📷5

4.1K 379 101
                                    

A hatalmas palotaszerű luxus villa előtt ismét ellenőriztem, hogy jó helyre jöttem.
Miután minden szám stimmelt kiszáltam a kocsimból és csengettem.

Néhány másodperc múlva a hatalmas fekete kapu szét nyilt előttem feltárva számomra az udvart.
A fekete kövekkel kirakott járdán haladva, a márvány lépcsőn fel lépkedtem és a nagy tölgyfa ajtón bekopogtam a vajszínű házba.

Egy kicsit várnom kellett, hogy a fa ajtó is kinyíljon, de nem azt akartam, hogy egy félmeztelen, lenge mackónadrágos, kócos hajú, álmos fejű TaeHyung nyisson ajtót.

- Jézus öltözz már fel- kaptam el róla a tekintetem.

- Ha felizgulsz rám nem tehetek róla- vont vállat. - Gyere be szerény hajlékomba.

Kinyitotta előttem az ajtót és várta, hogy beljebb menjek.

- Ez minden csak nem szerény- motyogtam a nem létező bajszom alatt.

Bentebb mentem és azonnal egy hatalmas nappalit láttam. Lehet, nagy volt, de szokásosan volt berendezve. Egybe konyhával és ebédlővel. Pult és bár székek. Egy 8 személyes gyönyörű fehér faasztal és fa székekkel. Fekete bőr kanapé fotelekkel, tv és szekrények.
Csigalépcső ami az emeletre vezet. Volt egy kisebb folyosó, de ott csak egy fürdőt láttam.

- Nézz szét, vagy igyál kávét. Vagy tudod mit? Csinálj nekem reggelit. Pusszantalak- dobott felém puszit és felment a lépcsőn.

Most azt hiszi reggelit fogok neki csinálni? Gondolom...
És most én meg fogom csinálni mert nem akarom elveszteni a munkám? Hát persze...

Sóhajtva levágtam a kabátom és belenéztem a hűtőjébe. Nem láttam más olyat amiből tudok főzni csak néhány tojást.
Kerestem serpenyőt, vágtam bele hagymát, felütöttem a tojást és csináltam neki rántottát.

- Hm mik ezek az isteni illatok?- hallottam a lépcső felől modellem hangját.

- Hagymás tojás. Ha nem jó csináj magadnak- szedtem ki egy tányérba és a pulthoz raktam.

Felült egy bár székre és a villájával bele kóstolt.

- Hm- nyammogta a falatot és enni kezdte.

- Finom?- támaszkodtam a pultnak.

Mint egy éhes kiscica úgy tömte magába. Teleszájjal bólintott.

- Malac- forgattam a szemem és elmosogattam.

Hallottam mögém jön és a mosogatóba rakta a tányérját.

- Nem is főzöl rosszul Zöldfülü- támaszkodott meg mellettem és nézte ahogy mosogatok. - Miért fotós vagy ha lehetnél szakács is?

- Ezek a kezek sok mindenre jók mégsem vagyok például hímringyó- mondtam ki szemrebbenés nélkül.

- Meleg vagy?- mért végig és hangjában ubdort véltem felfedezni.

- Elítélsz Hyung?- fordultam felé kezeimet megtörölve.

- Utálom a buzikat. Ha rám mersz mozdulni ki vagy rúgva világos?- tömény undorral és gúnnyal a hangjában. - Indulunk

Ellökte magát és felvette a kocsi kulcsát.

- Az enyémmel megyünk- öltöztünk fel és beültünk az autójába.

Egyszerű fehér mercédesz. Illik is hozzá.

- Te nem szokál modellt állni?- nézett rám napszemüvege mögül. A lehúzott ablakon keresztül beáramlott levegő szőkés barna frissen mosott hajába kapott és homlokába hullottak a rakoncátlan ticsek. Alap esetben még szexynek is tartanám, de nincsenek szexy telt ajkai, fekete haja és pufók pofija mint a páromnak.

De fura ezt kimondani. Park Jimin az én párom, szeretőm. Tetszik.
A gondolatra elmosolyodtam.

- Ya Zöldfülü- lökte meg a combom ezzel kizökkentett a gondolataimból. - Válaszolsz még ma vagy elcseppesz előbb a látványomtól?

Pimasz félmosolyra húzta ajkait amitől picit lefagytam. Miket beszél ez a hülye? Még nem is annyira szexi...

- Nem álltam még modellt- válaszoltam.

- Akkor csak a kamera másik oldalán voltál mindig?- lepődött meg.

- Am ja. Miért?- pillantottam felé.

- Csak- parkolt le az ügynökség előtt és kiszálltunk.

Ő elment készülődni én meg felállítottam a szükséges felszerelést.

- Na add ide- vette ki a kezemből a gépet.

- Minek?- néztem rá meglepetten.

- Na állj be Playboy Nyuszi- kattintott rólam egy képet ahogy esetlenül állok a fényben.

Ezt komolyan gondolja?

Halii :)
Isméteste felé rész 😊
Remélem tetszett :)
Ha igen hagyjatok nyomokat ❤

Pussz: VALAKI

Pussz: VALAKI

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vkook ❤❤❤

Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now