Part 23

2.4K 220 22
                                    

Έγκυος? Όπως λέμε έγκυος-έγκυος? Από τον..Ζάντερ?

«Πες μου ότι δεν εννοείς τον Ζάντερ», λέω προσπαθώντας να διατηρήσω την ψυχραιμία μου.

«Ποιος Ζάντερ κοπέλα μου? Του Άλεξ είναι», λέει πιάνοντας μια τούφα από τα μαλλιά της και στριφογυρίζοντάς την γύρω από το δάχτυλό της.

Δεν έχω χρόνο να εκνευριστώ με αυτή της την κίνηση, πολύ απλά επειδή έχω σημαντικότερα θέματα για να ανησυχήσω. Όπως για παράδειγμα το ότι η Μπρέντα είναι έγκυος και ο Ζάντερ είναι ο πατέρας του παιδιού. Αν είναι παιδί. Μάλλον αγγελάκι καλύτερα ή κάτι τέτοιο. Αλλά δεν είναι αυτό το κυρίως πρόβλημα αυτή τη στιγμή.

Το πρόβλημα είναι ότι είναι έγκυος. Που σημαίνει ότι..εκείνη και ο Ζάντερ-

Τι? Όχι, όχι αποκλείται.

Τι αποκλείεται ρε Έιπριλ? Ο Ζάντερ είχε μια ζωή πριν σε γνωρίσει.

Σε μια σύντομη παρατήρηση της Μπρέντα, καταλαβαίνω πως δεν πρέπει να είναι πολύ καιρό έγκυος.

Που σημαίνει ότι το όλο…πράγμα έγινε αφού ο Ζάντερ ήρθε να με βρει.

«Πόσο καιρό το ξέρεις?», ρωτάω προσπαθώντας να διατηρήσω την ψυχραιμία μου. Αν και τέτοια ώρα τέτοια λόγια. Ποια ψυχραιμία?

«Έχει καμιά βδομάδα», απαντά εξίσου αδιάφορα με πριν.

«Να σου ζήσει», απαντώ, αλλά οι λέξεις βγαίνουν τελείως μηχανικά από το στόμα μου.  Γυρνάω και παίρνω το δρόμο προς το δωμάτιό μου. Φάνηκε ατελείωτη η διαδρομή μέχρι εκεί. Όταν τελικά φτάνω, κλείνω την πόρτα και μετά από λίγη ώρα επιτρέπω πλέον στον εαυτό μου να επεξεργαστεί όλα αυτά που έμαθε.

Ο Ζάντερ και η Μπρέντα. Και το αγγελάκι τους.

Ηρέμισε, προστάζω τον εαυτό μου.

Δεν μπορείς να σκεφτείς καθαρά έτσι. Αλλά ποιες είναι οι επιλογές μου?

Να φύγω? Και να πάω πού? Στην Ατλάντα πίσω στην μητέρα μου, την Έμμα και τον Σέιν? Όχι. Κάτι τέτοιο δεν αποτελεί λύση. Τουλάχιστον όχι ακόμη. Όχι πριν βρω εκείνο το βιβλίο και σίγουρα όχι εάν δεν σιγουρευτώ ότι δεν με κυνηγάει κανείς. Δεν πίστευα ότι κάτι τέτοιο θα μου περνούσε από το μυαλό, αλλά τώρα το βλέπω ξεκάθαρα. Γιατί να αφήσουν εμένα ελεύθερη να κυκλοφορώ? Σίγουρα θα θέλουν να μάθουν πράγματα για τη μητέρα μου. Και όταν λέω «θέλουν» και «μάθουν» εννοώ τους υπεύθυνους εκεί πάνω. Πώς τους είχε πει ο Ζάντερ στο ημερολόγιο? Μάλλον Γηραιούς. Αλλά γελιέμαι αν νομίζω ότι ξέρω τι ρόλο έχουν και αυτοί. Πράγμα που, όπως φαίνεται, μας οδηγεί στον επόμενο λόγο για τον οποίο δεν πρέπει να φύγω, ο οποίος είναι να βρω εκείνο το βιβλίο του μπαμπά του Ζάντερ. Δεν ξέρω τι περιμένω να βρω εκεί μέσα, αλλά ίσως να είναι η μόνη ελπίδα που έχω για να μάθω τι μπορώ να κάνω ή τι ρόλο παίζω σε όλη αυτή την ιστορία με τους αγγέλους εν πάση περιπτώσει. Θα μπορούσε να γράφει κάτι και για τον πατέρα μου. Αλλά πολύ αισιόδοξο το κόβω.

Απαγορευμένα Όνειρα {GWattys}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant