Ertesi Gün...
Defne alarmın sesi ile gözlerini açar. Alarmı kapattıktan sonra yataktan kalkar. Banyoya gidip rutin işlerini halleder. Dolabın yanına gider.
D:hmm acaba ne giysem ?
Kıyafetlerini bakmaya başlar. İçlerinden birini alarak giyinir. Makyajını da yaptıktan sonra telefonunu eline alıp Ömerine mesaj atar.
Gönderilen:Tatlı Mafyam 💗
Günaydın canımın içi 💋 Seni seviyorum...
Gülümseyip telefonunu çantasına koyup aşağı iner. Evden çıkar ve arabasına binip şirkete doğru gitmeye başlar...
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
Ömer sabah gözlerini mesaj sesi ile açar. Eliyle uzanıp telefonunu eline alıp mesajı açar.
Gönderen: Tatlı Defnem
Günaydın canımın içi 💋 Seni seviyorum...
Ömer çarpık çarpık güler.
Gönderilen: Tatlı Defnem
Günaydın bebeğim ❤ bende seni seviyorum...
Gülerek telefonu komidinin üzerine koyar. Banyo da rutin işlerini hallettikten sonra giyinir. Aynada kendine bakıp aşağı iner. Onu gören Mehmet hemen yanına gelir.
M:günaydın abi
Ö:günaydın.
M:abi Sarp işi tamam.
Ö:güzel güzel. Hadi gidelim.
Ömer önden Mehmet arkadan evden çıkarlar. Mehmet Ömer'in kapısını açar. Ömer arabaya biner. Mehmette arabaya biner. Ömer'e dönüp;
M:şirkete değil mi abi ?
Ö:evet evet
Mehmet önüne dönüp arabayı çalıştırır...
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
Defne şirkete gülerek girer. Aytekin ve diğer çalışanlar onu görür görmez hemen yanına gelirler.
D:günaydın arkadaşlar.
Ay:günaydın Defne hanım. İyi misiniz?
X:size bir şey olacak diye çok korktuk Defne hanım.
D: arkadaşlar gördüğünüz gibi gayet iyiyim. Merak etmeyin.
Der gülümser. Herkes işine döner.
Defne Aytekin e döner.D:Aytekin ben odama geçiyorum. Sen bana kahvaltı tabağı hazırlat.
A:tamam Defne hanım
Defne de odasına geçer. Çantasını masaya koyar. Masasında ki dosyaları görünce gözleri kocaman açılır.
D:oha bu dosyalar ne be ? Gökdelen gibi. Ben bunların içinde kaybolurum. Neyse hadi bakalım iş başına
Deyip sandalyesine oturup hemen çalışmaya başlar.
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
Ömer şirkete gelir gelmez hemen Sinan ın odasına gider.
Ö: Kardeşim ?
Si:ha gel Ömer gel bende senin yanına gelecektim.
Ömer kapıyı kapatıp koltuğa oturur.
Si:her şey hazır kardeşim. Çok güzel olacak her şey.