Elgondolkozva vettem a képet a kezembe. Megérné ezért elveszteni a munkám? Akkor még annyi fizetést, se kapnék mint most. De ha sikerül akkor dolgozhatok rendesen. Sok a tét, de egy sráctól megfutamodni? Na még mit nem.
- Rendben- bólintottam kimérten.
- Akkor hát. Sok sikert. Holnap reggel nyolcra menj erre a címre- firkantott valamit egy cetlire és átnyújtotta nekem a másik kezét pedig felém tartotta.
- Köszönöm. Nem fogok csalódást okozni- fogadtam el jobbját, meg a papírt is elraktam és mélyen meghajoltam.
Elköszöntem és végre véglegesen is elhagyhattam a fotós stúdiót. Az épület előtt parkoló BMW-mbe bepattantam és beindítva a motort haza siettem.
7 óra volt így már a húgom otthon volt.
Imádom a hülye kis fejét. Hiába 17, meg sem látszik a korkülönbség. Főleg, hogy nagyrészben én neveltem.
A szüleink mihelyst betöltöttem a 19-et elküldtek. Nem akartam Krystalt ott hagyni egyedül így hoztam magammal. Sem ő, sem pedig a szüleink nem ellenkeztek. Jobb nekünk külön az ősöktől.- Megjöttem- kiabáltam be a konyhába miközben a cuccaimat felvittem a szobámba.
- Szia Bátyus!- kiabált vissza.
Lefelé menet kigomboltam az ingem 3 felső gombját a nyakkendőmet meg jó messzire eldobtam. De utálok minden nap így kiöltözni.
- Mit főzöl Manó?- pusziltam meg.
- Makaróni. Teríts meg- utasított és elzárta a gázt.
Elővettem két tányért meg kettő villát. Leraktam a kis asztalunkhoz ő meg egy tálat rakott középre.
- Szedjek neked?- kérdeztem kedvesen.
Cuki mosollyal bólogatott és a kezembe adta a tányérját.
Tudom általában mennyit eszik, de az közel sem felel meg annak amennyit valójában kellene ennie. Így jóval többet szedtem.- De Kookie el fogok hízni~- nyafizott.
- Ezt meg ne halljam! Gyönyörű vagy és az alakod is jó. Edd meg mind- raktam elé. - Míg mindet meg nem etted nem állsz fel az asztaltól.
- De Oppa nem vagyok már 14! Ha kövér leszek, nem fogok tetszeni senkinek.
- Ti lányok miért gondoljátok, azt hogy ha már egy kicsivel többet esztek kövétek lesztek? Meg amúgy is. A fiúk nem a pálcika vékony lányokat szeretik. Ha a combod és a karod kicsit húsosabb azt imádják. A csípőd széles elvesztik az eszüket. Ha a hasad szinte rád van száradva nem igazán néznek meg. Fenékben nem tudok nyilatkozni, ahogy mellbe sem. De ezeket még én is tudom meleg szemmel- daráltam le neki, de csak kikerekedett szemekkel pislogott felém.
- Nem vagy te véletlenül biszexuális?
- Nem. Csak jók a szemeim meg van egy nőcsábász barom haverom- nevettem el magam és falatozni kezdtünk.
Kaja után válaltam a mosogatást, de Húgi a hátamnak bújt.
- Mi az Kis cicus?- mosolyogtam.
- Köszönöm, hogy te szépnek látsz Bátyus- puszilt a lapockáim közzé.
Megtöröltem vizes és habos kezeim majd megfordultam.
- Krytal számomra te leszel mindig a legszebb lány az egész világon- pusziltam meg a homlokát és hüvelykujjaimmal megsimítottam hibátlan arcát.
- De te a bátyám vagy... És még meleg is- biggyesztette le alsó ajkát.
- Csak azért vagyok meleg mert az egyetlen értékes lány az én kishúgim a többi lány meg sablonos picsa- mosolyogtam rá.
- Oh de szerizlek Kookiem- ölelgetett.
- Én is téged. Na menj zuhanyozni. Neked holnap suli nekem munka- mosolyodtam el ahogy az új "alanyomra" gondoltam.
Megpuszilva felszökdécselt a fürdőbe.
Na akkor kezdődhet a készülődés.Vajon miért lenne olyan nehéz?
*******MÁSNAP*********
A hatalmas ügynökség előtt leparkolva lecsuktam a kocsit és fényképező géppel a kezemben mentem be.
A recepciós lányka eligazított így fel mentem a 3.-ra és bekopogtam egy KIM TAEHYUNG feliratú fehét faajtón.
- Gyere- kiabállt ki egy mély hang.
Lassan lenyomtam a kilincset és beléptem a helyiségbe. Lámpák, az öszes felkapcsolva. Egy hatalmas tükör, vagy 6 lány és az én egyetlen modellem.
- JungKook- ült TaeHyung a tükör előtti székben, de a szemei le voltak csukva mert éppen a sminkjét csinálták.
- Én lennék- mentem közelebb.
A sminkesek elengedték így ki tudta nyitni szemeit és sötétbarna íriszeit rám tudta emelni.
- Egy kölyök itt mit akar?- mért végig fintorogva.
- Nem vagyok kölyök. 5 éve vagyok a szakmába- feleltem nyugodtan.
- Ha esküvőkön, meg tablókat fotózol akkor az még zöldfülü- állt fel a székből és teljes felszerelésben megállt előttem.
- Alábecsülsz- vontam fel a szemöldököm.
- Neked csak Hyung vagyok és ne tegezz Zöldfülü. 10 perc múlva kezdünk- azzal kikerülve elhagyta a helységet.
Honnan szakajtották ezt az arogáns, bunkó, lenéző barmot? Menni fog nekem emellett az a 2 hónap?
Ahj...mire válalkoztam?Halii! :)
Az ígért reggeli rész 😊
Nem tudom mikor lesz folytatás, de ha tetszett hagyjatok nyomokat 💞Pussz: VALAKI
YOU ARE READING
Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]
FanfictionJeon JungKook egy fiatal fotós, akinel a kezébe sose adtak nagy munkát. Viszont mikor végre a sarkára áll és a nagyobb munkát követel nem gondolja, hogy az a nagy feladat mennyire lesz nehéz. Azt hitte a sztárok fotózása könnyű. Beállnak, lő és vég...