91.BÖLÜM

935 62 66
                                    

Defne gözüne gelen güneş ışığı ile uyanır. Gözlerini açıp gerinir. Yanında yatan kocasını görünce gülümser. Hafif doğrulup ömerin saçlarını okşar.

D:çok seviyorum çok !!

Deyip Ömer in dudağına öpücük bırakır. Yataktan kalkıp odadan çıkar.

D:şöyle güzel bir kahvaltı hazırlayayım bari.

Tam merdivenlerden inecekken sesler duyar. Sesler doruk un odasından geliyordur.

D:bu sesler ne ki ? Doruk un odasından geliyor. Ayh dur bi bakayım

Defne doruk un odasının önüne gelir. Kapıyı açtığında gördüğü manzara ile gülümser. Doruk yatağında oturmuş oyuncak ayısı ile oynayıp konuşuyordur.

Doruk:paey eh buu agu eh papa

Defne küçük bir kahkaha atar. Doruk kahkaha sesi ile arkasını döner. Annesini görünce gülümser.

Doruk: anne

D:aşkım benim, günaydın.

Der beşiğin yanına giderek. Doruk gülüp hemen ayağa kalkar.

Doruk:gügaygın ayşkım

Defne gülerek doruk u kucağına alıp öper.

D:senin o "günaydın aşkım" diyen düğme ağzını yerim ben annem.

Deyip doruk un boynuna öpücük bırakır. Doruk gıdıklandığı için kahkaha atar.

D:sen ayıcığa ne anlatıyordun bakayım? Bana da anlat

Doruk heyecanlı bir şekilde alkış yapar. Eliyle oyuncak ayısını gösterir.

Doruk:anne paey eh buu agu eh papa

D:hıı öyle mi oldu annem?

Doruk:eyet

Defne gülerek doruk un yanağına öpücük bırakır.

D:aşkım acıktın mı ?

Doruk:eyet ajıktım ayşkım.

D:allahım sen büyüdün de cümle mi kuruyorsun ? Yerim seni ben dolma biberim.

Doruk annesine güler.

D:hadi bakalım aşağı inelim. İlk önce senin doyuralım sonra babaya kahvaltı hazırlarız tamam mı aşkım ?

Defne aşkımı bilerek demiştir. Çünkü o her aşkım dediğinde doruk da aşkım diyordur.

Doruk:taymam ayşkım.

Defne kocaman güler.

D:eh hadi o zaman aşağı inelim.

Doruk:anne paey

Der ayıyı göstererek.

D:tamam annecim "paey" i de alalım

Deyip gülümser. Beşiğikten ayıyı alıp doruk a verir. Doruk "paey" i alır ve sımsıkı sarılır. Defne gülerek onu izliyordur.

D:şebek seni!

***

B:günaydın annecim

Der Tuğba nın yanağına öpücük bırakarak. Tuğba gülümser.

T:günaydın bitanem. Hadi kahvaltı hazır. Angela yı kaldır sen

B:anne sen kaldır. Valla kalkmıyor sinir ediyor beni. Sabah sabah kaldıramam hiç.

Der sandalyeye oturarak. Tuğba ocağın altını kısıp Binnur a döner.

T:söylenme söylenme. Hadi kaldır.

Binnur oflayarak kalkar.

B:of anne ya. Off

Diyerek yukarı çıkar. Tuğba da arkadından gülerek bakar.

T:ah deli kız seni !

---

Binnur Angela nın odasına gelir. İçeri girdiğinde yatağı toplanmış bir şekilde bulur.

B:aa kalktı mı ki ? Hayret ! E nerede ki ?

Binnur lavaboya doğru ilerleyip kapıyı çalar.

B:Angela ! Angela orada mısın?

Ses gelmez. Binnur birkaç defa daha çalar kapıyı fakat ses gelmez. En sonunda dayanamaz açar kapıyı. Etrafa bakınır fakar burada da yoktur.

B:allah allah nerede ki ?

Binnur aşağı iner. Mutfağa doğru gider.

B:Anne Angela yok

T:Aa ! Nasıl yok ?

B:yok işte basbaya. Baktım yatağı toplanmış şekilde duruyordu. Lavaboya falan baktım yok.

T:acaba işe mi gitti ?

B:olabilir ben bir arayım.

Der elini cebine atar.

B:ay telefonu odamda unutmuşum. Dur alıp geleyim.

T:tamam kızım.

Binnur hızlı bir şekilde yukarı çıkar.
Odasına geldiğin de komidinin yanına gider.

B:eh burada! Aa bu ne ki ?

Deyip telefonun yanında ki kağıdı eline alıp açar okuduğunda şok olur.

"Canım Binnur'um,
Sen bunları okurken ben çok çok uzaklar da olacağım.Sana yüreğin kadar aydınlık, kalbin kadar temiz bir ‘yeni’ hayat diliyorum. Yılların alıp götürdüğü ne varsa hepsini katmer katmer geri alacağın, gözlerinin keyiften, neşeden parlayacağı bir ömür diliyorum sana... Artık ben çok uzaklardayım.
Biliyorsun son günler de  hayat beni türlü sınavlardan geçirirken sen yanımdaydın ve ne yaşadıklarımı biliyorsun. Benim şu son zamanlar da  tek  öğrendiğim en önemli ders şu oldu: Dost biriktirmek...
Benim birikimim sağlam! Hep yanımda olan dostlarım, her an varlıkları ile beni güçlü kılan kardeşlerim, yoldaşlarım var. Böyle değil midir dostluk dediğin, gözünün dilini bilen, söylemeden anlayabilen, en derin yaralarını açıp gösterebildiğin, merdivenlerden çıkarken ve alkışlandığında değil, tökezlerken ve yuhalanırken de koluna girebildiğin...
Mevlana’nın dediği gibi, 
Ben dostumu ne aklımla ne kalbimle severim,
Olur ya kalp durur...
Akıl unutur...
Ben dostumu ruhumla severim.
O ne durur, ne de unutur...
Yolun açık olsun hoşçakal yol arkadaşım."
                                       -Angela-

Binnur un gözlerini dolar.

B:Hayır ya !? Hayır !! düşündüğüm olmasın !! Lütfen gitmemiş ol Angela lütfen !?....

Der ve gözünden bir damla yaş akar...

                   91.BÖLÜM SONU

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin