Αφού η Μπρέντα κι εγώ καθόμαστε στον καναπέ του σαλονιού-και αφού τα δάκρια της Μπρέντα έχουν φύγει πλέον από τα μάτια της- σπάει τη σιωπή λέγοντας: «Να ξεκινήσω τονίζοντας ότι σου κάνω χάρη που σου τα λέω όλα αυτά, έτσι? Δεν είναι ότι σε συμπαθώ ή κάτι τέτοιο, να ξέρεις. Απλά σε λυπάμαι»
Ναι, καλά. Το ξέρω ότι με συμπαθεί κατά βάθος, αλλιώς ούτε τι σχεδίαζε ο Τόμι θα μου είχε πει. Αλλά τώρα που το σκέφτομαι, ούτε αυτό μου το είπε.
«Δεν σε πιστεύω. Ξέρω ότι με συμπαθείς. Αλλά δεν μου έχεις πει για τα σχέδια του Τόμι πράγμα που σε καθιστά ακόμη ύποπτη. Πρόσεξε πώς θα στρώσεις το κρεβάτι σου, Μπρεντάκι, γιατί έτσι θα κοιμηθείς», λέω.
«Ας τα πάρουμε ένα-ένα γιατί αλλιώς δεν θα καταλάβεις τίποτα από αυτά που θα σου πω, οκέι? Και όχι πολλά-πολλά τέτοια σε μένα» ,λέει παίρνοντας μια πιο αμυντική, αλλά και επιθετική ταυτόχρονα. Μια πιο Μπρέντα στάση.
Αγνοώ το τελευταίο της σχόλιο, μιας και τη χρειάζομαι ήρεμη για να μου πει τι συμβαίνει, οπότε νεύω και ξεκινά να μιλάει.
«Αρχικά, όλοι οι άγγελοι κάθε φορά που κατεβαίνουν στη γη σας δεν έχουν φτερά. Είναι σαν ένας τρόπος για να αναμειγνυόμαστε όταν χρειάζεται με του ανθρώπους. Οπότε το σχόλιό σου για τα φτερά μου ήταν πολύ άστοχο. Μπορεί να μου τα αφαίρεσαν όσο ήμουν εδώ. Και κάτι τέτοιο είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να συμβεί σε έναν φύλακα. Και δεν μου έχουν καν αναθέσει τον πρώτο μου προστατευόμενο! Στο θέμα μας όμως. Αν κάποιος άγγελος χάσει τα φτερά του –είτε έχοντας διαπράξει κάποιο έγκλημα, είτε από γεράματα και δεν μπορεί να είναι πλέον φύλακας- είναι σαν να έχει χάσει την ταυτότητά του. Τα φτερά είναι το σύμβολο της δύναμής μας, αυτό το κάτι που μας κάνει ξεχωριστούς. Δεν μπορείς ούτε καν να φανταστείς πώς ένιωθε ο Άλεξ όταν του τα κατάσχεσαν. Πρέπει να ήταν απαίσιο», λέει σκεπτόμενη.
Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να ακούω με προσοχή. Ίσως η Μπρέντα να είναι η καλύτερη επιλογή που έχω για να πάρω πληροφορίες.
«Θέλω να σε ρωτήσω κάτι»,λέω προσπαθώντας να διατυπώσω αυτά που θέλω σωστά. «Τι ξέρεις για το δεσμό ενός αγγέλου με έναν άνθρωπο? Και για τυχόν παιδιά…?»
Η Μπρέντα σηκώνει το βλέμμα της, και από την έκφρασή της μπορώ να καταλάβω ότι δεν ξέρει και πολλά.
«Αυτό είναι ένα… περίπλοκο θέμα. Για να σου πω την αλήθεια, δεν ξέρω κάποιον άγγελο εκτός από τον πατέρα σου που να ερωτεύτηκε θνητό άνθρωπο. Καταλαβαίνω το όλο σκάνδαλο που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομά του. Αυτά που έκανε» λέει προσπαθώντας να βρει τις κατάλληλες λέξεις «ήταν κάτι που… πώς να το πω… έβγαινε τελείως από την νοοτροπία των αγγέλων. Το όλο θέμα του Ταιριάσματος είναι να σου βρει τον κατάλληλο άγγελο που θα σε κάνει ευτυχισμένο, αλλά εκείνος… ουσιαστικά το απαρνήθηκε αυτό. Έχω ακούσει ότι το ταίρι του εμφανίστηκε κανονικά στο μενταγιόν, και παρ’όλα αυτά εκείνος διάλεξε την προστατευόμενή του. Και όσο για τα παιδιά… ειλικρινά δεν ξέρω τι είσαι. Ούτε τι μπορείς να κάνεις. Μπορεί να μην είσαι τελείως άγγελος, αλλά δεν είσαι ούτε και τελείως άνθρωπος. Σίγουρα έχεις στοιχεία και από τις δύο μεριές. Θα σου έλεγα να ρωτήσεις τους Γηραιούς αλλά δεν ξέρω αν θα σε αφήσουν να πας εκεί πάνω χωρίς να σε φυλακίσουν ή να σου κάνουν κακό», αποκρίνεται η Μπρέντα.