2.3

2.9K 317 78
                                    

TaeHyung Pov

Jól cselekszem? Haragudni fog... Oh Jézusom miért kezdtem bele? Sose fogja megbocsátani... De én jó cél miatt hazudtam neki...

Napokkal később kiengedték a kis madárkám. Végig ott voltam mellette. Olyan kis aranyos néha.
Kedvencem mikor csókol. Olyan kis bizonytalan. Sokkal jobban tetszettek a kis félénk csókjai mint a szenvedélyes Kookie ajaktépései.
Bár azt sem ellenezném...

- Madárka velem laksz- mosolyogtam a kis érdeklődő szemekkel pislogó aranyomra.

- Hurrá- mézédes hangja zene volt füleimnek. Hatalmas barna szemeit a sötétített üvegen keresztül a házamra tapasztotta. Vagyis most már a közös házunkra. A cuccait áthoztuk és már be is rendezkedtünk.

Leparkoltam és megvártam míg kiszáll. Gyermeki csillogással a szemeiben benyitott és a sokszor csókokkal elárasztott álla a földet súrolta.

- Tetszik?- öleltem át a derekát és a vállára helyeztem az állam.

- Olyan nagy. Mint egy hatalmas...- kereste a szavakat, de nem nagyon találta. Aranyos gondolkozó buksiján muszáj voltam mosolyogni. - Hogy hívják azokat a nagy épületeket amik ilyen nagyon szépek meg csillognak... Aish nem tudom!

Lábával dobbantot egyet, mellkasa előtt durcásan összefonta karjait és arcát felfújta.

Jézusom ez a megtestesül cukorfalat!

Hatalmas mosolyom közepette öleltem magamhoz. Apró hang szökött ki ajkai közül és kisnyuszi módon bújt karjaimba.

- Miért ölelsz Oppa?- motyogta kis nózijával a mellkasomat csikizve.

- Mert édes vagy és nem bírom ki hogy ne ölelgesselek- adtam az egyszerű választ és barnás hajkoronájába pusziltam.

- Túl jó vagy hozzám. Miért bánsz ilyen jól velem?- felnézett szerelmesen pislogó szemeivel.

- Mert szeretlek- kijelentésemre nyuszis mosoly jelent meg az arcán.

Bentebb mentünk a konyhába. Megkordult éhes pocakja és leálltam csinálni ebédet. Sürgött-forgott körülöttem, mindent megkóstolt, megfogott és megszagolt. Azt hittem őt rakom bele az ebédbe, cukor helyett hisz még attól is édesebb volt.

- Oppa volt fényképezőm?- hogy honnan jött neki a hirtelen kérdés nem tudom, de mindenesetre válaszoltam.

- Fent van a szobánkba a szekrényen. Menj csak fel érte- kavargattam szorgosan.

Hallottam halkuló, dobogó lépteit ahogy fel, s le száguldott a lépcsőn a szobába majd a gépével a kezében vissza is jött.

- Na meg van?- fordultam hátra, de már lőtt is egy képet.

- Ezt...honna tudom, hogy kell használni?- meglepődött, de izgatottan csinált több képet is.

- Az ember sok mindent felejt, de a hivatását nem- simítottam meg a fejét és puszit nyomtam kicsit kócos hajába.

- Ennyire értettem hozzá?- rágicsálta ajkat és tapasztalt tovább.

- Legjobb fotósom voltál. Igaz első látásra azt hittem valami ki zöldfülü vagy, de utána megtudtam, hogy te egy nagyon tehetséges fiúcska vagy.

- Oppa miért mond rólam mindig ilyen szépeket?- csinált ismét rólam egy képet.

- Mert szépet a szépnek- kacsintottam és vissza fordultam a gőzölgő ételhez.

Hamar meg lett az ebéd, de ugyan olyan hamar el is tűnt. Kook úgy evett mint aki már évek óta nem evett. De nem sajnálom, egye ha szeretné, csak ne fájjon a pocija.

- Tele vagyok- simogatta hasát Kook és elcsoszogott a nappaliba. Ledőlt és szerintem próbálta "ledolgozni" a finom ebédet.

Mosolyogva össze szedtem a tányérokat és elkezdtem mosogatni.
5 perc múlva megszólalt a csengő.

- Oppa tudod, hogy szeretlek!- kiabállt Kook a kanapé fogságából.

Oda mentem és egy konyha ruhával töröltem a kezem.

- Lusta- hason feküdt így fenekéte tudtam csapni a kendővel ami hangot adva csattant nagyot.

- Ah Oppa~- nyögött fel, de jobban belefúrta a fejét a párnába.

Oh ez a nyögés... Ezt hallottam azon az estén, és mentünk volna tovabb is ha Krystal nem zavar be. Most ki zavar, hogy nem tudom rávetni magam a Sütimre?

- Megyek már- motyogtam és végre kinyitottam a redvás ajtót mert a "kéretlen" vendég már harmadjára nyomta meg a kibaszott csengőt.

- Elmondott mindent. Hazug dög- fogadott Kook húga ezekkel a szavakkal.

Tettethettem volna a hülyét, de felesleges... Igaza van...
Oh Boii mibe kevertem saját magam...

Oh Boii Halii :)
Mai rész is remélem tetszett ^^
Ha igen jelezzétek a szokásos módon ❤❤❤
Avagy ha tetszett hagyjatok nyomokat ^^

Pussz: VALAKI

Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now