2.12+18K

2.5K 307 125
                                    

JungKook PoV

- Nem engedem, hogy vigyázzanak a gyerekekre!- fakadtam ki mikor felhívta a húgát, hogy kellene Babysitter, de Lia bejelentette Jimin nélkül nem.

- Nyugi már anya maci- kacarászott jót idegességemen TaeHyung. Kurvára nem vicces te gyökér!

- De ha olyat csinálnak a gyerekek előtt? Elronthatják a gyerekkorukat!- bizonygattam hevesen.

- Mi olyat?- húzta perverz mosolyra ajkait. - mióta vagy ilyen... prűd, hogy nem mondod ki? Hm?

Elpirultam pillantásaitól amivel engem bombázott. Mióta is változtam meg? Mióta vissza jöttek az emlékeim? Krystal elmondása szerint egy szexy vadállat voltam gondolkozás téren most meg ilyen pici dologtól is égek. Ennyire nagy lett a változás? De vajon neki ez így...

- És nem tetszik?- páztáztam a földet

- Na Nyuszi nem ezt mondtam- simogatta meg a hajam. 

De mióta csinál velem ilyeneket? És mióta becézget? Vagy becézgethet? Lemaradtam valamiről vagy ennyire sodródtam az árral? Meg hová is készülök vele? Minek csíptem ki magam? Ah elveszi az eszem ha meg hirtelen észhez térek csak fejfájást okoz. Aish TaeHyung...

- Hová megyünk?- néztem fel.

Megváltozott az arca és sejtelmes mosoly kíséretében kinyitotta az ajtót amin bejött az exem és Lia.
Undorodom tőlük, amit nem is lepleztem. Fintorogva mértem végig őket.

- Szia Kook...- intett felém Lia.

Biccentettem és kikerültem Jimint. Felhúztam a cipőmet és toporzékolva álltam az ajtóban.

- Tae siess már~- nyafiztam

- Megyek mert az asszony ideges. Figyeljetek rájuk- szólt még vissza nekik Tae és beültünk a kocsijába.

- Nem bízok bennük- motyogtam.

- Nya Nyuszi lazulj el. Ez az este a miénk- simította meg a combom amitől ismét össze ugrott a gyomrom.

- Hová megyünk?- csatoltam be az övem.

- Első állomásunk étterem- indult el és teljesen bementünk a város központjába.

Sosem jártam ide régebben mert rohadt drága még a WC is. Meg tele van emberekkel főleg péntek esténként.

- BalckPink? Ide jövünk enni?- esett le az állam.

- Csukd be- kuncogott és feltolta az állam.

Kiszállt majd kinyitotta nekem az ajtót. Tanulva egy régebbi hibámból kiszálltam mielőtt még felkapna.

- Szabad?- nyújtotta felém a karját.

Aprót bólintottam és belé karoltam. Egymás mellett mentünk a bejárathoz ahol egy lány fogadott minket.

- Foglalás volt Kim névre igaz?- mosolygott ránk bájosan.

- Pontosan Rose- villantott mosolyt Tae is. Ismerik egymást?

- Majd elmondok mindent- suttogta a fülembe miközben az asztalunkhoz vezettek minket.

Bólintottam és hagytam, hogy kihúzza nekem a széket. Mindketten helyet foglaltunk és kaptunk étlapokat.

- Jártál már itt?- kérdezte hirtelen?

Haloványan megráztam a fejem.

- 4 lányé ez az egész kóceráj. Ők négyen nagyon sokat jelentenek nekem. Rose fogadja a vendégeket, Lisa a pincér, Jisoo a konyhában ügyeskedik ennyi embernek és Jennie a főnök- vázolta fel nekem, de még mindig nem volt teljesen tiszta minden.

- Miért fontosak neked?- vontam fel a szemöldököm.

- Régi ismerősök. Ennyi- pillantott el a szememből zavartan.

Nem hittem neki, de mivel nem akarom elrontani az est varázsát nem faggattam tovább. Lesz még rá alkalmam.

- Rendben. Mit eszel?- kérdeztem mosolyogva.

Ő is újra mosolygós lett és végig böngésztük mind ketten az étlapot.

- Rák- mondtuk egyszerre.

Felnéztünk egymás szemeibe és kuncogva ittunk vizet. Olyan klisés, de vele olyan más

- Mit hozhatok? Oh halika TaeHyungie- jött ida hozzánk a pincér azaz Lisa.

Rosszalló tekintettel mértem végig. Miért becézgeti Tae-t? Őt csak én becézhetem arogáns bunkó fasznak. Ő itt csak ne TaeHyungiezzon.

- Szia Lis. Am két adag abból a rákos cuccból- mosolygott TaeHyung.

- Még mindig tudod, hogy kell rendelni. Ha nem ismernélek ki se hoznám- kuncogott. - Azonnal hozom- integetett és ellibbent.

Beleittam a vizembe és Tae-re pillantottam aki érdeklődve nézett rám.

- Miért is hozol el engem ide enni?- hajoltam előre felkönyökölve.

- Hm minek szeretnéd nevezni?- nyúlt asztalon lévő kezemért és megfogta azt.

- Te minek neveznéd?- kérdeztem vissza.

- Kérdésre nem illik kérdéssel válaszolni Nyuszika. Vagy nem tanultad meg?- vonta fel a szemöldökét.

- Tanítsd meg nekem. Ez sajna kimaradt- húztam picike mosolyra ajkaim.

- Majd. A mai este kettőnké- simította meg az arcom és muszáj voltunk szét válni mert kihozták a vacsoránk.

Azt hiszem egy egész furcsa estének nézek elébe TaeHyunggal. Kíváncsi vagyok mi fog belőle kisülni.

Oh Boii Halii :)

Úgy gondoltam megleplek titeket még egy résszel :33
Remélem nem bánjátok 💞💞
Ha tetszett hagyjatok nyomokat 💕💕

U.I: BASZOTT JÓ AZ ÚJ BLACKPINK DAL 💕💕💕

Pussz: VALAKI

+++++++

Meglettünk 18.000-en! 💞💞
És az első kirakott részt már több mint 1000 ember látta 😍😍
El sem hiszem! Nagyon szeretlek titeket ❤❤

Pussz: DOMINIKA

Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now