Akşam...
D: Dandini dandini dastana
Danalar girmiş bostana
Kov bostanca danayı
Yemesin lahanayı
E..... E..... E..... E.....Biner atın iyisine
Düşer yolun kıyısına
Haber verin dayısına
Şeker alsın kuzusuna
E..... E..... E..... E.....Defne gülümseyip kızının başına minik bir öpücük bırakır. Ve sessizce;
D:Güzel kuzum benim, çok korktum sana bir şey olacak diye. Sonunda bulduk seni. Allah'ıma şükürler olsun, sağ salim kavuştuk sana, nazlı kızım benim, güzel yavrum...
Yaz Duru uykusunda hafif gülümser ve uykusuna devam eder. Yaz Duru nun bu haline Defne de hafif gülümser. Ve kızının tombul yanağına öpücük bırakır.
D:İyi uykular bal yanağım.
Deyip kızının üzerini örter. Bebek telsizini yanı başına koyar. Ve sessizce odadan çıkar. O sırada Ömer de Doruk un odasından çıkmıştır.
D: Aşkım? Uyutabildin mi ?
Der sessizce Ömer in yanına giderek. Ömer, Defne nin saçlarına öpücük bırakır.
Ö:Uyuttum bitanem. Sen ?
D:Uyuttum da Doruk un ilaçla--
Ö:İçirdim merak etme. Hadi gel biz de yatalım. Yorucu gündü bugün.
Defne, Ömer in kolunun altına girerek kollarını kocasının beline dolar
D:Olur hayatım yatalım.
Birbirlerine sarılımış bir şekilde yatak odalarına gelirler. Üzerlerini değiştirip yataklarına yatarlar be tekrar birbirlerine sımsıkı sarılırlar.
D:Oh, ne gündü bugün ?
Der hafif gülerek. Ömer de güler.
Ö:Sorma, yalnız Binnur da senin gibi çok fenaymış. Hallerini görmedin mi o ************* ?
D:Ay görmez olur muyum ? Aman iyi ki de yaptık hakettiler.
Ö:Pek bize bir şey bırakmadınız.
D:Ee kimden öğrendik ?
Ö:Diyorsun ?
D:Evet, diyorum.
Deyip gülümseyerek Ömer ile birbirlerine bakarlar...
Geçmiş Zaman...
Aslı:Ya tekrar bak lütfen, belki hamileyimdir.
B: Hanımefendi tam tamına on kez baktık. Hamile değilsiniz. Bunun nesini anlamıyorsunuz. Anlamadım ki!
Cem:Ya bakın, on birinci kez bakın ne olacak ?
Binnur sinirlenip yanına da olan Ece ye fısıldar.
B:Kızım yeminle bunlar elim da kalacaklar. Hayır anlamıyorum bir insan bu kadar mı kıt olur?
Ece hafif güler.
Ece:Boşver sen, hadi ben çaktırmadan kapıyı kilitliyorum.
B:Tamam.
Ece, Binnur un yanına dan ayrılır ve kapının yanına gider. Orada bir şey yapıyormuş gibi yapar. Binnur da Cemler anlamasın diye onları oyalar.
B:Aa! Bebeğe benziyor galiba bu!
Cem:Ne ! Bakayım.
Aslı:Hangisi? Göremiyorum!