139.BÖLÜM

727 56 88
                                    

Seda, Manu ya erkenden gelmiştir. Şuan elindeki tasarım dosyasına bakarak düşünüyordur. Kahvesinden yudum alıp kafasını kaldırır. Sedef Yılmaz ın içeri girdiğini görür. Hemen ayağa kalkar.

Sedef:Ah Sedacım, merhaba nasılsın ?
Çok bekletmedim değil mi ?

Seda gülümser. Sedef tokalaşmak için uzattığı eli tutar.

Se:Yeni geldim sayılır bende. Teşekkür ederim, siz nasılsınız ?

Sedef çantasını koyup oturur. Seda da tam karşısına.

Sedef:Gayet iyiyim Sedacım. Şu lansmanı bir atlatalım daha da iyi olacağım.

Seda, bir şey demez sadece gülümser.
Sedef gözüyle dosyayı işaret eder.

Sedef:Bu o tasarım dosyası mı?

Se:Evet o. Buyrun.

Sedef dosyayı alıp tasarımları tek tek inceler. Yüzünde kocaman bir gülümseme oluşur.

Sedef:Seda bunlar harika Sinyorita İplikçi yine harikalar yaratmış.

Se: Teşekkürler.

Sedef:Bana güvendiğin için teşekkür ederim Sedacım. Gerçekten çok güzel bir lansman olacak.

Se:Aynen öyle. İsteklerimiz o yönde.

Sedef:Yanlız bu dosyayı benim almam lazım. Stil danışmanı bu ayakkabılara göre elbise tasarlayacağı için gerekli.

Se:Ha öyle mi ? Ama şey bu esas tasarım. Kopyasını falan alsaydınız?

Sedef:O kadar uğraşmaya gerek yok. Zaten en fazla bir hafta içinde geri vereceğim.

Seda, kadının gözlerine bakar. Kadın  samimi gülüş ve bakışlarlar Seda ya bakıyordur.

Se:Eh peki öyle olsun bakalım.

Sedef kocaman gülümser. Ve elini uzatır.

Sedef:O zaman anlaştık?

Seda başta bir tereddüt eder. Ama kararından vazgeçmeyip Sedef in elini tutar.

Se:Anlaştık, Sedef Hanım. Anlaştık.

***

Akşam...

Defne, bir şey yemeyip tabağındakilerle oynuyordur. Bu durum Ömer in gözünden kaçmaz. Ama çocuklar olduğu için soramıyordur. O sırada Doruk ile Yaz Duru yemeklerini bitirirler.

Doruk:Ellerine sağlık anne, çok güzel olmuş yemek.

D:Afiyet olsun paşam.

Doruk annesinin yanağına öpücük bırakıp içeri geçer.

Yaz Duru:Annişko ellerine sağlık.

D:Afiyet olsun fındığım.

Yaz:Anne bebekleyimle oynaya biliy miyim ?

D:Tabi bitanem.

Yaz Duru annesinin ve babasının yanağına öpücük bırakıp içeri gider. Ömer çatalını masaya bırakıp Defne ye döner.

Ö:Bebeğim, Defnem iyi misin ?

D:İyiyim canım da neden sordun?

Ö:Çünkü tabağına dokunmadın bile. Var bir şey belli. Hadi anlar bana güzelim.

Defne suyundan bir yudum alıp Ömer'e doğru döner.

D:Sedayla kavga ettik.

Ö:Aa! Neden bitanem ?

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin