TaeHyung Pov
Hogy mit miért teszek? Nem tudom a megfelelő választ, de ez csak egy a sok közül.
Hagytam, hogy elcsábítson. Közel engedtem magamhoz és hagytam, hogy lerombolja azt a falat amit gondosan magam köré építettem. Ez a bolond kölyök elérte hogy szeressem. Vagyis hogy szeressem egy ideig.Elhitette velem, hogy lehet köztünk valami erre milyest az exe vissza jön én sehol nem vagyok...
Előttem válltottak szenvedélyes nyálcserét én pedig végig néztem... Hogy miért? Mert a düh nem engedte, hogy megmozduljak. Merev tekintertel figyeltem ajkaik mozgását és a fejemben elképzeltem ahogy 69 módon megölöm és megkínzom Jimint.
- Szeretlekh- suttogta kipirultan az uke.
- Én is téged- mosolygott JungKook ezzel utolsó reményem szikráját is eloltva.
Végre észre vettek, de mindketten máshogy reagáltak.
Jimin arcán győzelemről árulkodó mosoly terült szét. Győzött, de Kook is így látja?Tekintetemet a kis nyuszira vezettem aki csak ragaszkodóan állt exe mellett, de bűnbánó arcal nézett rám.
Nem kell a sajnálata...- Tae am...
- Kook hozzám költözik és felmond- jelentette ki Jimin, de csak értetlen pillantásokkal díjazta ezt JungKook.
- Jimin ezt előtte meg kellene beszélni...- próbálkozott Kook, de Jimin hajthatatlan volt.
- Nincs ezen mit megbeszélni. Nem engedlek egy ilyen karjai közé- fintorgott rámnézve.
Oh hogy basználak szájba te kerti törpe.
- Majd ha eléred a felső polcot akkor ugrálj nekem tök mag. És ha Kook felmond akkor az egész munkáját elveszti. Egy olyan faszkalap miatt mint te nem fog felmondani- lesajnáló hangnememtől kissé megilletődött de kicsiny testét düh és valószínüleg az irántam érzett gyűlölet és megvetés keveréke töltötte el. Közelebb lépett és kicsi keze az arcomon csattant.
Amilyen kicsi olyan piszok erős. Fájdalmasan felnyüszítettem és az arcomhoz kaptam.
- Jól figyelj kihez beszélsz mert kapsz még!- rivallt rám és ütni akart még de JungKook megfogta a kezét.
- Nem éri meg. Ezt megbeszéljük- húzta le a tetőről fotósom Jimint és gondolom az egész épületből.
Eddigi stabil állásomból lerogytam a földre. Hátam libabőrös lett a hideg kőtől.
Az égen hatalmas bárányfelhők sorakoztak. Mindet egytől egyik végig mértem. Volt bicikliző hóember, ugráló nyuszi...Ugráló Kookie? Faszom, mostantól egy nyuszit sem láthatok mert mindig a kis Babyboy fog eszembe jutni? Ez nagyon nem lesz jó. Felejtenem kell...
Délutánig feküdhettem ott mire elkezdtem jobban fázni. Felkeltem nagy nehezen és bementem az épületbe. Nagyon sok mindenki rohangált az emeletek közt.
Nekem az utam a főnök irodájába vezetett vagyis az apámhoz.
Nem kellett kopognom csak lazán benyitottam majd megálltam a szépen csiszolt asztal előtt. Kezeimmel rátámaszkodtam és mély levegőt véve adtam ki magamból amit akartam.- Ne engedd felmondani- tudja nagyon jól kiről beszélek.
- Az előbb volt itt a párjával... Nagyon tiltakozott, de nem mert neki ellent mondani. Elküldtem, hogy holnap mondja meg, hogy tényleg fel akar-e mondani.
- Köszönöm apa- néztem rá hálásan.
- Tudom, hogy fontos neked. Ez a minimum fiam- biccentett halovány mosollyal.
Mosolyogva elköszöntem és haza indultam. Nem hiszem, hogy felmond... Nem lehet annyira szerelmes ha míg Jimin itt sem volt simán hagyta hogy akár számára jelentéktelen dolgokkal is, de törődjek vele.
Én megmutattam neki milyen vagyok... Ennyitől eldobja mindent amit adtam neki? Ha így lesz hatalmasat fogok benned csalódni Jeon JungGuk...
A házba bemenve apró hangokat hallottam a konyhából. Lia telefonon beszélt valakivel. Oh mikor hálát adok hogy angol helyett Japánt választottam.
De így is csak az utolsó mondatát kaptam el. Kivel fog találkozni két nap múlva?
Mikor lerakta és ott hagyta az asztalon a telóját megvártam míg el megy fürdeni. Gyorsan felkaptam és megnéztem a hívás listát.16:21-> Jimin
16:34-> Jimin bátyja
Mennyi az idő? Gyorsan pillantottam a jobb felső sarokban lévő idő jelzőre.
16:36...
Mi a fene folyik itt?
Oh boii Haliii :)
Évad záró lesz a holnapi rész, de ne aggódjatok lesz még 2x ennyi ^^
Holnapra egyetlen, hosszabb és esemény dúsabb rész várható ^^
Nektek mennyire tetszett TaeHyung szemszöge? Jó volt vagy ne eröltessem? 😅😅😳😳
Ha tetszett hagyjatok nyomokat 💞💞Pussz: VALAKI
YOU ARE READING
Gyönyörű Szerencsétlenség [VKook/ BEFEJEZETT]
FanfictionJeon JungKook egy fiatal fotós, akinel a kezébe sose adtak nagy munkát. Viszont mikor végre a sarkára áll és a nagyobb munkát követel nem gondolja, hogy az a nagy feladat mennyire lesz nehéz. Azt hitte a sztárok fotózása könnyű. Beállnak, lő és vég...