2.16+ 22K

2K 277 120
                                    

JungKook pov

Ezt... Nem hiszem el. Teljesen ledöbbenve álltunk az ajtóban Tae-vel. Az állunk a földet súrolta hisz nem mindennapi látvány tárult szemeink elé.

Jimin és Lia a gyerekekkel körülvéve és szinte kimeredten bámulják a mesét? Ez most komoly?

- Sziasztok- törte meg a tv hangját Tae.

Felénk kapták a tekintetüket, de mindenki máshogy reagált. Jimin és Lia észre sem vettek minket, azonnal vissza fordultak a TV-hez. A picik felvisítottak majd hozzánk szaladtak.

Gecc ez fáj... Azt hitten ez a két elmeroggyant képes egy kexet lenyomni a gyerekek előtt. Szerencsére még nekik is van annyi eszük, hogy ezt nem teszik meg. Bár a tv sem egy jó megoldás. Nem akarom, hogy a picikék zombik legyenek akik csak a tv előtt roskadnak mindig.
Mikor lettem ilyen felelősség teljes... Apuka? Most én tulajdon képpen mi is vagyok? Hm most Tae és köztem is mi van? Ah kezdem elveszíteni a fonalat a saját életemben.

- Papa!- kiabálták és egyszerre ölelték át lábaink.

Kuncogva pillantottam le és megsimítottam kis kobakjukat.
Olyan kis picik és édesek.

- Sziasztok csöpségek- hajolt le TaeTae.

- Papa hol?- mutatott Minseok Tae meztelen felső testére.

- Elszakadt. Bele akadtam egy ágba- vont vállat.

Hát ha a faszom ágnak számit oké...

Hirtelen TaeHyung is ledobta a kis pólóját.

- Kicsi papa- állt meg apja melett.

Hangos nevetésbe kezdtem ahogy a gyerekek is.

- Ne is foglalkozz velük. Te vagy apa picibe- vette fel párom az ölébe Tae-t és megpuszilta.

- Papát mondanak neked is?- Lia meglepődött hangja zavarta meg a családi idilt.

- Igen, mert ő is a gyerekek apja- karolta át hirtelen a derekam Tae és ragaszkodva húzott magához.

- A húga az anyjuk. Neki hozzájuk semmi köze- rosszalló pillantásokkal illetett amitől Tae csak idegesebb lett.

- Neked hozzánk nincs közöd. Menjetek el. Eleget vigyáztatok rájuk- rideg hangváltásuk nem csak a gyerekekből hanem belölem is csepnyi félelmet idézett elő

- Egyszer ők is fel fognak nőni. Hazudoztok nekik. Gusztustalanok- fintorodott el.

Ökölbe szorultak kezeim és legszívesebben ordítottam volna vele, de Seungri és Minseok meg húzták az ingem alját.
Leguggoltam és karjaimba zártam őket. Felnéztem Tae-re szemeimmel üzenve, hogy ha nem mennek el most, én megtépem a húgát.

Vett egy mély levegőt, hogy lenyugodjon és ne mondjon rossz dolgot a babák előtt

- Menjetek el addig míg szépen mondom- mutatott az ajtó felé.

- Én csak jót akartam, de te tudod. Sajnálom a piciket, hogy normálatlan családban kell felnőniük- vágott fájdalmasan gúnyos arcot és megforgatta a szemeit.

- Legalább nem egy kurva lesz az anyjuk akinek két férfi sem elég egyszerre, hogy megtömje- szaladt ki a számon mire a jelen lévők közzül mindenki szemöldöke az egekbe szökött.

- Kook. Szépen beszélj a gyerekek előtt- nézett rám mérgesen Tae.

- Mond azt, hogy nincs igazam..
Bocsánat- sóhajtottam és ölelgettem tovább a gyerekeket.

- Ch mintha te jobb lennél! Tae is csak egy menetre akart!- kiabállt Lia miután látta egyetértésünket.

Kijelentését néma csend követte. Tae nem mond semmit? Akkor igaza van? Tényleg csak meg akart dugni? Hát tiltakozást nem hallok akkor igen... Szuper... Valahogy...valahogy tudtam, hogy túl szép ahhoz hogy igaz legyen

- Kook?- szólított meg halkan Jimin. Eddig csendben figyelte az eseményeket, de most felfigyelt.

- Hm?- pillantottam fel és megráztam a fejem. - Menjetek el

Lia még tiltakozott, de Jimin összeszedte és elmentek. Kibontakoztam a gyerekek öleléséből és lementem a konyhába. Nem áll meg az élet. Valamivel el kell terelnem a gondolataim.

Kerestem valami kaját, de inkább neki álltam tojást csinálni. Az úgy is jól megy.
Csendben sütögettem mikor valaki hátulról átölelt.

- Nem jössz játszani velünk?- duruzsolta Tae a fülembe.

Most nem kellemes borzongás hanem inkább kirázott a hideg az étintésére.

- Eszek- bontakoztam ki az öleléséből és a tányéromra kiszedett adaggal a kezembe magára hagytam.

Ne akarjon többet. Még hogy párom. Ch jó vicc.... És gyönyörű álom....

Oh Boii Halii :)

Kicsit késői részt, hoztam, meg semmit nem ér mert egy rakat szar lett na mindegy lol xD
Ma volt évzáróm így nem igazán volt időm :3 :'(
Ha tetszett hagyjatok nyomokat ❤❤❤

Pussz: VALAKI

++++

Nagyon nagyon szépen köszönöm a 22.000 megtekintést. Olyan hálás vagyok nektek ❤❤❤❤❤❤❤❤

Pussz: DOMINIKA

Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now