Defne duyduğu ile şok olur. Sadece Defne de değil, pamir ve seda da şaşırmıştır. Defne zorlanarak konuşur
D:na_nasıl ya_yani be_ben ha_hamile mi_miyim ?
Doktor gülümseyerek cevap verir.
Dok:evet Defne hanım. Eğer görmek isterseniz ultrason ile görebilirsiniz.
Tekrardan tebrik ederim.Doktor odadan çıkar. Defne hala üzerinde ki şoku atlatamamıştır. Ellerini karnına koyup, okşar.
D:ben anne olacağım.
Der. Hem ağlar hem de gülümser.
P:kuzen Ömer'e söyleyecek misin ?
D:evet söyleyeceğim. Hem belki bebeğimiz bizim barışmamızı sağlar.
Ben hemen gidip Ömer'e söyleyeyim.Defne yataktan kalkmaya yeltenirken seda ve Pamir onu durdurur.
Se:bitanem şimdi olmaz. Yarın konuş olur mu? Hem ömer biraz yalnız kalıp düşünsün.
D:peki.
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
İz derya nın yanına gelir.
İz:derya Ömer yok mu ?
Der:yok iz hanım, yaklaşık 1 saat önce sinirlice odasından çıktı ve bir daha hiç gelmedi.
İz derya ya belli etmeden güler.
İz:ha anladım peki o zaman
Tam gidecekken derya onu durdurur.
Der:önemli bir şey mi vardı iz hanım?
İz:yok önemli değil.
Deyip aşağı amore ye iner. Aşağı indiğinde Aytekin i bulup yanına gider.
İz:merhaba
Ay:merhaba, buyrun kime bakmıştınız?
İz:ee ben defneye bakmıştım. Odasında mı ?
Ay:valla efendim 1 saat önce Defne hanım ve Ömer bey tartıştılar. Ömer bey hızlıca gitti. Defne hanım da onun arkasından gitti. Ve bir daha da gelmediler.
İz:Aaaa öyle mi ? Ne oldu ki acaba ?
Ay:bilmiyoruz. Ama önemli bir konu galiba baya bi kavga ettiler.
İz:anladım her neyse ben gideyim o zaman.
Aytekin kafasını sallar. İz amore den çıkıp asansöre biner binmez büyük bir kahkaha atar.
İz:ahahah işte bu kadar.
(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)
Ömer koltuğa oturmuş hala içiyordur. Gözleri kan çanağı gibi olmuştur.
Si:ya kardeşim lütfen yapma böyle.
Ö:nasıl yapmayayım Sinan. Bunca zaman kandırmış beni. Bende salak gibi inandım ona.
Deyip sinirlenir ve elinde ki şişeyi yere fırlatır.
Si:kardeşim belki bir açıklaması vardır he? Keşke bir dinleseydin
Ö:böyle bir şeyin açıklaması olamaz Sinan. Ortada tek bir gerçek var. Oda beni kandırması.
Deyip yerdeki poşetten yeni bir şişe alıp kafasına gider. Sinan elinden alır.
Si:Ömer içme artık şunu !
Ö:Sinan ver şunu !
Deyip elinden alır tekrar içmeye devam eder.