Tanıtım

4.8K 111 70
                                    

Nefretin en derinlerde yaşandığı bir hikayeyle başladı her şey. Uçurumda yaşanan bir ölümle birçok kişinin hayatı etkilenecekti. Belki de her şey çoktan başlamıştı ve bu ölüm bazı şeyleri su yüzeyine çıkmasını sağlayacak bir başlangıçtı...

~~~

Erkan, nişanlısı öldükten sonra hayata küsmüştü. Onu hayata bağlayan tek şey sevdiğinin ölümüne sebep olan kişiyi bulmaktı. Yemeyi, içmeyi ve uyumayı sadece hayatta kalabilmek için yapıyordu. Ve bir gün bir ipucu yakalar. Nişanlısını ölüme sürükleyen kişiyi bulduğunu düşünmektedir. Peki gerçek neydi? Her şey bir çorap söküğü gibi gelişirken o katil sandığı kişiye duyduğu nefret günbegün artmaktaydı.

Hazal kendi halinde yaşayan ve avukat olduğu halde aldığı bir ceza yüzünden 2 yıl boyunca mesleğini icra edemeyen biriydi. Babasının tamirhanesinde çalışırken bir gün hiç tanımadığı biri tarafından katil damgası yedi. Hayatı o günden sonra daha da çıkmaza girdi. Bu katil damgasını üstünden atmak için gerçek katili bulmaya karar verdi.

~~~

Onsuz aşka mahkum bırakılan genç bir adam ve katil damgası yiyen genç bir kadın arasında geçen imkansızlıklarla dolu bir hikaye. Mücadeleler içinde geçen bu hikayede kazanan kim olacaktı? Ya da kaybeden?

ONSUZ AŞK #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin