(σημείωση: παιδιά αυτό είναι το προτελευταίο παρτ της ιστορίας! σας ευχαριστώ πολύ που το διαβάσατε μέχρι εδώ και ελπίζω να σας ικανοποιήσει και το φινάλε που θα το ανεβάζω από βδομάδα :'))
-Ζάντερ-
Βλέπω την Μπρέντα να κατευθύνεται προς το μέρος μου και ξέρω ήδη τι πρόκειται να κάνει. Όχι μόνο εκείνη, αλλά και ο υποτιθέμενος κολλητός μου, Τόμι. Δεν υπάρχει περίπτωση να την αφήσει να πει όσα ξέρει. Όσα μου είχε πει πίσω στο εξοχικό.
«Δεσποινίς Σάρρονς, αν έχετε κάποιο στοιχείο που θα βοηθούσε στην επίλυση του ζητήματος αυτού, σας ακούμε. Αλλιώς παρακαλώ, επιστρέψτε στη θέση σας», παραθέτει γρήγορα ο κύριος Σάρρονς. Υποθέτω ότι δεν θέλει την κόρη του να μπλέκεται σε τέτοια ζητήματα. Δεν τον κατηγορώ.
Αν και ξέρω ότι δεν θα καταφέρει τίποτα. Στην καλύτερη περίπτωση θα τη γλιτώσω με μόνο δύο μήνες στα κελιά. Αυτή είναι η μικρότερη τιμωρία.
Δεν θα μπορείς να είσαι μαζί της ποτέ, ακούω μια φωνή να ψιθυρίζει στο μυαλό μου.
Και είναι αλήθεια. Δεν θα με αφήσουν να ξαναπλησιάσω την Έιπριλ. Πόσο μάλλον να είμαστε στον ίδιο κόσμο. Και μαζί. Για λίγο καιρό Όλες οι προσπάθειές μου πήγαν χαμένες.
Όχι χαμένες. Σκέψου ό,τι περάσατε μαζί.
Είμαι ευγνώμων και για τον έστω και λίγο χρόνο που πέρασα μαζί της. Αλλά πώς θα μπορέσω να συνεχίσω την ζωή μου σαν να μην συνέβη τίποτα από όλα αυτά? Θα μπορέσω? Εκείνη θα μπορέσει? Και τελικά η γνωριμία μας της έκανε καλό ή της επέφερε περισσότερα προβλήματα?
Η φωνή της Μπρέντα με αποσπά από τις σκέψεις μου. «Μπαμπά- κύριε δικαστά – θέλω να πω. Ο φύλακας Περέζ δεν διέπραξε κανένα έγκλημα που να απαιτεί την οποιαδήποτε τιμωρία. Τον τιμωρείτε επειδή έφυγε από εδώ και πήγε στον κόσμο τον ανθρώπων? Όλοι μας μπορούμε να το κάνουμε αυτό όταν πρόκειται για την προστασία των ανθρώπων μας. Τον τιμωρείτε γιατί θέλησε να είναι μαζί με την προστατευόμενή του? Εφόσον εκείνη είναι το ταίρι του ποιο είναι το πρόβλημα?»
Ξέρω πως την πονάνε τα λόγια της αυτή τη στιγμή. Πάντα πίστευε ότι θα καταλήγαμε μαζί. Μια σπίθα ενοχής κατατρώει το μυαλό και το σώμα μου, αλλά την αφήνω να σβήσει. Δεν είναι η δική της ζωή σε κίνδυνο τώρα. Παρόλα αυτά ξέρω ότι ήρθε εδώ με έναν στόχο. Και τίποτα δεν θα σταματήσει την Μπρέντα Σάρρονς από την πραγματοποίησή του.