48.BÖLÜM

1.8K 97 38
                                    

Defne nin gözlerinden yaşlar akmaya başlar. Hızlıca Ömer'in yanına gider. O kadını tuttuğu gibi yere fırlatır. Ömer gözlerini açtığında şok olur. Bir defneye bir de yerdeki çakma kızıla bakar.

Ö:d---

Defne Ömer'in çok sert bir tokat atar.

D:Allah belanı versin!!

Dr ağlayarak. Ömer pişman bir şekilde bakar defneye. Hemen kalkar.

Ö:defnem yemin ederim ben sen zannett-----

D:sus !!!!! Sesini bile duymak istemiyorum.

Defne gitmek için arkasını döner. Gözü yerdeki çakma kızıla çarpar. Ona tekme atıp hızlı hızlı kapıya doğru gider. Ömer ise yarı ayık bir şekilde Defne nin peşinden koşar.

Ö:Defne lütfen dinle beni!?

Defne onu dinlemeden ağlayarak çıkar bardan. Hemen arabasına biner. Ömer görünce arabayı kilitler. Arabayı çalıştırırken Ömer gelir, kapıyı açmaya çalışır. Ama açamaz. Cama vurmaya başlar.

Ö:Defnem lütfen dinle !?

Defne gaza bastığı gibi oradan uzaklaşır. Ömer ise arkasından bakakalır. O sırada büfeden Mehmet çıkar. Ömer i görünce hemen yanına gider.

M:abi ne bu halin ??

Ömer perişan bir haldedir. Gözünden yaşlar akmaya başlar.

Ö:Allah benim belamı versin !!!

Diyerek yandaki taşa tekme atar. Daha sonra yere çöküp ağlamaya başlar. Mehmet ne yapacağını şaşırır. Hemen Sinan a mesaj atar.

"Abi acil gelmen lazım. Ömer abi çok kötü durumda. Belli ki bir şeyler olmuş. Hemen **** barına gel abi."

***

D:bende onu affetmeye gidiyorum salak gibi. Meğerse adamın keyfi yerindeymiş.

Defne ağlayarak direksiyonu daha sıkı tutar. Artık parmaklarının boğumları bembeyaz olmuştur.

D:tabi aptallık bende. Ona şans vermeyecektim. Aptal kafam aptal.

Defne eve gelmiştir. Hızlı bir şekilde arabayı park eder. Hızlı bir şekilde kapıyı çalar. Seda kapıyı açar.

Se:kızım bir yavaş doruk---- Defne !!! Ne bu halin ???

Defne ağlayarak içeri girer. Seda hemen kapıyı kapatıp Defne nin yanına gider.

Se:kuzum ne oldu sana ??

Defne bir şey demez. Artık hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlar.

D:seda ben çok kötüyüm.

Seda hemen defneye sarılır. Defne kafasını seda nın omzuna koyup ağlamaya devam eder.

.....

D:işte böyle. Ben adamı affetmeye gidiyorum. Ama o beni alda----

Defne cümlesini tamamlayamadan yine hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlar.
Seda Defne nin bu halini görünce kötü olur.

Se:Allah onun belasını versin. Sen ağlama kuzum. Bırak. O seni kaybetti. Senin gibisini nerede bulacak o

Defne bir şey demez. Elindeki mendil ile oynuyordur. Bir yandan da ağlıyordur.

D:şey doruk ?

Se:ha ben onu uyuttum.

Defne kafasını sallar. Seda arkadaşının ellerini tutar.

Se:Defnem lütfen böyle yapma bitanem. Bak senin oğlun için güçlü olman gerek. Değil mi ??

D:haklısın. Ben onun için çok ağladım. Artık ağlamayacağım.

Der kararlılık ile. Birden kalkar.

Se:ne oldu ??

D:doruk a bakacağım

Defne yukarı doruk un odasına çıkar. Odaya gelince kapıyı sessizce açıp beşiğin yanına gider. Mışıl mışıl uyuyan doruk u görünce burukça gülümser.  Yavaşça doruk un elini tutar.

D:artık sadece ikimiz varız Annecim. Sadece ikimiz. Sana söz veriyorum. Sana çok iyi bakacağım. Seni seviyorum benim küçük meleğim.

Der gözünden bir damla yaş akar.

***

Si:off Ömer off. Ne vardı bara gelecek he ?? Bak gördün olanları.

Ö:Sinan ben gerçekten çok pişmanım. Yani sarhoştum. Bir an Defne zannettim. Yoksa ben defnem den başkasını öper miyim hiç ?

Sinan birşey demez. Kızgın bir şekilde camın önünde volta atıyordur. Ömer ise koltukta oturmuş. Usul usul ağlıyordur.

Si:kim bilir ne haldedir Defne

Sinan öyle deyince Ömer daha da kötü olur.

Si:of Ömer ya of. Lan bıkmadın mı şu kızı ağlatmaktan he ??

Ömer bir şey diyemez. Ağlamaya devam eder. Sinan da kızgınlıkla ile devam eder.

Si:yok sen akıllanmazsın. Anca böyle ağlarsın.

Deyip koltuğa oturur.

Ö:Sinan lütfen böyle yapma.

Si:neyi yapmayayım Ömer?? He ? Neyi ? İlla ki içeceksen al evde iç. Niye bara gidiyorsun he ?? Hadi gittin diyelim. Niye kıza izin veriyorsun. Defne kim bilir ne haldedir. Lan o senin oğlunun annesi lan annesi !!!!

Ömer bir şey diyemez. Çünkü hepsi kendi aptallığı yüzünden olmuştur.
Birden kalkmaya yeltenir.

Si:nereye ??

Der sert bir şekilde.

Ö:defneye, onunla konuşmam gerek.

Si:otur oturduğun yere. Bırak kız yalnız kalsın. Kafasını toplasın. Sen dua et ki Defne doruğu alıp gitmesin

Sinan böyle deyince Ömer'in içini bir korku kaplar.

Ö:h_hayır ya yapmaz g_gitmez.

Si:inan bana senin gibisine müstahak.

***
Sabah

Seda sabah uyanmıştır. Banyoda rutin işlerini hallettikten sonra giyinip aşağı inmiştir. Kısa sürede güzel bir kahvaltı hazırlar.

Se:güzel oldu. Evet seda, kızım sana büyük iş düşüyor. Defne nin morelini yüksek tutmam gerek. Tabi dünden sonra ne kadar mümkün olabilirse.
Her neyse uyandırayım artık.

Seda yukarı çıkar. Defne nin odasının önüne gelir. Hafif tıklayıp öyle girer içeri. İçeri girdiğinde odada Defne yoktur. Yatak toplu bir şekilde dir. Seda banyoya da bakar. Daha sonra yatağın başına gider.

Se:Allah Allah nerde ki bu kız ? Hayır diğer odalar da da olamaz çünkü görürdüm.

Seda nın gözü dolabın hafif açık olan kapağına takılır. Hemen dolabın yanına gider. Kapaklarını açtığında şok olur. Çünkü kıyafetler yoktur. Boş askılar vardır.

Se:hayır Defne, sakın düşündüğüm olmasın ?!

Seda yatağa oturur. Dikkatini komidinin üzerinde ki kağıt çeker. Hemen eline alır okumaya başlar.

Seda;

Sen bu mektubu okuduğun zaman ben ve doruk çok uzaklarda olacağız. Biliyorum bana kızgınsın. Ama başka çarem yoktu. Ben daha fazla onunla aynı şehirde nefes alamazdım. Böylesi hem benim için hemde Doruk için en iyisi. Seni çok seviyorum. Kendine iyi bak olur mu ?

                   "Seni çok seven Kızılın..."

                  48.BÖLÜM SONU

İNTİKAM ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin