162.BÖLÜM

702 56 35
                                    

2 Ay Sonra...

Ö:Yaa Defne benim lacivert gömleğim nerede ?!

Defne gülerek elindeki bıçağı bırakıp seslenir.

D:Ömer oradadır daha yeni yıkayıp koydum, dikkatli bak!

Deyip gülerek domates kesmeye devam eder. O sırada yanına Yaz Duru gelir.

D:Kuzum ne oldu ?

Yaz Duru: Abim Müdüyle oynuyoy canın sıkıldı.

Defne gülümseyerek işine devam eder.

Yaz Duru:Anne bugün çok mutluyum!

D:Aa! Neden bu kadar mutlusun prensesim?

Der kestiği domatesleri tabağa yerleştirirken, Yaz Duru ellerini birbirine vurup konuşmaya başlar.

Yaz Duru: Bugün seninle pepe gösterisine gidecektik ya anne, unuttun mu yoksa?

Defne dudağını ısırıp Yaz Duru ya döner.

D:Aa ama! Ben hiç unutur muyum annem ? Bütün gece heyecandan uyuyamadım (!) Ben sadece senden de duymak için öyle şey yaptım.

Deyip Yaz Duru yu öperek elindeki tabağı masaya koyar.

Yaz Duru: bende uyuyamadım anne, beni pepeyle resim çekersin değil mi ?

D:Çekerim tabi meleğim.

Defne elindeki fincanları tezgaha koyar. Yaz Duru sandalyesine oturup konuşmaya devam eder.

Yaz Duru:Anne pepe çok tatlı değil mi ? Ben çok sevdim, kardeşim olursa adını pepe koyalım olur mu ?

Defne elindeki çaydanlığı koyup öksürmeye başlar. Daha sonra kendine gelip Yaz Duru ya döner.

D:Pepe derken bitanem ?

Yaz Duru: Pepe İplikçi... bence çok havalı anniş.

Defne şaşkın bir şekilde Yaz Duru ya bakar.

D:Pepe?...İplikçi?...

***

B:Hanimiş ablasının minik Aslan'ı ? Ayh yerim ben seni yaa!

Deyip Aslan ın yanağına kocaman öpücük bırakır.

K:Sen anca ye zaten, yiye yiye duba gibi oldun kız. Evde kalmıştın zaten, hepten evde kalacaksın, yakında 50-60 tane kedi alırsın, onlarla birlikte yaşayıp gidersin, turşu seni!

Der elindeki kurabiye tabağı ile oturarak. Binnur Koray a ters ters bakar.

B:Valla burada yiyip yiyip duba gibi olan tek birini tanıyorum, o da se---

K:Evet hayatım o da sensin! Yeme kız bu kadar, birazcık beni örnek al. Ben hiç yemek yiyor muyum ?

B:Tabi canım sen hiç yemek yer misin ?!

Binnur gülerek Aslan ın saçlarını okşar. Aslan ise şaşkın şaşkın etrafa bakıyordur.

K:Tabiki yemiyorum hayatım, Sabahları kahvaltı yapmıyorum çünkü diyeti düşünüyorum. Öğlenleri yemek yemiyorum çünkü diyeti düşünüyorum. Gece olunca uyuyamıyorum çünkü açım ayol aç!!

Binnur kocaman kahkaha atar.

B:Ee sabah, öğlen yemezsen uyuyamazsın tabi. Değil mi miniğim ?

Deyip Aslanı öper. Aslan ise ablasına gülücükler atar.

K:Kız geçen gün Facebook ta dolaşıyordum,
Kızın teki facebookta duvarına "yengeç burcu kadını yalandan ve adatılmaktan hiç hoşlanmaz" yazmış. Sanki diğer burçlar aldatılınca haIay çekiyor bu da yani alık biraz, hatta baya alık.

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin