22.bölüm

427 56 16
                                    

Medyada çalan şarkı ile dinleyebilirsiniz. :)

...

Hızlı bir şekilde arkasını döndüğü sırada kimseyi görmedi. Yanlış anladığını düşünerek yürümek üzereydi ki karşısına dikilen kişiye baktı. Bir anda Erkan ile göz göze gelince irkilerek birkaç adım geriledi.

"İyi misin?" diye sordu Erkan biraz endişeli olduğu yüzünden belli oluyordu.

Hazal heyecan ve biraz önce yaşadığı gerilimden dolayı kendini tuhaf hissediyordu. Surat ifadesini değiştirip gülümsedi.

"İyiyim. İçeri girelim mi?" diye sordu Hazal.

"Tamam." dedi Erkan. İçeri geçerken etrafa dikkatlice baktı. Biraz önce Hazal'ın arkasından gelen birini fark etmişti ama şuan ortalıkta kimse yoktu. Yanlış gördüğünü düşünerek içeriye geçtiler. Biraz sonra yanlarına gelen garson yine aynı kişiydi. Tam fular hakkında bir şey söylemeyi planlayacaktı ki Hazal'ın bakışlarını görünce sustu ve siparişleri alıp masaya geri döndü.

"Afiyet olsun." diyerek yanlarından ayrıldı garson. Kafeye yeni gelen müşterilerle ilgilenmeye başladı.

"Evet ne konuşacağız?" diye sordu Hazal.

"Geçen gün söylediklerini kanıtlayacak bir şeyler bekliyorum." dedi Erkan kesin bir tavırla.

"Bunu kesin olarak kanıtlamam imkansız ama yine de bir kanıt bekliyorsan cezaevine Buğra ile aynı zamanda giren adamı araştırabilirsin. İkisi arasında çıkan bir tartışma yüzünden o adamı başka yere göndermişler. Buğra'nın bu konuda sessiz kalması için tehdit edildiğini düşünüyorum. Çünkü onun yerine gelen adam da Buğrayla uğraşıp duruyormuş."

"Bunlara inanmalı mıyım?" diye sordu Erkan alaycı bir bakış atarak.

"Bana kanıt göster diyen sendin. Eğer gerçekten bir kanıta ihtiyacın varsa git araştır. Dediklerim doğru çıkınca beni ararsın." diyerek masadan kalktı Hazal. Sinirini üzerinden atmak için dışarıya temiz hava almaya çıktı. Elleri hala sinirden titriyordu. Derin nefes alıp sakinleşmeye çalıştı. Kendini toparladıktan sonra yürümeye başladı. Akşam çarpan rüzgar ağaç dallarını sallarken üşüdüğünü fark etti Hazal. Yoldan geçen bir taksi bulmak için cadddeye bakıp durdu. Onun arkasından yetişen Erkan konuşmak için peşinden koştu ama yetişemedi. Hazal saniyeler içinde taksiye binmişti bile.

***

Günler hızla geçiyordu. Erkan ise o gün Hazal'ın kızgın bir şekilde gidişini hatırlayıp duruyordu. Bütün her şeyi bir kenara bırakıp aklında takılı kalan soruları cevaplamaya gitti. Buğra'nın cezaevinde olan adamı araştırdı ve Hazal'ın dediği gibi aralarında sorun çıktığı için adamı başka bir yere göndermişlerdi. Mantıklı düşünmeye çalıştı ve önceden göremediği her şeyi şimdi biraz daha iyi görebiliyordu. Abisine bu durumu açıkladığında ise olaylara odaklanmak yerine Hazal ile görüşmesinden dolayı rahatsızlık duyduğunu daha çok belli ettirmişti. Parmağından Derya ile olan nişan yüzüğünü bile çıkaramamış iken abisinin neden bu kadar Hazal konusunda endişelendiğine anlam veremiyordu. Bu durumdan iyice sıkılmıştı. Temiz hava almak için dışarı çıktığında arabaya bindi. Yolda gezinirken birden kendini Hazal'ın yaşadığı evin sokağına geldiğini fark etti. Dalgınlıkla beraber geri gitmek üzere iken Hazal'ı gördü. Tam karşısında onunla konuşan Ozan'ı görünce surat ifadesi değişti. Yüzünde oluşan o kızgın ifadeye donuk bir şekilde anlam veremeyerek arabayı sürdü ve sokaktan ayrıldı. Tam o giderken Hazal başını çevirip duyduğu araba sesine odaklandı. Başını çevirip baktığında arkadan Erkan'ın arabasına benzetti ama emin olamadı.

ONSUZ AŞK #Wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin