JungKook PoV
- Srácok fürdés?- néztem a három angyalkára.
Egyszerre bólogattak és felmásztak a lépcsőn.
- Nem esnek le?- néztem utánuk aggódva.
- A korláton is csúszkálnak. Míg nem lesz bajuk, hagy csinálják- vont vállat Tae nekem meg már lendült a kezem.
- Hé ne verj má meg- védekezett két kézzel és arrébb mászott.
- Ch én meg még azt gondoltam változol- forgattam a szemem. - Megfürdetem őket- mentem fel utánuk a fürdőbe.
A fiúk már toporogva ültek a fehér ajtó előtt várva, hogy az kitáruljon előttük. Elmosolyodva nyitottam ki nekik, hogy boldogan gügyörészve betrappoljanak négykézláb.
- Fiúk, együtt vagy külön fürdés?- kezdtem megengedni nekik a vizet.
Mivel még csak testbeszédet használnak és sírást megfogták egymás kezét.
- Na szuper akkor együtt. Gyertek ide- guggoltam le és míg körül álltak levettem a ruháikat. A pellusokat kukába dobtam és a habos melegvízbe ültettem őket.
Minseok és Taeahyung lehasaltak míg Seungri kinyúlt egy játékért. Megfogott három hajót és a testvéreinek is adott. Hm nem magának való. Aranyos kis kölyök.
Mosolyogva néztem ahogy kacarászva és pocsolva játszottak.
- Na fiúk kit fürdessek elsőnek?- térdeltem le a kád mellé.
Egyszerre rohamoztak meg, de nem hogy őket fürdessem hanem befelé akartak húzni maguk mellé.
- Fiúk én már nagy vagyok hozzátok- ellenkezdtem, de csak makacskodtak, hogy üljek be.
Még szerencse, hogy Tae annó baszott nagy kádat vett. Leöltöztem, de a boxert magamon hagytam. Figyelve rá, hogy ne üljek rájuk vagy valami leültem szélre. Engem is bevontak a pocsolásba és a játékba.
- Nice- szólalt meg Tae az ajtóban. - Fürdetni jössz és játszol?
Elszégyelve magam pirultan lehajtottam fejem. Mint egy gyerek akit számon kér az apja.
- Pah...- motyogta Seungri.
- Tessék?- néztünk felé Tae-vel.
Ő nem figyelt ránk, sőt egyikőjük sem. Seungri hevesen magyarázott testvéreinek.
- Pah...- motyogta TaeHyung és apjára nézett.
- Pah?- vonta össze a szemöldökét Tae.
- Pah- szálltam be a beszélgetésbe.
- Pah... Pah- mutatott Seungri először Tae-re majd kis hezitálás vagy gondolkozás után meg rám.
- Papa és papa?- fejtette meg Tae mire mind a hárman bólintottam.
- Picik félr...
- Igen. Tae papa és Kook papa- vágott közbe Tae.
Tányér nagyságú szemeimet rá emeltem. Azt mondta a gyerekeknek, hogy én is az apjuk vagyok? Normális ez?
- Gyerekek é...- ismét nem hagyta, hogy befejezzem.
- Picik kiszállás- monsdatta meg őket gyorsan Tae és kivette mind. Rájuk adta a pizsijüket meg pellust
- Elviszlek titeket aludni addig Kook papa fürdik- ment előre Tae a gyerekek meg liba sorba utána.
Mi a rák... Ezt ő sem gondolta komolyan! Azt hittem egyszer már tanult a hazugságaiból! Ledobtam az átázott boxerem és engedtem még vízet.
Elkezdtem mosakodni, de az ajtó kinyílt.
- Foglalt- néztem oda de TaeHyung-ot nem zavarta mert elkezdett veztkőzni.
Mikor levette a boxerét és láttam méretét vörösek lettek almácskáim. Mi a farncnak reagálok így? Mint egy szerelmes tinilány...
A víz megmozdult mögöttem. Hátra kaptam a fejem és megláttam Tae-t ahogy meztelenül fogadott lábai közzé és átkarolta a derekam.
- Huh?- lepődtem meg és mielőtt még eszembe jutott volna a szabadulás már láncolt is magához.
Hátam izmos mellkasának hajtottam és éreztem a lapockámnál szívének heves zakatolását.- Mittad- hajolt a nyakamba és forró lehellete perzselte a bőröm.
Miért csinálja ezt ő és miért válaszol így a testem? Kezeimmel megsimítoztam combját és belesimultam ölelésébe. Miért? Miért csinálom ezt? Ezt én nem akarom...
Vagy csak a józan eszem nem akarja. A testem többi része és a lelkem ugyan úgy miatta él mint akkor mikor nem emlékeztem semmire...****************************
- Komolyan együtt fogunk aludni ezentúl?- a közös fürdés szótlanul telt. Csak élveztük a másik testének melegét és közelségét.
- Nem baszod vicceltem. Na jobb vagy bal oldal?- forgatta a szemét.
- Bal- mondtam ugyan azt a helyet ahol még anno feküdtem. - de a tiéd a jobb. Ne gyere át.
- Jól van már, olyan vagy mint egy taknyos gyerek- feküdt le puffogva.
- Ch mintha te jobb lennél- fintorogtam és lefeküdtem bal oldalra.
Egymásnak hátat fordítottunk, de én nem hunytam le a szemeim. Olyanok vagyunk mint a gyerekek. Sóhajtottam és mikor már leakartam volna hunyni a szemeim teste nekem nyomódott és kezei ismét derekamon pihent.
- Jó éjt. Sajnálom- suttogta a fülembe és a mögötti érzékeny területre puszit nyomott.
- J-Jó éjt- kezdett eszeveszett gyors tempót a szívem.
Miért teszi ezt velem? Miért nem húzódom el? Miért maradok kezei közt... Ah TaeHyung baszódj meg...
De inkább bassz meg...Oh Boii Halii :)
Ha tetszett a rész hagyjatok nyomokat ❤❤❤
Remélem elég cuki lett :33Pussz: VALAKI
YOU ARE READING
Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]
FanfictionJeon JungKook egy fiatal fotós, akinel a kezébe sose adtak nagy munkát. Viszont mikor végre a sarkára áll és a nagyobb munkát követel nem gondolja, hogy az a nagy feladat mennyire lesz nehéz. Azt hitte a sztárok fotózása könnyű. Beállnak, lő és vég...