"Neden geldin?" diye sordu Erkan.
"Yüzünü görmek için değil tabiki. Seni durdurmanın tek yolu buydu. Eğer şartımı yerine getirirsen seni serbest bıraktırırım."
"Ne saçmalıyorsun sen?" diyerek sesini yükseltti Erkan.
"Eğer bir daha tamirhaneyi gözetlersen şikayeti geri çekmeyeceğiz. Avukat olduğumu biliyorsun bir lafımla buraya tanıdığım bütün avukatları getirtirim ve senin elinden hiçbir şey gelmez. İstersen dünyanın parasını ser bir şey değişmez. Beni anlıyor musun?" dedi Hazal sakin bir ses tonuyla. Onun gözlerinin içine baktı ve başını çevirip parmaklıklara bakıp güldü.
"Evet cevabını bekliyorum." dedi Hazal.
Erkan ise başını eğmiş düşünceli bir halde duruyordu. Ne diyeceğini toparladıktan sonra onun yüzüne baktı.
"Öyleyse benim de bir şartım var. Eğer bu kadar suçsuz olduğunu düşünüyorsan gerçek suçluyu bulmama yardım edeceksin."
"Kabul ediyorum." dedi Hazal.
&&&
Erkan özgürlüğüne kavuşunca yanlarına usulca gelen Yiğit'e baktı. Adımlarını hızlandırıp ona yaklaşacak iken Hazal bir anda ortaya çıkıp aralarına girdi. Erkan başını yana çevirip karşı tarafında duran genç adama bakışlarını gösterirken Yiğit ona bakmamaya çalıştı.
"Ne yapıyorsun?" diye sordu Hazal.
"Yiğit'in yüzüne bakıyorum. Attığım yumruktan dolayı yakışıklı yüzüne bir şey olup olmadığını görmek istedim."
"Bu iltifat için teşekkür ederim. Benim acil gitmem gerekiyor Hazal abla. Kendine iyi bak. Hoş çakal!" diyerek hızla yanlarından kaçarak gitti Yiğit.
Erkan ise onun arkasından bakıp tebessüm etti. Hazal'ın kızgın bakışlarını ise sonradan fark edince ona baktı.
"Yarın öğleden sonra sana söylediğim adrese geleceksin." dedi Erkan en ciddi ses tonuyla.
"Emriniz olur." diyerek dalga geçti Hazal. Erkan buna pek aldırış etmeden yanından geçip gitti.
&&&
Hazal tamirhaneden çıkıp motoruna bindi. Kaskını taktıktan sonra yola çıktı. Hiç bilmediği bir yere gitmekten tereddüt bile etmemişti. Çünkü bu olaylar artık canını sıkmıştı. Her şeyi bitirmek için Erkan'ın şartını kabul etmişti. Telefonundaki adrese baktığında etrafa baktı ve etrafında duran evlerin numaralarına baktı. Aradığı evi bulunca motordan indi ve kaskını çıkardığı an saçları dağıldı. En sevmediği şey şuan dağılan saçlarıydı. Kimse görmeden motorun aynasından düzeltirken arkadan birini gördü. Bu gördüğü kişi Demirdi. Bir anlık refleks ile irkilerek arkasına döndü Hazal.
"Korkutmak istememiştim. Burada ne yapıyorsunuz?" diye sordu Demir.
"Erkanla görüşmeye geldim." dedi Hazal.
"Neden?" diye sordu Demir. Sonra bu dediğini toparlamak için konuşmaya devam etti. "Yani demek istediğim aranızda nasıl bir bağlantı var. Erkan benim erkek kardeşim de." diyerek cümlesini tamamladı Demir.
"Haberiniz vardır muhakkak. Erkan araba kazasında nişanlısını kaybetti. Ama onun tesadüfen ölmediğini düşünüyor çünkü kullandıkları arabanın freni bozulmuş. Suçluyu bulmak için benden yardım istedi."
"Doğru siz avukattınız ama cezanız hala sürüyor diye biliyorum."
"Evet cezam bitmedi ben kendisine yasal yollarla yardım edemeyeceğim. Sadece bir kanıt veya herhangi bir şey bulmaya çalışacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONSUZ AŞK #Wattys2019
Mystery / ThrillerBütün rakamlar ondan sonra unutuldu. Geriye bir tek AŞK kaldı... Erkan'ın elinden kayıp gidenlerin ardından bir tek içinde hissettiği aşk kalmıştı ve sevdiğini ölüme sürükleyen suçluyu bulmak için yaşamaya devam ediyordu. Hazal kendi halinde yaşay...