131.BÖLÜM

818 62 186
                                    

Binnur koltuğa oturmuş, elindeki bilekliğe bakıyordur. Derin bir nefes alır ve kendi kendine konuşur.

B:Ama nasıl olur ? Yani o adam çocuklardan ne istesin ki ? Off Defneye söylesem mi ki acaba ? Ya da söylemeyeyim evet evet aynen söylemeyeyim yani şimdi kötü olur.

D:Neyi bana söylemeyeceksin ?

Binnur kafasını kaldırdığında merdivenin son basamağında duran Defne yi görür.

B:Ee şey...

Diyecek bir şey bulamaz. Ve elindeki bilekliği saklar. Defne, Binnur un yanına gelir.

D:Evet Binnur dinliyorum.

B:Yaa şey boşver öyle önemli değil.

D:Binnur !

Der imalı imalı. Binnur derin bir nefes alıp konuşur.

B:Ee şey Yağız konusu ya.

Der gözlerini kaçırarak.

D:Aa! Şimdi aklıma geldi. Yağız nerelerde ? Hiç görmüyorum.

Binnur un yüzü düşer.

B: Uzun hikaye ya boşver. Senin derdin başından aşkın zaten.

D:Olur mu öyle şey ? Hadi anlat, zaten kafamı dağıtmaya ihtiyacım var.

Deyip Binnur un yanına oturdu. Binnur da Defne ye doğru döner.

B:O gün, yani Yaz Duru nun kaçırıldığı gün Yağız bana geldi... Ve beni sevdiğini söyledi.

D:Nee ? Nasıl?

B:Öyle işte. Beni seviyormuş.

D:Peki sen ?

B: Defne sen benim önceden neler yaşadığımı biliyorsun. Ve bu yüzden yeni bir ilişkiye hazır değilim. Zaten ben Yağız a karşı bir aşk hissetmiyorum. Tamam iyi vakit geçiriyorduk ama aşk değildi bu.

Defne, eliyle Binnur un omzunu okşar.

D:Ee ne dedin yani nasıl anlattın ona ?

B:Hazır değilim dedim. Baştan neden falan dedi üstüme geldi. Ben de kızdım bağırdım ona seni sevmiyorum diye. Sonra zaten gözleri doldu ve çekip gitti. Gidiş o gidiş. Yok ortalıklar da Nihal e de zaten Binnur evde yok, benim de işim çıktı yurt dışına gidiyorum birkaç aylığına demiş Yağız.

D:Yapma yaa. Kötü olmuş. Nihal in haberi yok yani.

B: Aynen öyle.

O sırada büyük bir gürültü kopar. Ve Defne ile Binnur kafasını o yana çevirince şok olurlar...

***

Si:Hâlâ çıkaramadın mı kardeşim ?

Ö:Hayır, Allah kahretsin ki hayır ! Tanıdık geliyor ismi ama yok çıkaramıyorum!

Deyip pencerenin yanına gider. Ve dışarısını izler. Sinan yanına gelir. O da dışarı ya bakıp konuşur.

Si:Kardeşim acaba polise mi gitsek ?

Ömer sinirli bir şekilde Sinan a bakar.
Sinan anlayıp devam eder.

Si:Kardeşim hemen hayır deme. Bak işte bulamıyoruz. Polisler bu işte usta artık. Bulabilirler onlar.

Ö:Sinan olmaz! Hadi diyelim gittik, ne olacak biliyor musun ? Dur ben sana anlatayım. Polisler bulacak o *********, Yaz Duru yu bize verecekler ve o adamı direk hapise atacaklar. Ee ben sinirimi çıkaramayacağım . Ona dersini veremeyeceğim.

Si:Tamam haklısın ama Yaz Duru dan önemli mi ?

Ö:Değil! Hiç bir şey kızımdan önemli değil. Ama ben bulacağım! Tamam mı? Konu tartışmaya kapalı!

Deyip dışarı bakar. Sinan derin bir iç çeker.

Si:Öyle olsun kardeşim, peki.

Bir süre sessizlik olur. Ömer yan taraftaki askıdan ceketini alır.

Ö:Hadi hastaneye gidelim. Doruk u merak ettim.

Si:Tamam hadi gidelim.

Ömer önde, Sinan arkada odadan çıkarlar.

***

Se:Oğlum, Arın'ım özledin mi anneyi sen ?

Arın annesine bakarak sesler çıkartır. Seda gülümseyerek kucağına alır oğlunu. Ve boynundan kocaman öper.

Se:Hm özledim diyorsun. Ben de çok özledim seni miniğim.

Deyip saçlarını okşar Arın'nın. Arın ise ellerini havaya kaldırarak sesler çıkarıyordur.

Se:Annecim, hâlâ Yaz Duru dan haber yok. Defne teyzen çok üzgün. Sen de hissedebiliyor musun ?

Arın kaşlarını çatıp annesine bakar.

Se:Hissediyorsun değil mi ? Tahmin etmiştim. Dua et olur mu oğluşum ? Çünkü çocukların duası hep kabul olurmuş. Sen de daha 2 aylık meleksin. Kabul olur değil mi bebeğim ?

Arın hafif gülümser. Seda da burukça gülümseyip Arın ın başına öpücük bırakır.

Se:Doruk abin için, Yaz ablan için dua edeceksin tamam mı fındığım ? Güveniyorum sana.

Arın güler ve ellerini yukarı doğru kaldırıp yukarı bakar. Ve sesler çıkartır.  Daha sonra annesine bakar ve gülümser. Seda gülerek konuşur.

Se:"Tamam anne ettim" diyorsun yani ? Ee hadi inşallah bakalım.

Diyerek oğlunun burnuna minik öpücük bırakır.

***

B:N-Nihal ?!

Der şaşkınlık ile ayağa kalkarak. Defne de ayağa kalkar. Nihal, Binnur a sinirli bir şekilde bakıyordur.

Ni:SENİN YÜZÜNDEN !! HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN !

Der Binnur'a doğru giderek. Defne, Nihal in önüne geçer.

D:Nihal yapma böyle. Gel otur bir sakinleş!

Ni:NASIL SAKİN OLAYIM DEFNE ?! NASIL YAA !! HEPSİ BİNNUR'UN YÜZÜNDEN! ABİM ONUN YÜZÜNDEN GİTTİ, ONUN !!!

Der bağırarak. Binnur zor bir şekilde konuşur.

B: Nihal, lütfen bir dinl--

Ni:NEYİNİ DİNLEYEYİM YAA!! KANDIRMIŞSINIZ BENİ ! NEYMİŞ EFENDİM " BİNNUR EVDE YOKMUŞ, ABİMİNDE İŞİ ÇIKMIŞ GİTMİŞ YURTDIŞINA" YALAN !! BÜYÜK BİR YALAN !!

D:Nihal, tamam anlıyorum kolay değilm ama sakinleş. Görmüyor musun Binnur un halini ?

Nİ:BIRAK YA! TİMSAH GÖZYAŞLARIDIR O ! SONUÇTA ABİMİ SEVMİYOR, NİYE AĞLASIN Kİ ? DEĞİL Mİ BİNNUR ?!

Binnur un gözlerinden yaşlar akıyordur. Bir şey diyemez. Nihal, Binnur'u göstererek devam eder.

Nİ:BAK DOĞRU İŞTE! CEVAP VERMİYOR! YALANCISIN KIZIM SEN YALANCI !! NİYE GERÇEKLERİ BANA SÖYLEMEDİN HEE ? NİYEE !!! DİYEBİLİRDİN NİHAL BAK BÖYLE BÖYLE DİYE. AMA YOK SİZ ARKAMDAN İŞ ÇEVİRDİNİZ. BEN SALAK GİBİ DÜŞÜNÜYORUM ABİM 2 AYDAN BERİ NİYE İŞİNİ HALLEDEMEDİ DİYE !!

B:Nihal--

Nİ:SUS BİNNUR, SESİNİ DUYMAK İSTEMİYORUM. BİR DAHA DA KARŞIMA ÇIKMA !!

Deyip sinirli bir şekilde evden çıkar. Binnur ise yere bakıp ağlıyordur. Defne ise bir Binnur a bir de çekip giden Nihal' in arkasından bakar...

                 131.BÖLÜM SONU

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin