51.BÖLÜM

1.7K 96 37
                                    

2 Ay Sonra...

Sabah olmuştur. Ömer şu son iki aydır olduğu gibi bugünde sabahlamıştır. İki aydan beri hiç uyumuyordur. Sürekli defneyi, oğlunu düşünüyordur. Bu zamana kadar her yeri aramış, fakat başarılı olamamıştır. Defne den bir iz dahi yoktur...

....

Ömer evinin penceresinden dışarı izlerken aynı zamanda da elindeki kahveyi yudumluyordur. Her zaman ki gibi dün akşam da uyumamıştır. Ve gözleri artık kıpkırmızı olmuştur. Ömer'in telefonu çalar. Ömer belki bir umut Defne dir diye bir hevesle alır telefonu eline. Ama Sinan olduğunu görünce yüzü düşer.

Ö:efendim Sinan ?

Si:kardeşim günaydın, nasılsın ?

Ö:şu iki aydır nasılsam öyleyim.

Si: kardeşim lütfen dağıtma kendini. Tamam defneyi bulamamış olabiliriz ama bu bulamayacağımız anlamına da gelmiyor ki.

Ö:Ben onlarsız koca bir hiçim Sinan. Ne kadar dediğin gibi düşünsem de olmuyor işte.

Si:anladım. Şey ben şirkete gidiyorum. İstersen sende gel kafan dağılır he ?

Ö:yok Sinan. Gelmeyeceğim ben. Neyse seni daha fazla tutmayayım. Hadi görüşürüz.

Si:peki Kardeşim sen bilirsin, görüşürüz.

Ömer telefonu kapatıp komidinin üzerine koyar. Yatağa oturup  Defne nin yastığına sarılır...

***

İzmir...

Defne o olaydan sonra İzmir e gelmiştir. Burada kendisinin gizli evi vardır. Ömer, Seda ve Pamir dahil kimse bilmiyordur. Defne ilk geldiği zamanlar sürekli ağlıyordur. Ama artık yavaş yavaş toparlanmaya başlamıştır. Doruk için...

....

Defne bahçede çiçeklerini suluyordur. Sulama işi bittikten sonra bir kenara koyar. Çiçeğinin yaprağını okşamaya başlar. O sırada bebek telsizinden ağlama sesi gelir. Defne hemen doruk un odasına gider. Beşiğin yanına gittiğinde doruk annesini görür. Ve ağlaması durur.

D:annem, aşkım benim günaydın. Gel bakayım anneye.

Defne doruk a elini uzatır. Doruk da elini uzatır annesine. Defne gülümseyerek kucağına alır oğlunu.

D:dolma biberim benim. Sen ne tatlısın böyle sabah sabah.

Diyerek doruk un yanağına öpücük koyar. Doruk da annesine güler.

D:aşkım hadi gel senin karnını doyuralım.

Defne camın önünde ki sallanan sandalye ye oturur. Doruk u emzirmeye başlar. Doruk karnını doyururken Defne dışarısını izliyordur. Evi deniz kenarına yakın olduğu için defne sürekli denizi izliyordur. Bir süre sonra Doruk doğurduğunu dair sesler çıkarmaya başlar.

D: küçük aşkım doydun mu sen ?

Doruk annesine gülümser. Defne üzerini düzeltip doruk u göğüsüne yatırır. Doruk un saçını okşarken aynı zamanda da denizi izliyordur.

***

Seda dosyaları gözden geçiriyordur. Bir eksik varsa düzeltiyordur. O sırada kapı açılır. İçeri Binnur girer.

B:canım gelebilir miyim ?

Seda Binnur u görünce gülümser.

Se:gel tabi.

Binnur kapıyı kapatıp içeri geçer. Seda da ayağa kalkar. Sarılırlar.

Se: hoşgeldin canım.

B: hoşbuldum.

Se:geç otur.

Binnur oturur. Seda da oturup Binnur a döner.

Se:bir şey içer misin ?

B:hm sade kahve olabilir.

Seda Aytekin ı arayıp 2 tane sade kahve ister. Telefonu kapatıp Binnur a döner.

B: nasılsın canım ?

Se:işte defosuz nasılsam öyleyim.

Der burukça.

B:hâlâ haber yok değil mi?

Se:hayır yok. Yani arada telefonla konuşuyoruz o kadar.

B:hm biliyorum beni de aradı. Hep dedim gel diye ama dinlemedi.

Se:aynen.  Bir bilsek yerini.

Der çaresizce. O sırada kapı açılır. İçeri Aytekin girer. Kahveleri bırakır.

Ay:seda hanım istediğiniz bir şey var mı ?

Se:yok Aytekin çıkabilirsin.

Aytekin kafasını sallayıp odadan çıkar. Binnur kahvesinden yudum alır.

Se:yani düşünüyorum. Yok aklıma gelmiyor nereye gideceği ?

B:belki de gizli bir yeri var. Oraya gitti kim bilir.

Se:valla benim bildiğim kadarıyla gizli bir yeri yok. Ama Bilmiyorum.

Deyip kahvesinden bir yudum alır.

***

Si:tekrardan görüşmek dileğiyle. 

Sinan adamlar ile tokalaşır. Adamlar gittikten sonra Sinan derya ya döner.

Si:başka toplantı var mı derya ?

Der:yok efendim. Bu sondu.

Si: anladım.

Sinan saatine bakar.

Si:ooo öğle molası gelmiş. Sen gidebilirsin.

Der:peki sinan bey

Deyip gider. Arkasından da Sinan telefonunu alıp çıkar toplantı odasından. İlerlerken iz in odasından kötü bir kahkaha sesi duyulur. Merak edilen dinlemeye başlar Sinan. İz bir arkadaşı ile konuşuyordur.

X:kızım nasıl ayırmayı başardın ?

İz:valla benim için çok kolaydı. Ömerin bara gideceğini duydum .Bir kız tuttum. Ömer iyicene sarhoş olduktan sonra kız Ömer'in yanına gitti. Bende onların fotoğraflarını çekecektim. Tabi beklenmedik olay oldu. Kız Ömer'i öperken ben tam çekeceğim sırada Defne geldi. Ömeri öyle görünce şok oldu. Ağlamaya falan başladı. Ömer'e tokat atıp gitti. Gidiş o gidiş tam 2 aydır yok. Nerede olduğunu kimse bilmiyor.

X:yok artık. Ee Defne nereden biliyor ki ?

İz:valla bilmiyorum ama benim için önemli değil. Ayırdım ya onları. Benden mutlusu yok.

X:kızım var ya çok kötüsün sen

Der kız gülerek. İz de kahkaha atar.

İz:huyum kurusun canım.

...

Sinan duydukları ile şok olur. Aynı zamanda da sinirlenir.

Si:sen çok oldun iz çok oldun. Artık senin icabına bakılmalı !

                   51.BÖLÜM SONU

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin