134.BÖLÜM

868 68 185
                                    

X:Hey! Ne yapıyorsun sen ?!

Pamir gözlerini kapatıp, kendi kendine;

P:Şimdi s*ç**k !

Deyip arkasını döner. Ve karşısında Cem'in sağ kolu duruyordur. Adam yavaş yavaş Pamir'e doğru yaklaşır.

X:Sana diyorum ! Ne yapıyorsun ?

Deyip arabanın içine yan gözle bakar ve devam eder.

X:Kızı nereye götürüyorsun sen?!!

Deyip tam belinden tabancayı çıkaracakken Pamir ondan önce davranır ve adamı vurur. Adam elinden tabancayı düşürür ve kendine yere düşer. Pamir adama bakar, sonra da elindeki tabancaya bakıp güler.

P:İyi ki susturucuyu takmışım.

Deyip tabancayı beline koyar. Ve adamın yanına doğru gider. Adam zorla konuşur.

X:Bu yaptığın yanına kalmayacak. Cem Abi öğrenince senin biletini kesecek.

Pamir küçük bir kahkaha atar.

P: İnşallah canım yaa.

Der ve elini adamın yanağına koyar.

P: Maşallah gayette tombiksin. Merak etme mezarda bu yağların erimesi uzun sürer ve böylece çabucak kaybolup gitmezsin.

Der ve gülmeye devam eder. Ve eliyle adamın kafasını tutup çevirir. Kulağına gelen sesle güler ve;

P:Bana derken kendi gitti... Tombik!

Deyip ayağa kalkar ve arabaya doğru gider. Arabaya binince arkasını dönüp Yaz Duru ya bakar. Ve Yaz Duru nun uyuyakaldığını görünce gülümser.

P:Kötü şeylerin olacağını hissedip uyumuş. Aferin benim yeğenime.

Deyip arabayı çalıştırır...

***

D:Hadi annecim, aç bakalım ağzını kocaman

Der kaşığı uzatarak. Doruk ağzını kocaman açıp yer. Defne gülümser. Ve Doruk un saçlarını okşar.

D:Doydun mu annecim ?

Doruk: goydum anne.

Defne gülümseyerek Doruk un boynuna öpücük bırakır.

D:Afiyet olsun yavruma.

Deyip tepsiyi yatağın yanında ki masanın üzerine koyar. Ömer burukça gülümseyerek karısını ve oğlunu izliyordur. O sırada odaya pat diye Binnur girer. Defne arkasını döner.

D: kız yavaş! Çocuk korktu.

Doruk şaşkın gözlerle Binnur a bakıyordur.

B:Yaa kıyamam ben şaşkın ördeğime. O yanaklarını mıncır--- Ayy konudan saptım. Neyse Doruk'a sonra dönerim size çok güzel bir haberim var.

Ö:Neymiş o Binnur ?

B:Hazır mısınız ? Sıkı durun!

D:Ay Binnur! Söyle hadi.

B:Yaz Duru bulundu!

D&Ö: Ne !

Ömer oturduğu yerden hızla kalkar.

Ö:Nasıl bulundu ? Nerde? Binnur konuşsana.

D:Kızım konuşsana!

Der Defne de Binnur un yanına gelerek.

B:Fırsat verseniz konuşacağım. Pamir bulmuş Yaz Duru yu.

Ö:Pamir mi ? O ne alaka ?

B:Valla orasını bende bilmiyorum enişte. Aradı, Yaz Duru yu buldum. Cem ile Aslı yı da hastaneye yani sana gönderiyorum dedi. Kız hastamıymış neymiş.

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin