Yukarıdaki şarkıyı beğeneceğinizi umuyorum. Bölümü yazarken bu şarkıyı dinliyordum.😍😍...
"Bana bak!" dedi Hazal öfkeli bir ses tonuyla.
"Baktım." dedi arabadaki adam.
Önünde duran ufak çakıltaşını aldı Hazal. Kolunu kaldırıp fırlatmayı planlarken bir ses işitti. Arkasını döndüğünde Erkan'ı gördü. Ardından tekrar arabaya baktı.
"Sen miydin?" diye sordu Hazal. Ferahlamış bir halde taşı yere attığı sırada Erkan yanına yaklaştı. Hazal'ın kolundan tutup kendine çekti ve sarıldı. Kokusunu içine çekerek gülümsedi.
"Benden başka birini mi bekliyordun?" diye sordu Erkan.
"Hayır ama-" dedi Hazal. Tam bir şeyler söylemek üzere iken Erkan onu susturdu.
"Hadi gidelim." dedi Erkan. Birlikte arabaya bindiler. İşyerine geldiklerinde Selin ile karşılaştılar.
"Günaydın."
"Günaydın Selin." dedi Hazal gülümseyerek. Erkanla el ele olduğunu fark edince elini çekip Selin'in yanına geldi.
"Bizi tanıştırmayacak mısın?" diye sordu Selin.
"Erkan'ı davadan bilirsin. Kendisi de en yakın arkadaşım Selin. Birlikte çalışıyoruz." dedi Hazal.
"Demek burada ikiniz çalışıyorsunuz." dedi Erkan düşünceli bir halde.
"Evet. Yani tüm birikimimizi burayı açmak için harcadık." diyerek açıklama yaptı Selin.
"Neyse biz yukarı çıkalım. Görüşürüz." dedi Hazal.
"Akşam gelirim. Kendine dikkat et." diyerek arabasına bindi Erkan. Hazal yukarı çıkana kadar bekledi.
Büroya girdiklerinde Selin bir açıklama bekledi. İki kolunu birbirine dolayarak Hazal'ın karşısına geçip oturdu.
"Şimdi sizin aranızda ne var?" diye sordu Selin daha fazla dayanamayarak.
"Erkan dün akşam sen çıktıktan sonra işyerine geldi. Benimle konuşmak istediğini söyledi." dedi Hazal. Sonrasında dün akşam olanları tek tek anlattı.
"Hazal sen yine de çok dikkatli ol. Erkan'ın abisi pek güvenilir birine benzemiyor. Ya seni takip eden kişinin Demirle bir ilgisi varsa? Ben her şeyi ondan beklerim."
"Bilmiyorum ama her şeye rağmen Erkan'ın yanımda olması bana her şeyi unutturuyor. Daha önce hiçkimseye karşı böyle hissetmediğimi daha iyi anlıyorum. Onun sayesinde hayatımın farklı bir rengi oldu. Eskiden bütün her şey gözümde soluk görünürdü. Derdim ki bu hayatta beni annem bile sevmediyse başka birinin beni sevmesini beklemem saçma olur. Sonra Ozan'ı tanıdım. Onun sayesinde de birçok tecrübe edindim ama onla aramızda sevgiden çok arkadaşlık olduğunu fark ettim. Ozan bana kendimi sevmemi öğretti. Böylece ilk olarak kendimi sevdim. Sonra karşıma Erkan çıktı. Onu tanıdıkça hiç fark etmeden onu sevmeye başlamışım. Hiç karşılık beklemeden, hiçbir beklenti duymadan yalnızca onu sevdiğimi anladım. İşte o zaman gerçek aşkı yaşadığımı daha iyi anladım. Bütün bunlara rağmen Erkan'ın da beni sevmesi o kadar güzel bir duygu ki bana sevilmenin de nasıl olduğunu hissettirdi." dedi Hazal sesi ağlamaklı çıkmıştı. Selin içi burkulmuş bir halde Hazal'a sarıldı.
"Artık kötü günler geride kaldı. Sen her şeyin en iyisini hak ediyorsun canım arkadaşım." dedi Selin. Ağlamamak için başını yukarı kaldırdı. Kapının eşiğinde duran Erkan biraz önceki tüm konuşmaya şahit olmuştu. Elinde Hazal'a ait olan birkaç evrak vardı. Arabada unuttuğunu görünce geri gelip bu sahneyle karşılaştı. Hazal kendini toparlayınca kapıyı tıklatıp içeri girdi.
"Neden geri döndün?" diye sordu Hazal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONSUZ AŞK #Wattys2019
Mystery / ThrillerBütün rakamlar ondan sonra unutuldu. Geriye bir tek AŞK kaldı... Erkan'ın elinden kayıp gidenlerin ardından bir tek içinde hissettiği aşk kalmıştı ve sevdiğini ölüme sürükleyen suçluyu bulmak için yaşamaya devam ediyordu. Hazal kendi halinde yaşay...