Pussz: VALAKI

Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now